Ik weet het ook niet, maar morgen vast wel weerquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.
Echt ehquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb genoeg van vrouwenGezeik ook altijd.
WAT WIL JE NOU!quote:
Hehe, jij liever dan ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef Dqod het volgende:
Echt eh
Toch ga ik er denk ik nooit genoeg van krijgen. Denk ik :$
Ik heb nog een zakje en die heb ik nog niet aangesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb helemaal geen pepernoten met truffel op. Ik ben gek geworden.
Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 6 vrouwen weten die ik naakt zou willen zien.
Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzoquote:
niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chickquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Wat is Westworld? Zeker weer iets hips op Netflix
HBOquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker zacht en knuffelbaar enzo![]()
Als ze boos zijn, zijn ze gwn beetje eng :$
Ik hou wel van science fictionquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Allures het volgende:
[..]
niet te volgen sciencefiction meuk voor mannen met robot chick
Beste serie sinds het oude testamentquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Elvi het volgende:
Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win
Ik heb er 1 over.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag ik jouw niet gebruikte stemmen overnemen?
Ikrquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat er iets niet klopt voor mij, sis :$
Eensquote:
Gaat henen met je Poolse worst ;squote:
Ik kies Lokaquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 over.
Leef je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |