SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2016 15:33:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
12x over mijn nek gegaanSPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
picsquote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ik ga zometeen zo lekker uitgebreid lang heet douchen
Hey kerstpikquote:Op maandag 12 december 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
https://www.youtube.com/watch?v=0mtz45MEzzcquote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
Nou..ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, ik heb een speciaal nummertje voor jou.
Ik ook.quote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
nee broer, trap ik niet nog een keer inquote:Op maandag 12 december 2016 15:41 schreef wise het volgende:
up up down down left right left right b a
quote:Op maandag 12 december 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUU
sowieso. Wil je deze ook een keer komen zingen in zo'n pakje net als Mariah?quote:
Voor jou met alle liefde.quote:Op maandag 12 december 2016 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sowieso. Wil je deze ook een keer komen zingen in zo'n pakje net als Mariah?
kreeg vorige week bevestiging dat ze mij niet gaan plunderenquote:Op maandag 12 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
NWS / Ouders woest over weghalen organen overleden dochter
Daarom alles lekker duidelijk vastgelegd. Van mij mogen ze al bijna 12 jaar alles hebben en sinds bijna 6 jaar hoeven mijn nabestaanden daar ook verder niet mee lastig gevallen te worden, enkel geďnformeerd, maar ze zijn wel op de hoogte van mijn wens.
Hier klopt iets niet, zeggen ze dan.quote:Op maandag 12 december 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kreeg vorige week bevestiging dat ze mij niet gaan plunderen
Als je donor bent worden je nabestaanden sws lastiggevallen omdat ze niet bij je overlijden mogen zijn. Je kloppende hart wordt uit je lichaam gehaald
doe maar grappig erover. Het zou jouw dochter maar zijn die levend naar de ok gaat en dood terug komtquote:Op maandag 12 december 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, zeggen ze dan.
Ach hij plaatste laatst ook een foto van een kind lijk, was ook grappig.quote:Op maandag 12 december 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe maar grappig erover. Het zou jouw dochter maar zijn die levend naar de ok gaat en dood terug komt
Het zit diepquote:Op maandag 12 december 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach hij plaatste laatst ook een foto van een kind lijk, was ook grappig.
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.quote:
srs?quote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.
wat wil dat kindje doen danquote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.
Er stond ook nergens dat het een grap was.quote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.quote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond ook nergens dat het een grap was.
Er stond nergens dat het een grap was hoor. Kweetniequote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Haags denkt dat hij daarmee grappig is.
Er stond bij; die doet het even niet meer.quote:Op maandag 12 december 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Preciesquote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.
quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 12 december 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies
Dus wat is nu eigenlijk je probleem?
echt he tjonge jonge jongequote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
Ben niet #teamhaags in dezen hoor, je gedraagt je vaak gewoon als een retard met bijbehorende cringeworthy plaatjes of "grapjes"quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he tjonge jonge jonge
quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet echt, leg eens uit.
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaalquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
Ik herkende haar gisteren trouwens van een filmpje wat ik ooit had gezien. Volgens mij was dat ook een dramatisch filmpje over dat het uit was met haar vriend.quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
wieżquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
trishaquote:
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.quote:
oh okay, duidelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.
sow steek die maar in je zakquote:
Komt wel echt heel hard aan ja. Ben er ondersteboven van zeg, jeetje.quote:
quote:
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.quote:Op maandag 12 december 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaal
heb dit altijd met de 1 april grap van Massaquote:Op maandag 12 december 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaal
ja geen ideequote:
ja snap ik man, in ene zo'n koude douche... wow.quote:Op maandag 12 december 2016 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel echt heel hard aan ja. Ben er ondersteboven van zeg, jeetje.
en geld dat ze verdienen met dit soort contentquote:Op maandag 12 december 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.
Vond wel grappig aan de ene kant eerst omdat het de zoveelste keukenvloer video was maar 5 op een dag was echt extreem, ik vond echt kapot sneu.![]()
Ze had/heeft ook een pillenverslaving en depri. Heb gevoel dat ze zichzelf wat gaat aandoen ofzo.
haar laatste vid gaat ze 3802404x sorry zeggen tegen hem terwijl hij haar heeft geflasht met zijn seksualiteit en een andere chick haar liet wegsturen van zijn apartement toen ze erover wilde praten.
ik nietquote:Op maandag 12 december 2016 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit altijd met de 1 april grap van Massa
Welke raad je aan als ik zelf in zo'n situatie verkeer?quote:Op maandag 12 december 2016 16:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja 2 nutz kijken naar grond ipv stafen
Ga zo ff in bad.quote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja geen idee
[..]
ja snap ik man, in ene zo'n koude douche... wow.
ja dat wel kan ze haar shopverslaving onderhoudenquote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
en geld dat ze verdienen met dit soort content
trisha edit nietquote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
Helemaal van slag maar eerst ff videootje editen, brb.
Niet lekker lang douchen?quote:
Ja het was wel duidelijk dat zij het een en ander mankeert. Snap gewoon niet waarom je je hele leven zo wilt etaleren op internet, maar ze zal er ongetwijfeld rijk van worden.quote:Op maandag 12 december 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.
Vond wel grappig aan de ene kant eerst omdat het de zoveelste keukenvloer video was maar 5 op een dag was echt extreem, ik vond echt kapot sneu.![]()
Ze had/heeft ook een pillenverslaving en depri. Heb gevoel dat ze zichzelf wat gaat aandoen ofzo.
haar laatste vid gaat ze 3802404x sorry zeggen tegen hem terwijl hij haar heeft geflasht met zijn seksualiteit en een andere chick haar liet wegsturen van zijn apartement toen ze erover wilde praten.
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.quote:Op maandag 12 december 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zonde van al dat water man.
ohjaquote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.
quote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.
kweenie wbt die triaha maar ze laten natuurlijk alleen naar zien wat ze je willen laten zien ;squote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja het was wel duidelijk dat zij het een en ander mankeert. Snap gewoon niet waarom je je hele leven zo wilt etaleren op internet, maar ze zal er ongetwijfeld rijk van worden.
Omdat ze niet zo veel mensen heeft om mee te praten, ze begon pas paar vrienden te krijgen nadat ze paar jaar op youtube zat. haar fans staan wel altijd klaar voor dr das wel, losgezien van de veel trolls die ze heeft.quote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja het was wel duidelijk dat zij het een en ander mankeert. Snap gewoon niet waarom je je hele leven zo wilt etaleren op internet, maar ze zal er ongetwijfeld rijk van worden.
watquote:
Ja maar alsnog gvdquote:Op maandag 12 december 2016 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie wbt die triaha maar ze laten natuurlijk alleen naar zien wat ze je willen laten zien ;s
zonder lijkt het net een travoquote:
stoer zegquote:Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
zonder lijkt het net een travo
[ afbeelding ]
snap dat ook nie hoor maar als ik zelf zon leven zou hebben zou ik iig hoop drama content maken voor de high stacksquote:
Zoet water is niet iets om te verspillen hoor. Is schaars en recyclen is helemaal niet zo eenvoudig.quote:
Vriendin ontvoerd en meegenomen naar verlaten bos. We gaan ernaartoe als er 100000 likes op deze video komen!quote:Op maandag 12 december 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
snap dat ook nie hoor maar als ik zelf zon leven zou hebben zou ik iig hoop drama content maken voor de high stacksals je clickbait titel met 150k views en 10k comments je 500 euro oplevert waarom ook niet dan heh
sowieso je leven op internet zetten. Is gewoon triest dat je in het echte leven geen contacten hebt om dingen te bespreken.quote:Op maandag 12 december 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
snap dat ook nie hoor maar als ik zelf zon leven zou hebben zou ik iig hoop drama content maken voor de high stacksals je clickbait titel met 150k views en 10k comments je 500 euro oplevert waarom ook niet dan heh
gwn omgekeerde osmose en ionen wisselaar voor gratis energiequote:Op maandag 12 december 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoet water is niet iets om te verspillen hoor. Is schaars en recyclen is helemaal niet zo eenvoudig.
Vrouw liep over straat toen er een busje aan kwam. Wat er toen gebeurde kon niemand raden.quote:Op maandag 12 december 2016 16:21 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Vriendin ontvoerd en meegenomen naar verlaten bos. We gaan ernaartoe als er 100000 likes op deze video komen!
hoeveel Posts heb jij ook al weer?quote:Op maandag 12 december 2016 16:21 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso je leven op internet zetten. Is gewoon triest dat je in het echte leven geen contacten hebt om dingen te bespreken.
Eerste is juist. Al is wat dan ook verspillen gewoon zonde.quote:Op maandag 12 december 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoet water is niet iets om te verspillen hoor. Is schaars en recyclen is helemaal niet zo eenvoudig.
Vispatatquote:
80% plaatjes 20% onzin/slap gehoerquote:
haha pls!quote:Op maandag 12 december 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste is juist. Al is wat dan ook verspillen gewoon zonde.
De rest is overdreven. Ik zit in de watersector
Dan weet jij het maar beter joh, mij bestquote:
triest dat je niemand irl hebt om plaatjes mee te ruilenquote:Op maandag 12 december 2016 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
80% plaatjes 20% onzin/slap gehoer
[ afbeelding ]
quote:
watżquote:
achter de balie zitten van de waterzuivering en dan dit soort wereld problematiek downplayenquote:Op maandag 12 december 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan weet jij het maar beter joh, mij best
stoer manquote:
Oh kocht wel eens vispatatquote:
Bijna manquote:Op maandag 12 december 2016 16:25 schreef zeer het volgende:
[..]
achter de balie zitten van de waterzuivering en dan dit soort wereld problematiek downplayen
Is haar vriend ook gay ofzoquote:
bij vrouwen krijg je vis vingersquote:
stoer zegquote:Op maandag 12 december 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Oh kocht wel eens vispatatmaar is denk ik ongeveer hetzelfde.
quote:
echt cakeyquote:Op maandag 12 december 2016 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
bij vrouwen krijg je vis vingers
[..]
stoer zeg
vliezen tussen de vingersquote:Op maandag 12 december 2016 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
bij vrouwen krijg je vis vingers
[..]
stoer zeg
Vind haar irritantquote:
Ik vond vispatat een beetje teleurstellend.quote:Op maandag 12 december 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stoer man
[..]
Oh kocht wel eens vispatatmaar is denk ik ongeveer hetzelfde.
quote:
Waar lag dat aan?quote:Op maandag 12 december 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond vispatat een beetje teleurstellend.
En Cynthia?quote:Op maandag 12 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
heb ook nie zo veel met dr, vind mascha meer irri tho
Is dat die van beautyglossquote:Op maandag 12 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
heb ook nie zo veel met dr, vind mascha meer irri tho
Jaquote:Op maandag 12 december 2016 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
is dat die met rood haar, die is wel knap maar saai
vlees/visquote:
Oh en wat vind je van Serena? BeautyLab.quote:Op maandag 12 december 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
Massa laat haar zelfbenoemde “superkruin” zien
ik zit weer op icanteven.nl
echt fucking gold
Niet als procestechnoloog denk ik? Dat recyclen kost heel veel energie. Ja her en der kun je wat terugwinnen en met vergisten van slib kun je ook weer wat opwekken, maar dat is minimaal in het totale plaatje.quote:Op maandag 12 december 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste is juist.
De rest is overdreven. Ik zit in de watersector
vind haar wel oke qua content maar ze is zo pg13quote:Op maandag 12 december 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en wat vind je van Serena? BeautyLab.
quote:Op maandag 12 december 2016 16:33 schreef Crip het volgende:
vind haar wel oke qua content maar ze is zo pg13
hjb ik zit in de watersector denk je dat je het beter weet dan ikquote:Op maandag 12 december 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als procestechnoloog denk ik? Dat recyclen kost heel veel energie. Ja her en der kun je wat terugwinnen en met vergisten van slib kun je ook weer wat opwekken, maar dat is minimaal in het totale plaatje.
Ook grondstoffen zijn lastiger terug te winnen bij lage concentraties en door heel veel water te verspillen worden die concentraties dus ook lager.
Schoon water optimaal benutten is de meest rendabele optie.
Oh bloggers, wou al over Nikkie beginnen maar dat is geen blogger.quote:Op maandag 12 december 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
alle nlse beautybloggers
denk dan echt van wees jezelf fzo
massa is wel real tochquote:Op maandag 12 december 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
alle nlse beautybloggers
denk dan echt van wees jezelf fzo
ja slash vloggersquote:Op maandag 12 december 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bloggers, wou al over Nikkie beginnen maar dat is geen blogger.
Wikipedia gecheckt?quote:Op maandag 12 december 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als procestechnoloog denk ik? Dat recyclen kost heel veel energie. Ja her en der kun je wat terugwinnen en met vergisten van slib kun je ook weer wat opwekken, maar dat is minimaal in het totale plaatje.
Ook grondstoffen zijn lastiger terug te winnen bij lage concentraties en door heel veel water te verspillen worden die concentraties dus ook lager.
Schoon water optimaal benutten is de meest rendabele optie.
wat is een awzi? iets met water zuiverings installatie?quote:Op maandag 12 december 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee onderzoek gedaan naar de energie-efficiency van een awzi.
als dat zo is dan is ze in ieder geval permanent ongesteldquote:
Van dat spijkerbed af komenquote:Op maandag 12 december 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik word echt gek. Kan echt amper bewegen zonder dat mijn hele rug pijn doet.![]()
Wise doet gifjes ruilen met bij op het schoolplein hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
triest dat je niemand irl hebt om plaatjes mee te ruilen
Ja echt hčquote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Vooral omdat ze op bepaalde momenten van de maand zo zuur is.
Jij zou ook snel geďrriteerd zijn met een ijzer tekort. Iedereen.quote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Vooral omdat ze op bepaalde momenten van de maand zo zuur is.
ga je woensdag ah mattie?quote:Op maandag 12 december 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ben ik toch niet voor gemaakt zeg.
gifjes? bedoel je soa's?quote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wise doet gifjes ruilen met bij op het schoolplein hoor.
heb je geen vriendin?quote:Op maandag 12 december 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ben ik toch niet voor gemaakt zeg.
oh fucked up broerquote:Op maandag 12 december 2016 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen, geen kaartje helaas.
Denk het wel.quote:Op maandag 12 december 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of je woensdag naar de Albert Heijn gaat
kan ze toch wel voor de vergadering kokenquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ze toch wel voor de vergadering koken
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannenquote:Op maandag 12 december 2016 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ze toch wel voor de vergadering koken
Verschrikkelijk vind ik datquote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannen
quote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannen
jij probeert mij uit de tent te lokken hequote:Op maandag 12 december 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waarvoor ze op deze aarde is gekomen.
Sterven dusquote:Op maandag 12 december 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waarvoor ze op deze aarde is gekomen.
Nee hoezo?quote:Op maandag 12 december 2016 16:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij probeert mij uit de tent te lokken he
Ja hoor, ja.quote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekitquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Zo bedoelde ik hem ook. Er is maar één ding zeker in het levenquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe jij normaal, sterven is enige doel dat we allemaal hebben schele
Ik snap hier niks van, maar dichtkitten klinkt een beetje gayquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekit
Beverwijk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
in de kut van haags' baequote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
nounounou.. daar valt toch geen eer te behalen man! Primark in de uitverkoop is er niks bij.quote:
oquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer volquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.quote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Dan de tuinquote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Op naar 101quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.
Van een Wajong kun je geen huis kopen hoor. Of je bedoelt zoiets als Braddie zijn bunker.quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want huren is geen optie meer tegenwoordig?quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van een Wajong kun je geen huis kopen hoor. Of je bedoelt zoiets als Braddie zijn bunker.
Ik donderstraal altijd eerst de kat in de boom en vervolgens hang ik de ballen erin. Dan blijft ze daar vanaf.quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt als een ontzettend slecht idee met een kat.
dit heb ik eerder gelezenquote:Op maandag 12 december 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik donderstraal altijd eerst de kat in de boom en vervolgens hang ik de ballen erin. Dan blijft ze daar vanaf.
Lekker eten en drinken met je naasten. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan kerst. Tyfus hekel aan.
Was het toen wel grappig of toen ook al niet?quote:
Het is dan ook gewoon de gouden tip voor mensen met een kat die een kerstboom op willen zetten.quote:
Zei ik vijf jaar geleden ook toen ik net op mezelf ging wonen, ik woon nu weer bij mijn moeder. Dusja..quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wederom geen grap.quote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het toen wel grappig of toen ook al niet?
lol waaromquote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zei ik vijf jaar geleden ook toen ik net op mezelf ging wonen, ik woon nu weer bij mijn moeder. Dusja..
Zeg je dat elke keer als iemand zegt dat je grap niet grappig is?quote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wederom geen grap.
Net zo vaak als ik wil ja.quote:Op maandag 12 december 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je dat elke keer als iemand zegt dat je grap niet grappig is?
het is kankermoederquote:Op maandag 12 december 2016 17:15 schreef Trollscience het volgende:
damn moeilijke vragen bij mn theorie-exame :s kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
dan ga ik JUICHENquote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan echt debiel veel mensen huilen hier als Geertje volgend jaar wint.
NO NATION NO BORDER FIGHT LAW & ORDERquote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga me kapotlachen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als een boer met kiespijnquote:
cquote:Op maandag 12 december 2016 17:15 schreef Trollscience het volgende:
damn moeilijke vragen bij mn theorie-exame :s kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
THE ONLY GOOD FASCIST IS A DEAD ONE
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Ik weet niet wat erger is. Dat of VVD,D66 en CDA.quote:Op maandag 12 december 2016 17:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartnerquote:Op maandag 12 december 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Misschien een minderheidskabinet. Kunnen ze over alles telkens gaan onderhandelen. In Denemarken werkt het ook, dus waarom niet? Krijgen kleine partijen wellicht ook wat in de melk te brokkelen.
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regerenquote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Wat een farce was datquote:Op maandag 12 december 2016 17:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartner
Echt zo weinig maar? Dat is bijna een bijbaanquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
CDA is de vorige keer niet vergeten lijkt me. Heeft ze veel zetels gekost daarna en D'66 walgt van de PVV dus nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 12 december 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regeren
pff zware tijdenquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
Nee, kuttaal.quote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
Haags is een Duitserquote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |