maak danquote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
neenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
goed ideequote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
tosti is lekkerderquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
zou je trouwens niet gewoon een pizza pakken dan als het zo moet? :0
Zal je nooit meer negeren dan.quote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
Klinkt als die Sandwich Spread, was echt niet te hakken datquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed er weleens van die Tosti Quick op. Da's ook wel goed te doen
heb dat nog nooit gekocht, maar die tosti is alleen lekker met sambal van die vietnamese loempia kraam hier.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed er weleens van die Tosti Quick op. Da's ook wel goed te doen
Hey geeltandquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef wickedmen het volgende:
Dima waarom ga je telkens weg uit die groep
Wie moet dan een spannend verhaal over treinmeisje vertellen
R&R like share retweet snapchat instagram enzquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r back
gast, dat is een soort tomatensaus.quote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
Ja weet ik veel johquote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast, dat is een soort tomatensaus.
is een sausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |