Ja nou. Lekker roddelen over jou enzoquote:Op maandag 12 december 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie weet scoor je een date met Aber
Wil je erover praten?quote:Op maandag 12 december 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
vijf minuten geleden nog gejankt
Dat brengt jullie alleen maar dichter bij elkaarquote:Op maandag 12 december 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja nou. Lekker roddelen over jou enzo
nee dankjequote:
Echt gayquote:Op maandag 12 december 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte man durft zijn tranen te laten zien
Komt dat even uit, ben toch verkoudenquote:Op maandag 12 december 2016 21:57 schreef Crip het volgende:
echt zo cute als mannen huilen, ze mogen snotteren over mn tits
Alleen als je moet huilenquote:Op maandag 12 december 2016 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komt dat even uit, ben toch verkouden
Oh, ik huil nooit, alleen diep van binnenquote:
Het moet, anders eindig je net zoals andere users hier en voor je het weet sta je op wieltjes te leunen.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Kan echt niet met huilende mensen omgaan
Hjb eensquote:
Daarom ben je ook een goed mens.quote:Op maandag 12 december 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
vertroetel mensen die huilen altijd en feed ze, moet vaak ook huilen als ik iemand anders zie huilen.
I knowquote:
Vrouwen al helemaal niet, brrquote:
Jawel hoor. Maar ik ben nu verdrietig omdat Chloroform mij homo noemtquote:Op maandag 12 december 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, wij zijn één.. hou je niet meer van mij of zo?
Krokodillentranenquote:
Als je maar niet gaat jankenquote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik ben nu verdrietig omdat Chloroform mij homo noemt
Slet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
Frass gaat mij een chocoladeletter opsturen.
quote:
Je bent ook om te jankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |