Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.quote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond ook nergens dat het een grap was.
Er stond nergens dat het een grap was hoor. Kweetniequote:Op maandag 12 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Haags denkt dat hij daarmee grappig is.
Er stond bij; die doet het even niet meer.quote:Op maandag 12 december 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. je wilt nu gaan doen dat je het plaatste omdat je het allemaal zo erg vond? Je maakte er zelfs nog een opmerking bij. Helaas niet terug te vinden want je bericht is verwijderd.
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Preciesquote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Nee dat is idd niet grappig bedoeld.
quote:Op maandag 12 december 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond bij; die doet het even niet meer.
Dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 12 december 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies
Dus wat is nu eigenlijk je probleem?
echt he tjonge jonge jongequote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
Ben niet #teamhaags in dezen hoor, je gedraagt je vaak gewoon als een retard met bijbehorende cringeworthy plaatjes of "grapjes"quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he tjonge jonge jonge
quote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Alsof haags bekendstaat om zijn hoogstaande humor
quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet echt, leg eens uit.
Vroeg me gisteravond in bed af of ze nog video geplaatst had en dacht toen echt: wtf cholo doe normaalquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
Ik herkende haar gisteren trouwens van een filmpje wat ik ooit had gezien. Volgens mij was dat ook een dramatisch filmpje over dat het uit was met haar vriend.quote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Trisha heeft 5 videos op een dag over haar gay ex geplaatst hysterisch. Ben bang dat ze zichzelf wat aan gaat doen
wieżquote:Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
trishaquote:
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.quote:
oh okay, duidelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak al de hele tijd duidelijk wat mijn probleem is tegen over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |