Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Anita gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Toetertjes.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:
Ik vond het alleen een keer boeiend daar toen deze hele SC daar posttequote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen werkt het niet
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten al genoeg Anita's in de Kuip.
Den Haag moeten ze gewoon opdoeken, uitdoen dat licht.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl ze meer bij de sjonnies in Den Haag horen.
Moet je surprises knutselen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik vandaag mijn laptop weer eens aan moest zetten vanwege Sinterklaas uiteraard.
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.quote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?
Ik probeer juist mijn leven te beteren, dan is zo'n award geen stimulans..
Voor jou wel, ja.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
Graag een youtube updatequote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Update: er zitten 5 jonkies in mijn aquarium.
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Dat was een grapje omdat dat vroeger altijd gezegd werd toen ze beiden in de Eredivisie speelden.quote:
Hij begon verslaafd te raken aan deze filmpjes, dus nu probeert hij zijn gedachten op iets anders te richten.quote:Op zondag 4 december 2016 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed kunnen zuigen schijnt iets positiefs te zijn toch.
quote:
Misschien later.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOTO'S GGMM. Wat is dit??????? Zo maar jonkies en je geeft ons geen foto's? Wat is dit?????
pics (of filmpje)quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gedichten en shiiiittt. Over de gehele dag al 2 regels uitgetypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |