quote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder te weinig verplichtingen na werk waardoor ik geen redenen tot uitstellen heb.
erg hequote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ja die SCH
die ging ook lekker op kosten van de belastingbetaler pro-clinton propaganda maken in de VS.
Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Anita gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Toetertjes.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:
Ik vond het alleen een keer boeiend daar toen deze hele SC daar posttequote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen werkt het niet
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.
Den Haag moeten ze gewoon opdoeken, uitdoen dat licht.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.
Moet je surprises knutselen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik vandaag mijn laptop weer eens aan moest zetten vanwege Sinterklaas uiteraard.
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?
Ik probeer juist mijn leven te beteren, dan is zo'n award geen stimulans..
Voor jou wel, ja.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
Graag een youtube updatequote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Update: er zitten 5 jonkies in mijn aquarium.
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat was een grapje omdat dat vroeger altijd gezegd werd toen ze beiden in de Eredivisie speelden.quote:
Hij begon verslaafd te raken aan deze filmpjes, dus nu probeert hij zijn gedachten op iets anders te richten.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
quote:
Misschien later.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????
pics (of filmpje)quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gedichten en shiiiittt. Over de gehele dag al 2 regels uitgetypt
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat dat vroeger altijd gezegd werd toen ze beiden in de Eredivisie speelden.
Maar dat snapte je wel toch?
Dan zal je wel een heel saai iemand hebben getrokken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gedichten en shiiiittt. Over de gehele dag al 2 regels uitgetypt
Mooie tijden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.
Fer is de beste.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schreven we topics vol over een discussie of Anita, Strootman, Fer of Clasie beter was.
Net als je moeder vannacht xDquote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal je wel een heel saai iemand hebben getrokken.
Zijn vader voelde er niet veel van neequote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lr is van de vrouwtjesquote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |