denk je dat ons dat interesseert?quote:
Is geen kaas. Da's zo'n pizza-achtige tomatensausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
weeniequote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom the fuck heet dat ding dan tosti quick, wat een kutmarketing
Mweh.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed er weleens van die Tosti Quick op. Da's ook wel goed te doen
Dat kun je er eventueel nog op doenquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Heinz ketchup toch
Dat is van dat stinkkaas of niet?quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk meer trek in een broodje tomaat, met Zwitserse strooikaas met een kloddertje mayo
R'dam hebben ze ook en Bagdad, in Arizona.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel dat in North Dakota een plaatsje is met de naam Bozeman
Het ruikt wel inderdaad, maar heerlijk over de tomaten heenquote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Bij mij als school interessant wasquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n telefoon zit pas op 68%, zo kun je zien dat het een drukke dag op 't werk was
Uit een papieren verpakking. Geel/groen. Vrij klassiek wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Kan Noel niet letterpoepen dan?quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
Zin in een chocoladeletter. Wie komt brengen?
Hou zelf je mondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |