Jaa! Baby Georgequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Er ging van de week zo'n filmpje viral op Facebook met een baby wombat, dat was zoooo schattig
Gaat mij ook altijd mis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is definitely zo'n lastig woord om de spelling van te onthouden.
Defonatuliquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
Daarom zeg ik altijd most def. Slim he.
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.quote:
Jij bent de nieuwe Thijs Bosma.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen
Is ook echt een van de weinige waar ik dat bij kan doen, werken al 6 jaar samen. Desalniettemin wel geinig soms.quote:
Tegenwoordig zijn wij ook Amerikaansquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Compliance officer zou over de zeik gaan. Amerikanen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |