Mwahquote:
Vraag ik me ook af.quote:
Is dat origami?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met [b]kutpapieren[/b en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen
Orgiegamiquote:
Nog beter.quote:
Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Hele godganse dag bezig geweest met kutpapieren en bullshit en nu weet ik van gekheid niet wat voor leuks ik evt zou kunnen doen
Ga minecraftenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Dqod het volgende:
Is hier ook niet echt de plek voor.
En stomme Fable 3 die maar niet wil, na 9583638549373 installatiepogingen.
MAG IK GVD OOK IETS?!
#frusti
Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je 250 km ver weg bent. Anders hadden we samen wat kunnen doen.
Heb ik niet :$quote:
Leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zin in eigenlijk een keertje, zes gewillige loopse vrouwen die kronkelend en hijgend over me heen krioelen
Ja daar kan ik niks aan doenquote:
Alles combineren, kan prima want Westworldquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Westworld kijken.
Of Masturberen.
Of dronken worden.
Of niet.
Je hebt een doodswens vandaag?quote:
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende
Twee is al niksquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef Dqod het volgende:
Is toch godverdomme veel te druk man, 6 vrouwen.
3 is meer dan voldoende
Ik weet het ook niet, maar morgen vast wel weerquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.
Echt ehquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb genoeg van vrouwenGezeik ook altijd.
WAT WIL JE NOU!quote:
Hehe, jij liever dan ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef Dqod het volgende:
Echt eh
Toch ga ik er denk ik nooit genoeg van krijgen. Denk ik :$
Ik heb nog een zakje en die heb ik nog niet aangesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen pepernoten met truffel op. Ik ben gek geworden.
Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.
Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzoquote:
niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chickquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Wat is Westworld? Zeker weer iets hips op Netflix
HBOquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzo![]()
Als ze boos zijn, zijn ze gwn beetje eng :$
Ik hou wel van science fictionquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chick
Beste serie sinds het oude testamentquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win
Ik heb er 1 over.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?
Ikrquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$
Eensquote:
Gaat henen met je Poolse worst ;squote:
Ik kies Lokaquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 over.
Leef je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |