He kut, je hebt me door.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Kijk die jongen wanhopig aandacht zitten te trekken dan
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekkenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Het begon vanaf hier.quote:
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?quote:
Jammer dat niemand dit ooit bij mij wil doenquote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuig je ballen binnenstebuiten
Ach die ene pizza meer of minderquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.
Zal ik handje helpenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekken
Ga zelf wegquote:
ik quote jou altijdquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
HEY HALLO LAAT IK EVEN SCHREEUWEN MISSCHIEN QUOTEN JULLIE ME DAN WEL
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.quote:Op maandag 12 december 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r backquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okquote:
HALLO FRASSquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
nee braddiequote:Op maandag 12 december 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh ja, DOEI.
(Nu ben ik wel echt weg![]()
)
Eindigen dates met jou altijd zo?quote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.
Wromquote:
Ga zelf wegquote:
maak danquote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
neenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
goed ideequote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
tosti is lekkerderquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
zou je trouwens niet gewoon een pizza pakken dan als het zo moet? :0
Zal je nooit meer negeren dan.quote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
Klinkt als die Sandwich Spread, was echt niet te hakken datquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed er weleens van die Tosti Quick op. Da's ook wel goed te doen
heb dat nog nooit gekocht, maar die tosti is alleen lekker met sambal van die vietnamese loempia kraam hier.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey geeltandquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef wickedmen het volgende:
Dima waarom ga je telkens weg uit die groep
Wie moet dan een spannend verhaal over treinmeisje vertellen
R&R like share retweet snapchat instagram enzquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r back
gast, dat is een soort tomatensaus.quote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
Ja weet ik veel johquote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast, dat is een soort tomatensaus.
is een sausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
denk je dat ons dat interesseert?quote:
Is geen kaas. Da's zo'n pizza-achtige tomatensausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
weeniequote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom the fuck heet dat ding dan tosti quick, wat een kutmarketing
Mweh.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat kun je er eventueel nog op doenquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Heinz ketchup toch
Dat is van dat stinkkaas of niet?quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk meer trek in een broodje tomaat, met Zwitserse strooikaas met een kloddertje mayo
R'dam hebben ze ook en Bagdad, in Arizona.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel dat in North Dakota een plaatsje is met de naam Bozeman
Het ruikt wel inderdaad, maar heerlijk over de tomaten heenquote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Bij mij als school interessant wasquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n telefoon zit pas op 68%, zo kun je zien dat het een drukke dag op 't werk was
Uit een papieren verpakking. Geel/groen. Vrij klassiek wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Kan Noel niet letterpoepen dan?quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
Zin in een chocoladeletter. Wie komt brengen?
Hou zelf je mondquote:
Heb er nog eentje over, moet ik het opsturen?quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
Zin in een chocoladeletter. Wie komt brengen?
Wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 12 december 2016 21:17 schreef Kurovski het volgende:
Veelbelovend die ovenschotel. Net er in gezet.
Hij heeft er vast niet met z'n handen aan gezetenquote:
Ja graaaaaag. Wat voor een?quote:Op maandag 12 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb er nog eentje over, moet ik het opsturen?
Aardappelen voorgekookt en in schijfjes gesneden, gehakt met sjalot, knoflook en tomaat gestoofd. Aubergine in schijfjes voorgebakken in een koekenpan.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 12 december 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardappelen voorgekookt en in schijfjes gesneden, Gehakt met sjalot, knoflook en tomaat gestoofd.
Ovenschotel gepakt en in laagjes erin gedaan samen met Schwarzwalderschinken en bovenop blauwe kaas.
wat ga je laten zettenquote:Op maandag 12 december 2016 21:17 schreef KREEFTx het volgende:
Kan iemand me 15 euro lenen voor de kapper
Aubergine dan in schijfjes voorgebakken in olijfolie er nog bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |