Dat tweede is gemeenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden wel cavia's, maar die waren heel schrikachtig.
Een was overleden omdat ze vastzat onder het tussenschot. De ander daarna uit eenzaamheid.
RIP.
Zo dat was gezellig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n bitch die mij op afstand houdt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze wel willen. :3
Mooie beesten idd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik weet dat hamsters vlees eten vind ik ze eng.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje. Een dikke dwergmaar dat is niet zoveel werk.
Ik hou het bij meelwormen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat hamsters vlees eten vind ik ze eng.
Dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is idd wel bizar oud. Hebben je ouders hem halverwege niet stiekem geruild?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Als al het vee hemelen is, koop ik zo'n grote vitrine van de Ikea en maak ik daar een hamsterbak van met allemaal natuurlijke elementen
Ik zag je al gezellig een bakje wegknagen terwijl je Gilmore Girls zat te kijken.quote:
Fluffyquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik daarachter een display met Transformers? Subtiele manier om Fax op date te vragen. Smooth.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daarachter een display met Transformers? Subtiele manier om Fax op date te vragen. Smooth.
ik wil er nog steeds n keer een makenquote:
Is toch positief?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |