Happelquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Dirk Kuijtquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was de user Guidetti ook al weer? Sunri5e? Elan?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Twente over 5 jaar failliet is?_!
Misschien kan hij nu ADO kopen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
Zat vroeger met bakstenen te gooien en is nu gewoon stinkend rijk. John van Zweden
Neh is hetzelfde. Overstappen op tilly en roosendaalquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat ze er een stop uit hebben gehaald dan.
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.quote:
Daar lig ik allerminst wakker van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?
quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Log uit, ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik mis de optie KingFlopland. Derhalve boycot ik deze poll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.quote:
Als Feyenoord kampioen wordt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo dan.quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..In Maart op de coolsingelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus uiteindelijk hebben je ouders voor niks dartpijlen in je wieg gegooid?quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met kleine letter, lieverd.. Maart, bedoel ik.. Coolsingel mag met een hoofdletter..
IT Crowdquote:
Dan nog, dat weten zij niet toch? Horen ze je gewoon te vragen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, ik heb er momenteel geen zin in. Moderatiedipje.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
quote:
Koop een taart en vier het.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
zal ik vrijdag oid doen okay?quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet jij ook niet het lijstje in te vullen amice?
Geniaal jaquote:
Ja, who the fuck is onlogisch?quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong nomineert allemaal users die ik niet eens ken
Ik krijg niet eens een nominatie, zelfs niet negatief.quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong nomineert allemaal users die ik niet eens ken
kan de uitlog optie oprecht niet vinden.quote:
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog, dat weten zij niet toch? Horen ze je gewoon te vragen.
Waarom heb je een dipje?
Je kan soms wel eens een user opeens vergeten, dat heb ik ook altijd met die nominaties.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een nominatie, zelfs niet negatief.
Waarom stop je dan niet helemaal?quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.
Ah, vanwege dat beleid dus.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vermoeiend om constant dezelfde users aan te moeten pakken met getroll en je ze nooit lang wegkrijgt. De week erna mogen ze vrolijk weer diarree posten.
Shots fired richting het nieuwe beleidquote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar niet stopt want jij bent zo'n beetje de enige actieve moderator hier.quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9/10quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.
Waarom?quote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden is trouwens wel echt een kutstad.
misschien moet ik mod wordenquote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet stopt want jij bent zo'n beetje de enige actieve moderator hier.
Die reageren alleen op eventuele doodsverwensingen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vanwege dat beleid dus.
Dat is ook vrij debiel, ja. Nu word je als het ware geforceerd om het gesprek aan te gaan met users als Sunri5e, PizzaGeit en davy. Dat moet kut zijn.
Users als Bronson_ en PSVCL zijn vermoeiender.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vanwege dat beleid dus.
Dat is ook vrij debiel, ja. Nu word je als het ware geforceerd om het gesprek aan te gaan met users als Sunri5e, PizzaGeit en davy. Dat moet kut zijn.
ik was vrijdag nog in oestgeest.quote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk hebben je ouders voor niks dartpijlen in je wieg gegooid?
Leiden is trouwens wel echt een kutstad.
Haags en ik starten VADER SC.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als je daar gaat posten tussen alle huismoeders
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Shots fired richting het nieuwe beleid
Benieuwd wat Danny hiervan vindt.
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt topquote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik noemde slechts voorbeelden. Je mist het punt weer.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Users als Bronson_ en PSVCL zijn vermoeiender.
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts jaquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij Tyron een vermoeiende user vond.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post Eight nog altijd? Zijn selectieve verontwaardiging was echt top
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Rens.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben DP nodig willen we deze rel tot een succes maken.
Vooral doen alsof Sunri5e en PizzaGeit niet vermoeiend zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij R&P werden ze gek van Deezertje en syndroomgodquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Danny slaat door met dit "beleid". Zoals hij altijd doet.
En als je het niks vindt, donder je maar op.
Zie de mods van R&P eerder dit jaar.
Ik kom zo nu en dan nog in KPD voor de reeks van je moeder.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
Marokkaans voetbal zeker?quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Bronson_ post echt alleen maar trollende posts ja![]()
PSVCL kan soms nog wel over voetbal praten, als het over buitenlands voetbal gaat dan.
Ik zag laatst een topic over vrije school.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
Potentiele popcorntopicsquote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En al die vrije opvoedingen zonder de Christelijke waarden en normen even met de grond gelijkmaakt.
WANBELEIDquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Wat is er mis met het beleid, eigenlijk?
Oh.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik post eigenlijk zelden meer buiten VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |