Ja hoor, ja.quote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekitquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Zo bedoelde ik hem ook. Er is maar één ding zeker in het levenquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe jij normaal, sterven is enige doel dat we allemaal hebben schele
Ik snap hier niks van, maar dichtkitten klinkt een beetje gayquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekit
Beverwijk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
in de kut van haags' baequote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
nounounou.. daar valt toch geen eer te behalen man! Primark in de uitverkoop is er niks bij.quote:
oquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer volquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.quote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Dan de tuinquote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Op naar 101quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |