Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.quote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond ook nergens dat het een grap was.
Er stond nergens dat het een grap was hoor. Kweetniequote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Haags denkt dat hij daarmee grappig is.
Er stond bij; die doet het even niet meer.quote:Op maandag 12 december 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Preciesquote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.
quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 12 december 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies
Dus wat is nu eigenlijk je probleem?
echt he tjonge jonge jongequote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
Ben niet #teamhaags in dezen hoor, je gedraagt je vaak gewoon als een retard met bijbehorende cringeworthy plaatjes of "grapjes"quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he tjonge jonge jonge
quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet echt, leg eens uit.
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaalquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
Ik herkende haar gisteren trouwens van een filmpje wat ik ooit had gezien. Volgens mij was dat ook een dramatisch filmpje over dat het uit was met haar vriend.quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
wieżquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
trishaquote:
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.quote:
oh okay, duidelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.
sow steek die maar in je zakquote:
Komt wel echt heel hard aan ja. Ben er ondersteboven van zeg, jeetje.quote:
quote:
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.quote:Op maandag 12 december 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaal
heb dit altijd met de 1 april grap van Massaquote:Op maandag 12 december 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaal
ja geen ideequote:
ja snap ik man, in ene zo'n koude douche... wow.quote:Op maandag 12 december 2016 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel echt heel hard aan ja. Ben er ondersteboven van zeg, jeetje.
en geld dat ze verdienen met dit soort contentquote:Op maandag 12 december 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.
Vond wel grappig aan de ene kant eerst omdat het de zoveelste keukenvloer video was maar 5 op een dag was echt extreem, ik vond echt kapot sneu.![]()
Ze had/heeft ook een pillenverslaving en depri. Heb gevoel dat ze zichzelf wat gaat aandoen ofzo.
haar laatste vid gaat ze 3802404x sorry zeggen tegen hem terwijl hij haar heeft geflasht met zijn seksualiteit en een andere chick haar liet wegsturen van zijn apartement toen ze erover wilde praten.
ik nietquote:Op maandag 12 december 2016 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit altijd met de 1 april grap van Massa
Welke raad je aan als ik zelf in zo'n situatie verkeer?quote:Op maandag 12 december 2016 16:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja 2 nutz kijken naar grond ipv stafen
Ga zo ff in bad.quote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja geen idee
[..]
ja snap ik man, in ene zo'n koude douche... wow.
ja dat wel kan ze haar shopverslaving onderhoudenquote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
en geld dat ze verdienen met dit soort content
trisha edit nietquote:Op maandag 12 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
Helemaal van slag maar eerst ff videootje editen, brb.
Niet lekker lang douchen?quote:
Ja het was wel duidelijk dat zij het een en ander mankeert. Snap gewoon niet waarom je je hele leven zo wilt etaleren op internet, maar ze zal er ongetwijfeld rijk van worden.quote:Op maandag 12 december 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ze is echt verslavend om naar te kijken.
Vond wel grappig aan de ene kant eerst omdat het de zoveelste keukenvloer video was maar 5 op een dag was echt extreem, ik vond echt kapot sneu.![]()
Ze had/heeft ook een pillenverslaving en depri. Heb gevoel dat ze zichzelf wat gaat aandoen ofzo.
haar laatste vid gaat ze 3802404x sorry zeggen tegen hem terwijl hij haar heeft geflasht met zijn seksualiteit en een andere chick haar liet wegsturen van zijn apartement toen ze erover wilde praten.
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.quote:Op maandag 12 december 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zonde van al dat water man.
ohjaquote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.
quote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maakt niet uit man, water is goedkoop en recyclen ze gewoon weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |