Vertel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent toch grafisch vormgever? Ik had een aanbieding voor je..
Klopt. En nu?quote:
quote:
City - Chelsea was leukerquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik keekgister el clasico
nou wat een kanker was dat zeg.
niet meer serieus te nemen dat hele voetbalquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Al tijden geen goeie meer gezien
gisteren geskipt
Pics van je ouders.quote:Op zondag 4 december 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb gisteren wel gekeken, was bij mijn ouders. Die hebben wel ziggo.
Een klant van mij zoekt iemand die kan ontwerpen in Photoshop en Illustrator.. Voor digitaal en analoog marketingmateriaal.. Normaal gesproken zou ik die opdracht zelf doen, maar ik zit vol..quote:
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snapte sowieso niet waarom mensen uitkeken naar die wedstrijd.
Dan kijk je niet goed naar voetbal.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.
Valt wel mee opzich.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de rest van het voetbal helemaal paardenaids is.
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed naar voetbal.
Ik maak een grapje makker.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onjuist, maar verzin nog maar een andere zuigende opmerking
DM maar als je serieus bent.quote:Op zondag 4 december 2016 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een klant van mij zoekt iemand die kan ontwerpen in Photoshop en Illustrator.. Voor digitaal en analoog marketingmateriaal.. Normaal gesproken zou ik die opdracht zelf doen, maar ik zit vol..
niet gezienquote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.
Ik heb er met een half oog naar gekeken. Genieten is een groot woord, maar ik heb me zeker niet verveeld.quote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was Feyenoord best genieten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |