En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.
Even iedereen die Anita zei uitlachen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Befbekje het volgende:
Wat gaan jullie snel hier vanavond.. Stop es..
Dan moet er nu wel een hele discussie volgen over wie er meer prijzen won de laatste tig jaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.
Waar blijft de tijd.
7/10..quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtjequote:
Shreyasquote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En topics of Twente een grotere club was dan Feyenoord.
Waar blijft de tijd.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even iedereen die Anita zei uitlachen.
Ik wist het.quote:
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een andere SC zoeken. Het is aanhaken of afhaken.
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
John van Zweden live bij rondo nu.
Wat een god
Was er al..quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?
Misschien moet ik je met iemand in contact brengenquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtje
quote:Op zondag 4 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Clasie! Da's echt een baas, gaat de top halen. Mark my words!
Heeft eigenlijk nooit iets zinnigs te melden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.
giga fixer ben jij met die toefquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig succesvol helaas. Zelfs al bied iemand zichzelf aan (Jojoortje) dan nog loop ik een blauwtje
John de Mol is de bedenker van Big Brotherquote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind John de Wolf zo'n vreselijke man.
Was er altijd al. Ik neem hem 24 dec weer.quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die nieuwe dienstregeling is er een intercity van HS naar Brussel Zuid, was die er al of is dat nieuw?
Je had toch met die Crack?quote:Op zondag 4 december 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet. Voor je het weet heeft de dienstregeling richting Brussel ernstige vertraging.quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik je met iemand in contact brengen
quote:
sowquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet. Voor je het weet heeft de dienstregeling richting Brussel ernstige vertraging.
Voor mij is het nu wel iets chiller. Overstappen beter geregeld iig. 2:50quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was er altijd al. Ik neem hem 24 dec weer.
Behangparadijsgodquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
Zat vroeger met bakstenen te gooien en is nu gewoon stinkend rijk. John van Zweden
Ik hou jullie sws op de hoogte, maar die dingen zijn teringlastig te fotograferen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM zo nonchalant doet over zijn vissen. Iedereen hier is ontzettend begaan met het wel en wee van de huisdieren van GGMM. Iedereen herinnert zich nog het youtube filmpje van Rene zijn vissen.
Dan is er nieuws, wonderbaarlijk nieuws. Er zijn nieuwe aquarium-bewonersEn dan "weet Rene nog niet of hij ons op de hoogte gaat houden"
Schandalig
Ik zie stylogod daar nog postenquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Ik verwacht ook wel dat hij binnenkort een nieuw filmpje op Youtube zet van zijn nieuwe aanwinsten.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM zo nonchalant doet over zijn vissen. Iedereen hier is ontzettend begaan met het wel en wee van de huisdieren van GGMM. Iedereen herinnert zich nog het youtube filmpje van Rene zijn vissen.
Dan is er nieuws, wonderbaarlijk nieuws. Er zijn nieuwe aquarium-bewonersEn dan "weet Rene nog niet of hij ons op de hoogte gaat houden"
Schandalig
Goed topicquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Denk dat ze er een stop uit hebben gehaald dan.quote:Op zondag 4 december 2016 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor mij is het nu wel iets chiller. Overstappen beter geregeld iig. 2:50
Ik ga tussen kerst en o&n nog ff denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |