Happelquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Dirk Kuijtquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was de user Guidetti ook al weer? Sunri5e? Elan?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Twente over 5 jaar failliet is?_!
Misschien kan hij nu ADO kopen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
Zat vroeger met bakstenen te gooien en is nu gewoon stinkend rijk. John van Zweden
Neh is hetzelfde. Overstappen op tilly en roosendaalquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat ze er een stop uit hebben gehaald dan.
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.quote:
Daar lig ik allerminst wakker van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Maar ik zal je met rust laten. Het moet toch steken dat je niet bent gepromoveerd tot Darts moderator en nog altijd tussen het voetbalschorem zit.
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lig ik allerminst wakker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar lig jij doorgaans wel wakker van? Vertel het me.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch wel gevraagd neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |