Wikipedia gecheckt?quote:Op maandag 12 december 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als procestechnoloog denk ik? Dat recyclen kost heel veel energie. Ja her en der kun je wat terugwinnen en met vergisten van slib kun je ook weer wat opwekken, maar dat is minimaal in het totale plaatje.
Ook grondstoffen zijn lastiger terug te winnen bij lage concentraties en door heel veel water te verspillen worden die concentraties dus ook lager.
Schoon water optimaal benutten is de meest rendabele optie.
wat is een awzi? iets met water zuiverings installatie?quote:Op maandag 12 december 2016 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee onderzoek gedaan naar de energie-efficiency van een awzi.
als dat zo is dan is ze in ieder geval permanent ongesteldquote:
Van dat spijkerbed af komenquote:Op maandag 12 december 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik word echt gek. Kan echt amper bewegen zonder dat mijn hele rug pijn doet.![]()
Wise doet gifjes ruilen met bij op het schoolplein hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
triest dat je niemand irl hebt om plaatjes mee te ruilen
Ja echt hèquote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Vooral omdat ze op bepaalde momenten van de maand zo zuur is.
Jij zou ook snel geïrriteerd zijn met een ijzer tekort. Iedereen.quote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Vooral omdat ze op bepaalde momenten van de maand zo zuur is.
ga je woensdag ah mattie?quote:Op maandag 12 december 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ben ik toch niet voor gemaakt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |