Je moet me dat toch eens leren!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet door dat ik er nog werk.
[ afbeelding ]
Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.quote:
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.quote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Wel straks levenslang medicijntjes?
Ambtenaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.
Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.
Gewoon aan je voorhoofd vast plakken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik kon toveren hoefde ik nu niet op te staan om mijn rabo scanner te pakken.
Veel meer awesome kan het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.
Ik had andere ideeën in mijn hoofd toen ik 'baasje' typte.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel meer awesome kan het inderdaad niet.
8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Honderd jaar voor hetzelfde bedrijf werken
Werk jij daar pas zo kortquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heel even leek een kat me wel leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |