Drie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:38 schreef Dqod het volgende:
Soms denk ik dat 't al te lang geleden is, of zijn het andere zaken waardoor ik frusty ben.
Zoveel vragen jungah
OMGquote:
Swsquote:
Hihi, triggersquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG
Poolse worst!!
Te lang al niet op
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beste serie sinds het oude testament
Meneer seks huehue.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win
Evan Rachel Wood speelt mee toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn
Ik stikte in een rijstkorrelquote:
Host gespotquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn
Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood speelt mee toch?
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblik
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.
Ja, bij mij ook. En en.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.
Zo heet.quote:
Ja, of ze is bijna 30, dan krijg je ook een andere kop.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkinquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.
Oh heb ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |