quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Log uit, ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik mis de optie KingFlopland. Derhalve boycot ik deze poll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.quote:
Als Feyenoord kampioen wordt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo dan.quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd. Heywoodu is nu mod, die weet niet eens of er lucht of zand in een pijl zit.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..In Maart op de coolsingelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus uiteindelijk hebben je ouders voor niks dartpijlen in je wieg gegooid?quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 4 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met kleine letter, lieverd.. Maart, bedoel ik.. Coolsingel mag met een hoofdletter..
IT Crowdquote:
Dan nog, dat weten zij niet toch? Horen ze je gewoon te vragen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, ik heb er momenteel geen zin in. Moderatiedipje.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
quote:
Koop een taart en vier het.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
Ik ben aangepakt door Tong in het awardtopic.
zal ik vrijdag oid doen okay?quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet jij ook niet het lijstje in te vullen amice?
Geniaal jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |