Duidelijke taal, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef Allures het volgende:
Ja of een soort bonensoep maar dan met linzen
Beetje als pompoensoep maar dan geen pompoen maar linzen
Ken je tomatensoep? Nou dat maat dan linzen ipv tomaat

Klinkt gevarieerdquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef Allures het volgende:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef Allures het volgende:

Nee maar erwten en linzen zijn toch heel vergelijkbaar. Allebei korrelige peulvruchten die in de soep kapotgekookt worden en daardoor een dichte brij vormen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef Allures het volgende:

Met of zonder tomaten?quote:

als je hem op die manier maakt dan wel jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar erwten en linzen zijn toch heel vergelijkbaar. Allebei korrelige peulvruchten die in de soep kapotgekookt worden en daardoor een dichte brij vormen.

* boksquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb ook nog nooit linzen op volgens mij.

Lief zou dan tegen me zeggen dat ik het maar lekker zelf op eet geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
wat??!! Het is dat ik al boodschappen heb anders kreeg je straks linzen

Ik moet dan denken aan mensen die ontlastingsissues hebben, nog nooit van een baardtrimmer hebben gehoord, naar wiet ruiken en denken dat een longboard een normale manier van transport is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
wat??!! Het is dat ik al boodschappen heb anders kreeg je straks linzen

Longboards zijn gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan mensen die ontlastingsissues hebben, nog nooit van een baardtrimmer hebben gehoord, naar wiet ruiken en denken dat een longboard een normale manier van transport is.
Maar wil het best wel eens proberen hoor![]()

Open relatie, ditdatquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:56 schreef Allures het volgende:
Ow fuck hij zegt nee! Hij heeft al verkering.
Wat is deze bullshit!!!!
Lul

Aha, de mensen die een bietenburger of bieterbal etenquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan mensen die ontlastingsissues hebben, nog nooit van een baardtrimmer hebben gehoord, naar wiet ruiken en denken dat een longboard een normale manier van transport is.
Maar wil het best wel eens proberen hoor![]()

op jouw watquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:55 schreef Allures het volgende:
Ik kijk 'gek op jouw' (waar kindjes van 10 elkaar verkering vragen via YesR die gaat rappen)
Zo cute
Wacht maar 20 jaar kindjes...

Nee joh, die dikke bobbel in de broek en die vette prammen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zijn 10, dus ik hoop persoonlijkheid.

Met het telefoonnummer van de postbode omcirkeld?quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:59 schreef Samzz het volgende:
Hm. Er valt hier net een telefoonboek door de brievenbus *verrast.

Hmmm, dat verklaart e.e.a.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met het telefoonnummer van de postbode omcirkeld?

Succes met zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met het telefoonnummer van de postbode omcirkeld?

Telefoonboekquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Succes met zoeken.ook al zal het telefoonboek van Zeeuws-Vlaanderen niet zo dik zijn aangezien er niemand woont.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg wel zo mooi dat ik soep ga eten. Maar hoe ga ik dat in godsnaam vervoeren zonder de helft te knoeien.

Een glossy met Zeeuws Meisje op de voorkant?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Telefoonboekeerder telefoonmagazine! lololeinz.

Anderhalve cm schoon aan de haak. Middelburg zit er ook bij inquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Succes met zoeken.ook al zal het telefoonboek van Zeeuws-Vlaanderen niet zo dik zijn aangezien er niemand woont.

Westworld kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:13 schreef Elvi het volgende:
Jezis ik ben ook een kutIk dacht dat ik vanavond naar ehbo les moest maar dat is pas volgende week. Onverwacht een avond vrij... wat moet ik nu doen met mn tijd

linzenburgers makenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:13 schreef Elvi het volgende:
Jezis ik ben ook een kutIk dacht dat ik vanavond naar ehbo les moest maar dat is pas volgende week. Onverwacht een avond vrij... wat moet ik nu doen met mn tijd

Ooit lang geleden heb ik eens 20 telefoonboeken laten checken door collega's in ruil voor een kratje bier en een goede beoordeling, enorm prachtig knap vaag bekend meisje fluisterde hees in mijn oor, ik ben de hele week alleen thuis en ik woon in die straat, zoek me maar, succesquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]

Mwahquote:

Vraag ik me ook af.quote:

Is dat origami?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met [b]kutpapieren[/b en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen

Orgiegamiquote:

Nog beter.quote:

Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met kutpapieren en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen

Ga minecraftenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Dqod het volgende:
Is hier ook niet echt de plek voor.
En stomme Fable 3 die maar niet wil, na 9583638549373 installatiepogingen.
MAG IK GVD OOK IETS?!
#frusti

Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelenquote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.
Heb ik niet :$quote:

Leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelen

Ja daar kan ik niks aan doenquote:

Alles combineren, kan prima want Westworldquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Westworld kijken.
Of Masturberen.
Of dronken worden.
Of niet.

Je hebt een doodswens vandaag?quote:

Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende

Twee is al niksquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende

Ik weet het ook niet, maar morgen vast wel weerquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.
Echt ehquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb genoeg van vrouwenGezeik ook altijd.
WAT WIL JE NOU!quote:

Hehe, jij liever dan ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef Dqod het volgende:
Echt eh
Toch ga ik er denk ik nooit genoeg van krijgen. Denk ik :$

Ik heb nog een zakje en die heb ik nog niet aangesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen pepernoten met truffel op. Ik ben gek geworden.

Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.

Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzoquote:

niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chickquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Wat is Westworld? Zeker weer iets hips op Netflix

HBOquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:

Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzo![]()
Als ze boos zijn, zijn ze gwn beetje eng :$

Ik hou wel van science fictionquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chick

Beste serie sinds het oude testamentquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:

Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win

Ik heb er 1 over.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?

Ikrquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$

Eensquote:

Gaat henen met je Poolse worst ;squote:

Ik kies Lokaquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 over.
Leef je uit.

Drie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:38 schreef Dqod het volgende:
Soms denk ik dat 't al te lang geleden is, of zijn het andere zaken waardoor ik frusty ben.
Zoveel vragen jungah

OMGquote:

Swsquote:

Hihi, triggersquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG
Poolse worst!!
Te lang al niet op

Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beste serie sinds het oude testament

Meneer seks huehue.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win

Evan Rachel Wood speelt mee toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn

Ik stikte in een rijstkorrelquote:

Host gespotquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn

Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood speelt mee toch?

Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblik

Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.

Ja, bij mij ook. En en.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.

Zo heet.quote:

Ja, of ze is bijna 30, dan krijg je ook een andere kop.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.

Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkinquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.

Oh heb ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkin

Niet zo haten op mij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkin

Kan ik me zo niet voor de geest halenquote:

Zou alsnog.quote:

Pls.quote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me zo niet voor de geest halen.
Ga die serie ook eens terugkijken. Leuk leuk! Die roodharige vond ik leuk.

Weinig borsten te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.Alleen omdat haar haar korter is?

Ik vind kort haar wel erg lelijk ja, zeker tijdens op zijn hondjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.Alleen omdat haar haar korter is?

Hehehe. Ik heb alvast extra ijsklonten gemaakt just in case.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je al afscheid genomen van je linkernier?

Je hebt een date met haar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb alvast extra ijsklonten gemaakt just in case.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt een date met haar?
[ afbeelding ]

Jaa! Baby Georgequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Er ging van de week zo'n filmpje viral op Facebook met een baby wombat, dat was zoooo schattig

Gaat mij ook altijd mis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is definitely zo'n lastig woord om de spelling van te onthouden.

Defonatuliquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
Daarom zeg ik altijd most def. Slim he.

Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.quote:

Jij bent de nieuwe Thijs Bosma.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen

Oh jaquote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen

Is ook echt een van de weinige waar ik dat bij kan doen, werken al 6 jaar samen. Desalniettemin wel geinig soms.quote:

Tegenwoordig zijn wij ook Amerikaansquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Compliance officer zou over de zeik gaan. Amerikanen.!

Je moet me dat toch eens leren!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet door dat ik er nog werk.
[ afbeelding ]

Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.quote:

Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.quote:

Fijn om te horenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.

Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Wel straks levenslang medicijntjes?

Ambtenaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.

Dat doe ik alquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.

Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.

Gewoon aan je voorhoofd vast plakken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik kon toveren hoefde ik nu niet op te staan om mijn rabo scanner te pakken.

Veel meer awesome kan het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.

Ik had andere ideeën in mijn hoofd toen ik 'baasje' typte.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel meer awesome kan het inderdaad niet.

8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Honderd jaar voor hetzelfde bedrijf werken

Werk jij daar pas zo kortquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

Heel even leek een kat me wel leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.

Met kleinere huisdieren kan je ook ellende krjgenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel even leek een kat me wel leuk.
Maar je hebt me genezen.

Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Heel even leek een kat me wel leuk.
Maar je hebt me genezen.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Samzz het volgende:
Hopen dat je je snel weer op je hakjes kunt voortbewegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld.

Beter jezelf meteen van kant maken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.

Dat lukt de 17e gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopen dat je je snel weer op je hakjes kunt voortbewegen.

Als je het als lastig vindt om insuline te spuiten bij jezelf dan zie ik je nog niet zo snel je polsen doorsnijden.quote:

De koningin.quote:

Bring life to me.quote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n lekker paprika tomaatsoepje gemaakt.

Voor zover mijn kennis reikt heet jij geen 'life'.quote:

?quote:
Zou Loka nooit verlaten toch.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Loka verlaten voor zo'n Engelse slet?. Zo eentje met tattoos en neppe wenkbrauwen zeker.

Wij hebben onze Britse Korthaar onlangs laten inslapen. Haar bijnaam was 'de koningin'.quote:

Beter schieten ze een beetje op met die pil van drion dan. :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het als lastig vindt om insuline te spuiten bij jezelf dan zie ik je nog niet zo snel je polsen doorsnijden.

Ik was het even vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben onze Britse Korthaar onlangs laten inslapen. Haar bijnaam was 'de koningin'.

Jij staat dan ook niet bekend om je welgemeende interesse en je empathisch vermogen dus ik neem het je niet kwalijk.quote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou Kaneel misschien verlaten mocht de toekomst uitwijzen dat mijn geaardheid toch meer naar Aziatische meisjes neigt.

Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou Kaneel misschien verlaten mocht de toekomst uitwijzen dat mijn geaardheid toch meer naar Aziatische meisjes neigt.

Er zijn er genoeg op de wereld en ik hou me aanbevolen voor de lewde filmpjes tzt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:

Dat denk ik ook, een groot gevaar is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.

Nu al dus.quote:
Dalijk gaat ze aan de haal met die Aziatische Conchita Wurst.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.

Second breakfast zal nooit meer hetzelfde zijn na deze post.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik voor altijd bij Kaneel blijf, zal ik misschien nooit erotische hobbit roleplay beleven.
Ik moet hier maar niet te veel over nadenken.

Ben je een forse baard aan het laten staan dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom nou weer Aziatische, Lokje
Bebaarde vrouwen dan?

Als het donzig is geen probleem :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom nou weer Aziatische, Lokje
Bebaarde vrouwen dan?

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een forse baard aan het laten staan dan?
Nee, netjes onthaard, dus donsjes :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het donzig is geen probleem :$

Preaching to the choir. Ik had vijf cavia's en toen had ik er ineens drie. Nou ja, ineens. Duizend euro lichter.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met kleinere huisdieren kan je ook ellende krjgen.
Mijn konijn heeft ook alweer operatie drie achter de rug.

Zou niet afknappen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee, netjes onthaard, dus donsjes :$

Ja maar bij een kat telt het wel vijf keer zwaarder hoor. Want kat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.

Wat is het?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:08 schreef Samzz het volgende:
Omg Bedknobs and Broomsticks op Netflix.

quote:

Een Disneyfilm, in t Nederlands heet ie Heksen en Bezemstelen geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik twijfel of ik nog een aflevering Black Mirror doe, maar heb geen zin om op te staan.

Die heb ik gemist, denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:10 schreef Samzz het volgende:
Een Disneyfilm, in t Nederlands heet ie Heksen en Bezemstelen geloof ik.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preaching to the choir. Ik had vijf cavia's en toen had ik er ineens drie. Nou ja, ineens. Duizend euro lichter.

Oooh is leukquote:

Wellicht ga ik es kijken of ik het wat vind.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:11 schreef Samzz het volgende:
Oooh is leuk. Is deels echte acteurs deels animatie, Mary Poppins style.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef CherryLips het volgende:
3 op reis in Kyoto. Herkende het meteenzo'n toffe stad.

Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:12 schreef Samzz het volgende:
Onze cavia's waren nooit ziek. Die waren gewoon ineens dood.

Ze waren allemaal tussen de zes en tien jaar. Respectabel geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.

Mijn eerste caafs lagen ook ineens dood in het hok maar waren pas vier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.

Dan ben ik gewoon een slecht baasje, die van mij halen dat niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze waren allemaal tussen de zes en tien jaar. Respectabel geloof ik.

Ontstoken kiestand-wortel i.c.m. oogabces. Nu inmiddels meerdere kiezen getrokken. Nu is het redelijk stabiel. Behalve dat ze iedere drie maanden opnieuw onder narcose moet ter controlequote:

Die van tien was wel echt uitzonderlijk geloof ik...quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon een slecht baasje, die van mij halen dat niet.

Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geledenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ontstoken kiestand-wortel i.c.m. oogabces. Nu inmiddels meerdere kiezen getrokken. Nu is het redelijk stabiel. Behalve dat ze iedere drie maanden opnieuw onder narcose moet ter controle.

Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geleden
Lieve dikke Pieter

Dat is idd wel bizar oud. Hebben je ouders hem halverwege niet stiekem geruild?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van tien was wel echt uitzonderlijk geloof ik...

Cavia's wel, mensen niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.

Hij was heel liefquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geleden
Lieve dikke Pieter

Checkquote:

Ik wist niet dat je dik was.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was heel liefen na twee maanden dwangvoeren en medicijnen was ie ook heel tam en knuffelig geworden

Dat kan wel kloppen want dat ben ik ook niet.quote:

Nee, jij bent zo'n bitch die mij op afstand houdt.quote:

Zonder hamsters?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Als al het vee hemelen is, koop ik zo'n grote vitrine van de Ikea en maak ik daar een hamsterbak van met allemaal natuurlijke elementen

Dat tweede is gemeenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden wel cavia's, maar die waren heel schrikachtig.
Een was overleden omdat ze vastzat onder het tussenschot. De ander daarna uit eenzaamheid.
RIP.

Zo dat was gezellig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n bitch die mij op afstand houdt.

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze wel willen. :3

Mooie beesten idd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds ik weet dat hamsters vlees eten vind ik ze eng.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje. Een dikke dwergmaar dat is niet zoveel werk.

Ik hou het bij meelwormen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat hamsters vlees eten vind ik ze eng.

Dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is idd wel bizar oud. Hebben je ouders hem halverwege niet stiekem geruild?

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Als al het vee hemelen is, koop ik zo'n grote vitrine van de Ikea en maak ik daar een hamsterbak van met allemaal natuurlijke elementen

Ik zag je al gezellig een bakje wegknagen terwijl je Gilmore Girls zat te kijken.quote:

Fluffyquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie ik daarachter een display met Transformers? Subtiele manier om Fax op date te vragen. Smooth.quote:

quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daarachter een display met Transformers? Subtiele manier om Fax op date te vragen. Smooth.

ik wil er nog steeds n keer een makenquote:

Is toch positief?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |