SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2016 15:33:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
12x over mijn nek gegaanSPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
picsquote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ik ga zometeen zo lekker uitgebreid lang heet douchen
Hey kerstpikquote:Op maandag 12 december 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
https://www.youtube.com/watch?v=0mtz45MEzzcquote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
Nou..ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, ik heb een speciaal nummertje voor jou.
Ik ook.quote:Op maandag 12 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
nee broer, trap ik niet nog een keer inquote:Op maandag 12 december 2016 15:41 schreef wise het volgende:
up up down down left right left right b a
quote:Op maandag 12 december 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUU
sowieso. Wil je deze ook een keer komen zingen in zo'n pakje net als Mariah?quote:
Voor jou met alle liefde.quote:Op maandag 12 december 2016 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sowieso. Wil je deze ook een keer komen zingen in zo'n pakje net als Mariah?
kreeg vorige week bevestiging dat ze mij niet gaan plunderenquote:Op maandag 12 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
NWS / Ouders woest over weghalen organen overleden dochter
Daarom alles lekker duidelijk vastgelegd. Van mij mogen ze al bijna 12 jaar alles hebben en sinds bijna 6 jaar hoeven mijn nabestaanden daar ook verder niet mee lastig gevallen te worden, enkel geďnformeerd, maar ze zijn wel op de hoogte van mijn wens.
Hier klopt iets niet, zeggen ze dan.quote:Op maandag 12 december 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kreeg vorige week bevestiging dat ze mij niet gaan plunderen
Als je donor bent worden je nabestaanden sws lastiggevallen omdat ze niet bij je overlijden mogen zijn. Je kloppende hart wordt uit je lichaam gehaald
doe maar grappig erover. Het zou jouw dochter maar zijn die levend naar de ok gaat en dood terug komtquote:Op maandag 12 december 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, zeggen ze dan.
Ach hij plaatste laatst ook een foto van een kind lijk, was ook grappig.quote:Op maandag 12 december 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe maar grappig erover. Het zou jouw dochter maar zijn die levend naar de ok gaat en dood terug komt
Het zit diepquote:Op maandag 12 december 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach hij plaatste laatst ook een foto van een kind lijk, was ook grappig.
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.quote:
srs?quote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.
wat wil dat kindje doen danquote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet waarom ook maar 2 sec. in iemand om gaat van hey laat ik even een foto plaatsen van een vluchteling kindje wat dood is, hihaho.
Er stond ook nergens dat het een grap was.quote:Op maandag 12 december 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |