Hij doet er alles aan om die award te winnen. Ik denk dat ik in die categorie maar op iemand anders stem.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onjuist, maar verzin nog maar een andere zuigende opmerking
quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak een grapje makker.![]()
Iemand die zo talentvol en grappig is als jij vindt vast wel een mooie baan.
Heb wel weer genoeg prima duels gezien dit weekendquote:
Redelijk.quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met dit account nog niet DMen, voorwaarde is wel dat je het Duits beheerst..
En GGMM had net zijn schoorsteenmantel ervoor afgestoft.quote:Op zondag 4 december 2016 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet er alles aan om die award te winnen. Ik denk dat ik in die categorie maar op iemand anders stem.
Ik vind PSVCL een vermoeiende user.quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
PSVCL heeft ook aan mij gedacht bij de awards.
Dat is ook weer zielig, ik stem toch maar op hem. Hij heeft er zo hard voor gewerkt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En GGMM had net zijn schoorsteenmantel ervoor afgestoft.
Soms post hij ineens vrij normaal, maar als het over PSV of Marokko gaat is hij niet zo objectief.quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind PSVCL een vermoeiende user.
huh, zo zuur is ze niet hoor hygiëne staat hoog in het vaandel bij haarquote:Op zondag 4 december 2016 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zal het vanavond weer afgeven bij je moeder.
Heb je nu iets beters te doen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga er morgen maar eens voor zitten.
Morgen krijg ik er voor betaald.quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nu iets beters te doen?
khzquote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
de treffers hebben vandaag van HFC gewonnen
keihardzuipen vindt dat niet leuk
Messentrekkersquote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
wie?quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Grootste troller?quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had sowieso GGMM al ergens op 1 staan.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had sowieso GGMM al ergens op 1 staan.
Die is nu echt keihard aan het zuipen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |