He kut, je hebt me door.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Kijk die jongen wanhopig aandacht zitten te trekken dan
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekkenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Het begon vanaf hier.quote:
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?quote:
Jammer dat niemand dit ooit bij mij wil doenquote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuig je ballen binnenstebuiten
Ach die ene pizza meer of minderquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.
Zal ik handje helpenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekken
Ga zelf wegquote:
ik quote jou altijdquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
HEY HALLO LAAT IK EVEN SCHREEUWEN MISSCHIEN QUOTEN JULLIE ME DAN WEL
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.quote:Op maandag 12 december 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r backquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okquote:
HALLO FRASSquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
nee braddiequote:Op maandag 12 december 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh ja, DOEI.
(Nu ben ik wel echt weg![]()
)
Eindigen dates met jou altijd zo?quote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.
Wromquote:
Ga zelf wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |