Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.quote:Op maandag 12 december 2016 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb m'n rijbewijs nog niet eens twee maanden en heb nog 1,5 jaar gratis reizen haha
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegenquote:
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goedquote:Op maandag 12 december 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.
treinhoer ja?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegen
We liepen elkaar tegemoet maar k keek gwn grond zag dr van de verte al
Toen wist ik nog niet dat uit was..
lizzard manquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goed
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegen
We liepen elkaar tegemoet maar k keek gwn grond zag dr van de verte al
Toen wist ik nog niet dat uit was..
nee integendeelquote:Op maandag 12 december 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?
Oh? je keek naar de grond ipv naar haar staren?quote:
Middelvingers tegen overgewicht 2016quote:
mmmm lange vingersquote:Op maandag 12 december 2016 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Middelvingers tegen overgewicht 2016
de lamprey ziekte is pas ergquote:Op maandag 12 december 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
inb4 gifje van eeltige voet en dan kaas die geraspt wordt.
waar is ie dan?quote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Braddie zegt het ene maar doet het andere, take 347
Youtubequote:
euhhh.. spoilertje had fijn geweestquote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
de lamprey ziekte is pas erg
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?quote:
Ja maar al het geld is opquote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?
is een fotoshopquote:Op maandag 12 december 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhhh.. spoilertje had fijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |