Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.quote:Op maandag 12 december 2016 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb m'n rijbewijs nog niet eens twee maanden en heb nog 1,5 jaar gratis reizen haha
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegenquote:
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goedquote:Op maandag 12 december 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.
treinhoer ja?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegen
We liepen elkaar tegemoet maar k keek gwn grond zag dr van de verte al
Toen wist ik nog niet dat uit was..
lizzard manquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goed
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee integendeelquote:Op maandag 12 december 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?
Oh? je keek naar de grond ipv naar haar staren?quote:
Middelvingers tegen overgewicht 2016quote:
mmmm lange vingersquote:Op maandag 12 december 2016 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Middelvingers tegen overgewicht 2016
de lamprey ziekte is pas ergquote:Op maandag 12 december 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
inb4 gifje van eeltige voet en dan kaas die geraspt wordt.
waar is ie dan?quote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Braddie zegt het ene maar doet het andere, take 347
Youtubequote:
euhhh.. spoilertje had fijn geweestquote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
de lamprey ziekte is pas erg
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?quote:
Ja maar al het geld is opquote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?
is een fotoshopquote:Op maandag 12 december 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhhh.. spoilertje had fijn geweest
quote:Op maandag 12 december 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhhh.. spoilertje had fijn geweest
Schijtbeesten zijn dat man. Zag laatst nog stuk van een gast die een meer of stuk zee, weet niet meer... over ging zwemmen en constant door die beesten werd aangevallen.quote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
is een fotoshop![]()
[ afbeelding ]
extra grote![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens zoeken op je naam dan ben je meteen depressief.quote:
Jullie mening over mij interesseert mij echt weinig.quote:Op maandag 12 december 2016 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op je naam dan ben je meteen depressief.
Ja, met treinhoer zul je niet echt gaan scorenquote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ib4 che_quote:Op maandag 12 december 2016 15:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jullie mening over mij interesseer mij echt weinig.
quote:
Ok, dat is gelukkig niet ons verlies maar het jouwe.quote:Op maandag 12 december 2016 15:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jullie mening over mij interesseer mij echt weinig.
wutquote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
de lamprey ziekte is pas erg
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
kan het nog steeds ranzig zijnquote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
is een fotoshop![]()
[ afbeelding ]
extra grote![]()
[ afbeelding ]
In dat geval ga ik mij voortaan iets aantrekken van meningen van mensen die er voor mij persoonlijk niet toe doen.quote:Op maandag 12 december 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok, dat is gelukkig niet ons verlies maar het jouwe.
quote:
Zinnen sluit je af met een punt.quote:
Waarom plaatste je die dan niet?quote:Op maandag 12 december 2016 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar er had een vraagteken moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |