Mwahquote:
Vraag ik me ook af.quote:
Is dat origami?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met [b]kutpapieren[/b en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen
Orgiegamiquote:
Nog beter.quote:
Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met kutpapieren en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen
Ga minecraftenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Dqod het volgende:
Is hier ook niet echt de plek voor.
En stomme Fable 3 die maar niet wil, na 9583638549373 installatiepogingen.
MAG IK GVD OOK IETS?!
#frusti
Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.
Heb ik niet :$quote:
Leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelen
Ja daar kan ik niks aan doenquote:
Alles combineren, kan prima want Westworldquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Westworld kijken.
Of Masturberen.
Of dronken worden.
Of niet.
Je hebt een doodswens vandaag?quote:
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende
Twee is al niksquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |