SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Oh.
Je was te laat Hans.quote:
Spaar hem niet.quote:Op zondag 4 december 2016 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
Fipo is ook wel echt een cliché-post, laat ik daar nu net zijn met invullen.
Al tijden geen goeie meer gezienquote:
Vertel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent toch grafisch vormgever? Ik had een aanbieding voor je..
Klopt. En nu?quote:
quote:
City - Chelsea was leukerquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik keekgister el clasico
nou wat een kanker was dat zeg.
niet meer serieus te nemen dat hele voetbalquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Al tijden geen goeie meer gezien
gisteren geskipt
Pics van je ouders.quote:Op zondag 4 december 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb gisteren wel gekeken, was bij mijn ouders. Die hebben wel ziggo.
Een klant van mij zoekt iemand die kan ontwerpen in Photoshop en Illustrator.. Voor digitaal en analoog marketingmateriaal.. Normaal gesproken zou ik die opdracht zelf doen, maar ik zit vol..quote:
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snapte sowieso niet waarom mensen uitkeken naar die wedstrijd.
Dan kijk je niet goed naar voetbal.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.
Valt wel mee opzich.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed naar voetbal.
Ik maak een grapje makker.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onjuist, maar verzin nog maar een andere zuigende opmerking
DM maar als je serieus bent.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een klant van mij zoekt iemand die kan ontwerpen in Photoshop en Illustrator.. Voor digitaal en analoog marketingmateriaal.. Normaal gesproken zou ik die opdracht zelf doen, maar ik zit vol..
niet gezienquote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.
Ik heb er met een half oog naar gekeken. Genieten is een groot woord, maar ik heb me zeker niet verveeld.quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.
Hij doet er alles aan om die award te winnen. Ik denk dat ik in die categorie maar op iemand anders stem.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onjuist, maar verzin nog maar een andere zuigende opmerking
quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak een grapje makker.![]()
Iemand die zo talentvol en grappig is als jij vindt vast wel een mooie baan.
Heb wel weer genoeg prima duels gezien dit weekendquote:
Redelijk.quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met dit account nog niet DMen, voorwaarde is wel dat je het Duits beheerst..
En GGMM had net zijn schoorsteenmantel ervoor afgestoft.quote:Op zondag 4 december 2016 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet er alles aan om die award te winnen. Ik denk dat ik in die categorie maar op iemand anders stem.
Ik vind PSVCL een vermoeiende user.quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
PSVCL heeft ook aan mij gedacht bij de awards.
Dat is ook weer zielig, ik stem toch maar op hem. Hij heeft er zo hard voor gewerkt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En GGMM had net zijn schoorsteenmantel ervoor afgestoft.
Soms post hij ineens vrij normaal, maar als het over PSV of Marokko gaat is hij niet zo objectief.quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind PSVCL een vermoeiende user.
huh, zo zuur is ze niet hoor hygiëne staat hoog in het vaandel bij haarquote:Op zondag 4 december 2016 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zal het vanavond weer afgeven bij je moeder.
Heb je nu iets beters te doen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga er morgen maar eens voor zitten.
Morgen krijg ik er voor betaald.quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nu iets beters te doen?
khzquote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
de treffers hebben vandaag van HFC gewonnen
keihardzuipen vindt dat niet leuk
Messentrekkersquote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
wie?quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Grootste troller?quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had sowieso GGMM al ergens op 1 staan.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had sowieso GGMM al ergens op 1 staan.
Die is nu echt keihard aan het zuipen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Je plakt ineens allemaal woorden aan elkaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kan nergens bovenaanstaan. Ook niet bij de meest zuigende user.
Uit groesbeekquote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
keihardzuipen had ik het over, niet de Treffers
berg en dalquote:
Komt omdat ik er nooit meer post.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
hij was wel een toffe user
zag wel dat dat forum opeens nog doder is
Die ander werd misbruikt..quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik.
Van een ander account, vanwaar een nieuwe?
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
Die vraag weet hij vakkundig te ontwijken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik.
Van een ander account, vanwaar een nieuwe?
WZV is dan ook een kut forum.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
op WZV houden ze niet van users die niet links homo en/of seculier zijn
ik zag dat er een bepaalde user bij de NPO werkte.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.
ik had laatst White pride gepostquote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
Hier is iedereen down to earth.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.
En recht door zee.quote:Op zondag 4 december 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier is iedereen down to earth.
Ja die SCH toch?quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag dat er een bepaalde user bij de NPO werkte.
al mijn vooroordelen werden bevestigd
Jij bent het goudhaantje van dit forum.. Een luldebehanger van een goudhaantje, doch een goudhaantje desalniettemin..quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had laatst White pride gepost
Kreeg ik berisping voor trollen
Jij kreeg gelijk Perm
Vies selectief
Ze missen duidelijk mijn positieve invloed misschien moet ik toch weer gaan posten op fora.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
op WZV houden ze niet van users die niet links homo en/of seculier zijn
quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
voor zulke mensen hoop je dat er weer wat meer aan de edele sport poten rammen gedaan wordt.
Te druk met werk?quote:Op zondag 4 december 2016 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen duidelijk mijn positieve invloed misschien moet ik toch weer gaan posten op fora.
Hebben ze daar nu wel eindelijks een auto refresh?quote:Op zondag 4 december 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het een traag, lelijk kut forum.
Ja, eens. De mensen daar zijn ook veel te serieus. Alsof je in de studio van SV zit. Echt superirritant.quote:Op zondag 4 december 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het een traag, lelijk kut forum.
eerste 10 minuten is toch altijd over ajax.quote:
Volgens mij wel. Alleen werkt het nietquote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nu wel eindelijks een auto refresh?
Absoluut.quote:
8/10..quote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerste 10 minuten is toch altijd over ajax.
Is ook cliché.. Mensen die een dergelijke vraag stellen en dan niet eens een vraagteken achter de zin plaatsen, kunnen wat mij betreft ook de pot op..quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik wilde vragen 'Met jou ook', maar dat vind ik zo cliché
Die award verdien ik dus NIET.
Beter dan Clasie.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Anita gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Toetertjes.
Te laat.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik wilde vragen 'Met jou ook', maar dat vind ik zo cliché
Die award verdien ik dus NIET.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder te weinig verplichtingen na werk waardoor ik geen redenen tot uitstellen heb.
erg hequote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ja die SCH
die ging ook lekker op kosten van de belastingbetaler pro-clinton propaganda maken in de VS.
Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Anita gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Toetertjes.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:
Ik vond het alleen een keer boeiend daar toen deze hele SC daar posttequote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen werkt het niet
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.
Den Haag moeten ze gewoon opdoeken, uitdoen dat licht.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.
Moet je surprises knutselen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik vandaag mijn laptop weer eens aan moest zetten vanwege Sinterklaas uiteraard.
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?
Ik probeer juist mijn leven te beteren, dan is zo'n award geen stimulans..
Voor jou wel, ja.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
Graag een youtube updatequote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Update: er zitten 5 jonkies in mijn aquarium.
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat was een grapje omdat dat vroeger altijd gezegd werd toen ze beiden in de Eredivisie speelden.quote:
Hij begon verslaafd te raken aan deze filmpjes, dus nu probeert hij zijn gedachten op iets anders te richten.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
quote:
Misschien later.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????
pics (of filmpje)quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gedichten en shiiiittt. Over de gehele dag al 2 regels uitgetypt
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat dat vroeger altijd gezegd werd toen ze beiden in de Eredivisie speelden.
Maar dat snapte je wel toch?
Dan zal je wel een heel saai iemand hebben getrokken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gedichten en shiiiittt. Over de gehele dag al 2 regels uitgetypt
Mooie tijden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.
Fer is de beste.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.
Net als je moeder vannacht xDquote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal je wel een heel saai iemand hebben getrokken.
Zijn vader voelde er niet veel van neequote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lr is van de vrouwtjesquote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even iedereen die Anita zei uitlachen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Befbekje het volgende:
Wat gaan jullie snel hier vanavond.. Stop es..
Dan moet er nu wel een hele discussie volgen over wie er meer prijzen won de laatste tig jaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.
Waar blijft de tijd.
7/10..quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtjequote:
Shreyasquote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.
Waar blijft de tijd.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even iedereen die Anita zei uitlachen.
Ik wist het.quote:
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
John van Zweden live bij rondo nu.
Wat een god
Was er al..quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?
Misschien moet ik je met iemand in contact brengenquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtje
quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Clasie! Da's echt een baas, gaat de top halen. Mark my words!
Heeft eigenlijk nooit iets zinnigs te melden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.
giga fixer ben jij met die toefquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtje
John de Mol is de bedenker van Big Brotherquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.
Was er altijd al. Ik neem hem 24 dec weer.quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?
Je had toch met die Crack?quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet. Voor je het weet heeft de dienstregeling richting Brussel ernstige vertraging.quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik je met iemand in contact brengen
quote:
sowquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet. Voor je het weet heeft de dienstregeling richting Brussel ernstige vertraging.
Voor mij is het nu wel iets chiller. Overstappen beter geregeld iig. 2:50quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was er altijd al. Ik neem hem 24 dec weer.
Behangparadijsgodquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
Zat vroeger met bakstenen te gooien en is nu gewoon stinkend rijk. John van Zweden
Ik hou jullie sws op de hoogte, maar die dingen zijn teringlastig te fotograferen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM zo nonchalant doet over zijn vissen. Iedereen hier is ontzettend begaan met het wel en wee van de huisdieren van GGMM. Iedereen herinnert zich nog het youtube filmpje van Rene zijn vissen.
Dan is er nieuws, wonderbaarlijk nieuws. Er zijn nieuwe aquarium-bewonersEn dan "weet Rene nog niet of hij ons op de hoogte gaat houden"
Schandalig
Ik zie stylogod daar nog postenquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Ik verwacht ook wel dat hij binnenkort een nieuw filmpje op Youtube zet van zijn nieuwe aanwinsten.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM zo nonchalant doet over zijn vissen. Iedereen hier is ontzettend begaan met het wel en wee van de huisdieren van GGMM. Iedereen herinnert zich nog het youtube filmpje van Rene zijn vissen.
Dan is er nieuws, wonderbaarlijk nieuws. Er zijn nieuwe aquarium-bewonersEn dan "weet Rene nog niet of hij ons op de hoogte gaat houden"
Schandalig
Goed topicquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat ze er een stop uit hebben gehaald dan.quote:Op zondag 4 december 2016 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor mij is het nu wel iets chiller. Overstappen beter geregeld iig. 2:50
Ik ga tussen kerst en o&n nog ff denk ik.
Happelquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Kuijtquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was de user Guidetti ook al weer? Sunri5e? Elan?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Twente over 5 jaar failliet is?_!
Misschien kan hij nu ADO kopen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
Zat vroeger met bakstenen te gooien en is nu gewoon stinkend rijk. John van Zweden
Neh is hetzelfde. Overstappen op tilly en roosendaalquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat ze er een stop uit hebben gehaald dan.
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.quote:
Daar lig ik allerminst wakker van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?
quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Log uit, ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik mis de optie KingFlopland. Derhalve boycot ik deze poll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.quote:
Als Feyenoord kampioen wordt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo dan.quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..In Maart op de coolsingelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus uiteindelijk hebben je ouders voor niks dartpijlen in je wieg gegooid?quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met kleine letter, lieverd.. Maart, bedoel ik.. Coolsingel mag met een hoofdletter..
IT Crowdquote:
Dan nog, dat weten zij niet toch? Horen ze je gewoon te vragen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, ik heb er momenteel geen zin in. Moderatiedipje.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
quote:
Koop een taart en vier het.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
zal ik vrijdag oid doen okay?quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet jij ook niet het lijstje in te vullen amice?
Geniaal jaquote:
Ja, who the fuck is onlogisch?quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong nomineert allemaal users die ik niet eens ken
Ik krijg niet eens een nominatie, zelfs niet negatief.quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong nomineert allemaal users die ik niet eens ken
kan de uitlog optie oprecht niet vinden.quote:
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog, dat weten zij niet toch? Horen ze je gewoon te vragen.
Waarom heb je een dipje?
Je kan soms wel eens een user opeens vergeten, dat heb ik ook altijd met die nominaties.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een nominatie, zelfs niet negatief.
Waarom stop je dan niet helemaal?quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.
Ah, vanwege dat beleid dus.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.
Shots fired richting het nieuwe beleidquote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar niet stopt want jij bent zo'n beetje de enige actieve moderator hier.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9/10quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.
Waarom?quote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden is trouwens wel echt een kutstad.
misschien moet ik mod wordenquote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet stopt want jij bent zo'n beetje de enige actieve moderator hier.
Die reageren alleen op eventuele doodsverwensingen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vanwege dat beleid dus.
Dat is ook vrij debiel, ja. Nu word je als het ware geforceerd om het gesprek aan te gaan met users als Sunri5e, PizzaGeit en davy. Dat moet kut zijn.
Users als Bronson_ en PSVCL zijn vermoeiender.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vanwege dat beleid dus.
Dat is ook vrij debiel, ja. Nu word je als het ware geforceerd om het gesprek aan te gaan met users als Sunri5e, PizzaGeit en davy. Dat moet kut zijn.
ik was vrijdag nog in oestgeest.quote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk hebben je ouders voor niks dartpijlen in je wieg gegooid?
Leiden is trouwens wel echt een kutstad.
Haags en ik starten VADER SC.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als je daar gaat posten tussen alle huismoeders
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Shots fired richting het nieuwe beleid
Benieuwd wat Danny hiervan vindt.
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt topquote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik noemde slechts voorbeelden. Je mist het punt weer.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Users als Bronson_ en PSVCL zijn vermoeiender.
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts jaquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij Tyron een vermoeiende user vond.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt top
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Rens.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.
Vooral doen alsof Sunri5e en PizzaGeit niet vermoeiend zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij R&P werden ze gek van Deezertje en syndroomgodquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
Ik kom zo nu en dan nog in KPD voor de reeks van je moeder.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
Marokkaans voetbal zeker?quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts ja![]()
PSVCL kan soms nog wel over voetbal praten, als het over buitenlands voetbal gaat dan.
Ik zag laatst een topic over vrije school.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
Potentiele popcorntopicsquote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
WANBELEIDquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Wat is er mis met het beleid, eigenlijk?
Oh.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
Mijn neefjes en nichtje zijn daar anders best goed uit gekomen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een topic over vrije school.
Dan ben jeniet geheel goed wijs als je je kind daar naar toe stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |