Er zijn er genoeg op de wereld en ik hou me aanbevolen voor de lewde filmpjes tzt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou Kaneel misschien verlaten mocht de toekomst uitwijzen dat mijn geaardheid toch meer naar Aziatische meisjes neigt.
Dat denk ik ook, een groot gevaar is het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.
Nu al dus.quote:
Dalijk gaat ze aan de haal met die Aziatische Conchita Wurst.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.
Second breakfast zal nooit meer hetzelfde zijn na deze post.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik voor altijd bij Kaneel blijf, zal ik misschien nooit erotische hobbit roleplay beleven.
Ik moet hier maar niet te veel over nadenken.
Ben je een forse baard aan het laten staan dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom nou weer Aziatische, Lokje
Bebaarde vrouwen dan?
Als het donzig is geen probleem :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom nou weer Aziatische, Lokje
Bebaarde vrouwen dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een forse baard aan het laten staan dan?
Nee, netjes onthaard, dus donsjes :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het donzig is geen probleem :$
Preaching to the choir. Ik had vijf cavia's en toen had ik er ineens drie. Nou ja, ineens. Duizend euro lichter.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met kleinere huisdieren kan je ook ellende krjgen.
Mijn konijn heeft ook alweer operatie drie achter de rug.
Zou niet afknappen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee, netjes onthaard, dus donsjes :$
Ja maar bij een kat telt het wel vijf keer zwaarder hoor. Want kat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.
Wat is het?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:08 schreef Samzz het volgende:
Omg Bedknobs and Broomsticks op Netflix.
quote:
Een Disneyfilm, in t Nederlands heet ie Heksen en Bezemstelen geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik twijfel of ik nog een aflevering Black Mirror doe, maar heb geen zin om op te staan.
Die heb ik gemist, denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:10 schreef Samzz het volgende:
Een Disneyfilm, in t Nederlands heet ie Heksen en Bezemstelen geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preaching to the choir. Ik had vijf cavia's en toen had ik er ineens drie. Nou ja, ineens. Duizend euro lichter.
Oooh is leukquote:
Wellicht ga ik es kijken of ik het wat vind.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:11 schreef Samzz het volgende:
Oooh is leuk. Is deels echte acteurs deels animatie, Mary Poppins style.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |