Haags en ik starten VADER SC.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als je daar gaat posten tussen alle huismoeders
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Shots fired richting het nieuwe beleid
Benieuwd wat Danny hiervan vindt.
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt topquote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.
Ja, ik noemde slechts voorbeelden. Je mist het punt weer.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Users als Bronson_ en PSVCL zijn vermoeiender.
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts jaquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij Tyron een vermoeiende user vond.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt top
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Rens.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.
Vooral doen alsof Sunri5e en PizzaGeit niet vermoeiend zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij R&P werden ze gek van Deezertje en syndroomgodquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
Ik kom zo nu en dan nog in KPD voor de reeks van je moeder.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
Marokkaans voetbal zeker?quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts ja![]()
PSVCL kan soms nog wel over voetbal praten, als het over buitenlands voetbal gaat dan.
Ik zag laatst een topic over vrije school.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
Potentiele popcorntopicsquote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
WANBELEIDquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Wat is er mis met het beleid, eigenlijk?
Oh.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |