quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef CherryLips het volgende:
3 op reis in Kyoto. Herkende het meteenzo'n toffe stad.
Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:12 schreef Samzz het volgende:
Onze cavia's waren nooit ziek. Die waren gewoon ineens dood.
Ze waren allemaal tussen de zes en tien jaar. Respectabel geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.
Mijn eerste caafs lagen ook ineens dood in het hok maar waren pas vier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op zich helemaal niet zo gek mits ze oud genoeg worden.
Dan ben ik gewoon een slecht baasje, die van mij halen dat niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze waren allemaal tussen de zes en tien jaar. Respectabel geloof ik.
Ontstoken kiestand-wortel i.c.m. oogabces. Nu inmiddels meerdere kiezen getrokken. Nu is het redelijk stabiel. Behalve dat ze iedere drie maanden opnieuw onder narcose moet ter controlequote:
Die van tien was wel echt uitzonderlijk geloof ik...quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon een slecht baasje, die van mij halen dat niet.
Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geledenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ontstoken kiestand-wortel i.c.m. oogabces. Nu inmiddels meerdere kiezen getrokken. Nu is het redelijk stabiel. Behalve dat ze iedere drie maanden opnieuw onder narcose moet ter controle.
Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geleden
Lieve dikke Pieter
Dat is idd wel bizar oud. Hebben je ouders hem halverwege niet stiekem geruild?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van tien was wel echt uitzonderlijk geloof ik...
Cavia's wel, mensen niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.
Hij was heel liefquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze dik zijn, zijn ze vaak lief schijnt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auch. Mijn caaf had vorig jaar een abces in de kaak, achter de kies. Hoop gekloot door meerdere dierenartsen, eentje gevonden die besloot te opereren, kwam ie niet meer uit de narcose. Is alweer een jaar geleden
Lieve dikke Pieter
Checkquote:
Ik wist niet dat je dik was.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was heel liefen na twee maanden dwangvoeren en medicijnen was ie ook heel tam en knuffelig geworden
Dat kan wel kloppen want dat ben ik ook niet.quote:
Nee, jij bent zo'n bitch die mij op afstand houdt.quote:
Zonder hamsters?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Als al het vee hemelen is, koop ik zo'n grote vitrine van de Ikea en maak ik daar een hamsterbak van met allemaal natuurlijke elementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |