Je plakt ineens allemaal woorden aan elkaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kan nergens bovenaanstaan. Ook niet bij de meest zuigende user.
Uit groesbeekquote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
keihardzuipen had ik het over, niet de Treffers
berg en dalquote:
Komt omdat ik er nooit meer post.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
hij was wel een toffe user
zag wel dat dat forum opeens nog doder is
Die ander werd misbruikt..quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik.
Van een ander account, vanwaar een nieuwe?
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
Die vraag weet hij vakkundig te ontwijken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik.
Van een ander account, vanwaar een nieuwe?
WZV is dan ook een kut forum.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
op WZV houden ze niet van users die niet links homo en/of seculier zijn
ik zag dat er een bepaalde user bij de NPO werkte.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.
ik had laatst White pride gepostquote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berg en dal
Hier is iedereen down to earth.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wat users die nogal uit de hoogte doen. Niet mijn ding.
En recht door zee.quote:Op zondag 4 december 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier is iedereen down to earth.
Ja die SCH toch?quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag dat er een bepaalde user bij de NPO werkte.
al mijn vooroordelen werden bevestigd
Jij bent het goudhaantje van dit forum.. Een luldebehanger van een goudhaantje, doch een goudhaantje desalniettemin..quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had laatst White pride gepost
Kreeg ik berisping voor trollen
Jij kreeg gelijk Perm
Vies selectief
Ze missen duidelijk mijn positieve invloed misschien moet ik toch weer gaan posten op fora.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
op WZV houden ze niet van users die niet links homo en/of seculier zijn
quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
voor zulke mensen hoop je dat er weer wat meer aan de edele sport poten rammen gedaan wordt.
Te druk met werk?quote:Op zondag 4 december 2016 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen duidelijk mijn positieve invloed misschien moet ik toch weer gaan posten op fora.
Hebben ze daar nu wel eindelijks een auto refresh?quote:Op zondag 4 december 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het een traag, lelijk kut forum.
Ja, eens. De mensen daar zijn ook veel te serieus. Alsof je in de studio van SV zit. Echt superirritant.quote:Op zondag 4 december 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het een traag, lelijk kut forum.
eerste 10 minuten is toch altijd over ajax.quote:
Volgens mij wel. Alleen werkt het nietquote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nu wel eindelijks een auto refresh?
Absoluut.quote:
8/10..quote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerste 10 minuten is toch altijd over ajax.
Is ook cliché.. Mensen die een dergelijke vraag stellen en dan niet eens een vraagteken achter de zin plaatsen, kunnen wat mij betreft ook de pot op..quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik wilde vragen 'Met jou ook', maar dat vind ik zo cliché
Die award verdien ik dus NIET.
Beter dan Clasie.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Anita gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Toetertjes.
Te laat.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik wilde vragen 'Met jou ook', maar dat vind ik zo cliché
Die award verdien ik dus NIET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |