SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vraagt zonder pardon 3500¤ omdat hij zelf de mercedes op mijn naam heeft gezet en 500 euro dat hij mijn golf rijklaar heeft gemaakt en een onderhoud gegeven heeft ZONDER dat de koop nog rond was ( contracten etc waren nog niet getekend)
Ik heb hem verteld dat ik al een advocaat heb ingeschakeld aangezien ik daarvoor verzekerd ben.
Ik heb hem ook meerdere malen verteld dat ik het niet zover wil krijgen om het tot een rechtzaak te schoppen want ik heb hem verteld dat het om een civiele rechtzaak en als hij verliest hij voor de alle opkomende kosten moet betalen en hij nog meer geld moet betalen. maar hij wilt niet luisteren en wilt zo graag mij ''afpersen'' en 3500 euro ontvangen terwijl hij tegen een politie agent zei enkel 250 euro te willen omdat hij de auto al gepoetst had.
In ieder geval bedankt voor het lezen ik zou graag jullie mening hierover willen
Dat komt daarna pas.. Die aangifte (van geweld) kan gewoon opgenomen worden..quote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Want dan is het zijn woord tegen die van mij.
Heeft geen nut zei de agent.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat komt daarna pas.. Die aangifte kan gewoon opgenomen worden..
Volgens mij heb je een zaak zodra er nog een aangifte volgt, maar dat weet je advocaat beter dan ik..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft geen nut zei de agent.
Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft geen nut zei de agent.
Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
Ja, die heb ik nog.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?
Ja bekende methode om iemand te lozen is dat, hier is het station, doei.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:05 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog.
Ik zat achterin omdat ik dacht dat hij mij naar de golf zou brengen dat heb ik de agenten ook uitgelegd aangezien dat de afspraak ook was.
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer TS verhaal verzonnen heeft dan is het goed gedaan wel, het kenteken van de Golf is dat al genoemd?
In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.
Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:14 schreef Policy2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Auto was showroom klaar gemaakt.
Nou, geloof je mij nu wel?
Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik zeg het nog een keer, TS zal het toch weer negeren maar dat moet hij dan zelf maar weten.
De aangiftes kun je doen, politie doet toch niets aan gestolen auto's, tenzij het een mega-oplichter is. Kvk-nummer bestaat niet meer.
Je kunt hem voor het gerecht slepen, 99% kans dat hij niet komt opdagen.
Mocht je hem de golf via de rechter terug kunnen krijgen zou ik daar zeer van staan te kijken. En in die tussentijd heb je de kans dat je golf meer in waarde is gedaald dan ¤3500.
In dergelijke zaken heb je helemaal niks aan de politie. Dus je bent overgeleverd aan het gerecht.
Auto is wel een mooie bak vind je niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.
Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.
Belangrijke vraag: in geval van een rechtszaak, wie gaat je advocaat aanspreken als tegenpartij? Dat lijkt me wel een aardige om te weten eigenlijk. De genoemde partij is opgeheven. Dus van wie was die auto eigenlijk en wie handelde in opdracht van wie bij de verkoop?
Niet mijn smaak met NL belasting en 12K per jaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto is wel een mooie bak vind je niet?
Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.
De golf zou ik echt niet voor een lange tijd kwijt raken aangezien hij nu beiden auto's niet kan gebruiken,
Ik zal ook pas de mercedes terug op zijn naam zetten pas als de golf goed in staat is. Hoe ik het naar hem gebracht heb.
Welk bedrijf? Zijn bedrijf ?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Denk dat het bedrijf hier niet blij van gaat worden.
Alsof ie net opnieuw is gespotenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.
Op de autoambulance zonder kentekenplaten...quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Je handelde met een stroman van iets wat zoals ik kan inschatten wel een onderzoekje waard is.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staan
Heerlijk zo naďefquote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Ander chassisnummer erin en hoppa.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Alsof elke wagen gecontroleerd wordt. Genoeg wagens gaan richting Oostblok zonder onderschept te worden. Of in een container naar Afrika. Nouja, daar zullen die lui ook wel verstand van hebben. Desnoods rijden ze een paar km om.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealerquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Vliegbaard het volgende:
TS, heb je een woon adres van deze verkoper en een naam die daadwekelijk bestaat?
Criminelen weten wel hoe ze de gps-zender onklaar moeten maken. Vaak nog voordat de VW-monteurs het zelf weten.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealer
Het is maar de vraag of verkoper ook eigenaar was.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat account op MP is nu waardeloos wanneer iemand beetje google gebruikt.
Dan exporteer je toch gewoon? Niemand komt op dit topic uit omdat alle kentekens weg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.
Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.
Dat kan, bedrijf bestaat toch niet meer, komt de volgende weer.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenEn anders maak je toch gewoon een nieuw account aan?
Zwitserland?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Van buiten/boven/binnen wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vindquote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Er zijn "vlooienmarkten" voor onderdelen in Polenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.
Als je je Golf terug krijgt laat hem maar grondig onderzoeken, wagen zal wel flink in waarde gedaald zijn.
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoonquote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.
Kan je die adressen mij even dmen aub?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoon) ook maar niet.
Heb 2 vorige adressen gevonden 1 in Apeldoorn (lachen bij streetview staat de tuin vol met auto's) en 1 in Rheden. Maar volgens echtgenote woont ze in Arnhem en zij houdt Facebook iets meer up to date.
Maar goed ik ga wat nuttigers doen en rol mijn bed in.
Populaire plek wel net zoals die huurhoekwoning in Apeldoorn met 3 bedrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.
Legale intimidatie.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:44 schreef Policy2 het volgende:
[..]
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellen
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zo'n Bosniër maalt er niet om om voor de rechter te verschijnen. Ze zijn daar enorm laks in.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek denk ik..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..
De meeste autos waren twee of meer compleet aan elkaar gelaste exemplaren
De huidige eigenaren kregen allemaal een brief van de rdw thuis..
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek lijkt me.
Ken de praktijken, heeft niet de hoogste prioriteit bij politie maar FIOD heeft vaak wel interesse vanwege belastingontduiking en witwassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..
Hier nog een video met wat voorbeelden hoeveel moeite ze in het opknappen steken
Heb ik al een paar keer duidelijk proberen te maken. TS reageert daar blijkbaar niet op.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:07 schreef einzeinz het volgende:
SOwieso een rechtszaak van maken. Het is niet zeker dat je daarmee je golf terug hebt maar je gaat die zaak wel winnen. Extra belastend voor hem is omdat de kans groot is dat hij niet komt opdagen.
Als hij daarna komt vertellen dat die Golf verkocht is, dan zal een expert de waarde schatten en die zal hij moeten betalen aan jou + kosten voor de rechtszaak en een evt. Schadevergoeding naar jou toe.
Kans dat je die krijgt is klein want zo'n Oostblokker vlucht naar zijn thuisland en laat zich niet meer zien in Nederland.
Maar toch gewoon doen!!!
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:22 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.
Dat moet je toch wel weten?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
Koos zit er nu. http://www.managementadviesdata.nl/id-koos_van_elk_beheer/quote:Op donderdag 17 november 2016 01:31 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel weten?
Vorige bedrijf is failliet verklaar. Het bedrijf dat nu in hetzelfde pand is MOET volgens jouw bovenstaande redenatie hetzelfde bedrijf zijn of er in ieder geval verband mee houden.
Super! Heb je echt goed uitgezocht!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, een auto kan absoluut niet het land uit komen zonder papieren...quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Fiod en politie, en dan denken dat er zo maar iets gebeurt, bij een zaak van 1 persoon, is ook ontzettend naief. Van iedereen in dit topic die dit denkt.
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.
Op korte termijn zeker niet maar door wat onderzoek ligt er wel wat meer druk op verkoper om het recht te breien maar de kans dat ie boos is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:48 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.
Die reageren niet zomaar op 1 of 2 meldingen.
Kleine edit gedaanquote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Dat onderzoek naar die lui in Swalmen heeft meer dan een jaar geduurd.. en dat was nadat ze al een inval hadden gedaan, dus daar ging ook nog heel wat aan vooraf..quote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:02 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Kleine edit gedaanNee, zou er niet op rekenen. Anders zouden al die schimmige bedrijven niet meer bestaan. En zou ik met een paar maten een bedrijf op kunnen rollen.
Daarbij, waar haal jij vandaan dat ze verbonden zijn?
En als ze dan al verbonden zijn, is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk bewezen. Ze zijn namelijk niet helemaal gek. Anders hadden ze ook geen auto's van 30K staan.
Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.
1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:10 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.
Ja, het ene bedrijf verkoopt schade auto's aan het andere bedrijf. Die het andere bedrijf vervolgens weer opknapt.
Daar is op zich niks illegaals aan.
Had je nog meer gevonden?
En dat bewijst wat precies?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.
Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..quote:Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Je zou zeggen dat politie dan ook wakker wordt.
Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En dat bewijst wat precies?
Helemaal niets dus. Ok.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.
Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..
Autoschade word niets mee gedaan.. met diefstal iets meer.. maar dat gaat ook nergens over..
En auto's zijn nog maar een topje van de ijsberg... genoeg ander spul wat geen kentekens heeft..
Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En dat bewijst wat precies?
Ik heb het niet over aanrijdingen..quote:Op donderdag 17 november 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.
Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:19 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Helemaal niets dus. Ok.
Als mijn bedrijf falliet gaat, en ik daarna een paar bedrijven begin die niet helemaal slagen, maakt mij niet gelijk verdacht.
Ja, als ik een autohandelaar ben met een paar vrienden in de handel, lukt dat zeker wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?
Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aanrijdingen..![]()
Ik heb het over autocriminaliteit
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.
Sorry, maar als je met je botte verstand een auto van 33k gaat kopen zonder proefrit, waarbij je weet dat eenzelfde auto minimaal 10k meer waard is, dan vraag je er zelf om. Daarnaast laat hij een auto achter waar nog een financiering op zit waar TS zelf voor verantwoordelijk is.
Vervolgens blijkt het bedrijf niet echt te bestaan, wordt het een civiele zaak waarbij iemand aansprakelijk moet worden gesteld waar geen adresgegevens van bekend zijn.
Een hele dure les.
Met een jammer zorg je eenvoudig voor dat de auto niet op slot gaat bij het afsluiten, starten doe je met software op een telefoon of tablet/laptop.. en als je dat op het juiste tijdstip doet kun je nadat je boodschappen hebt gedaan, en een driegangen menu gegeten hebt, nog gewoon rijden zonder dat er uberhaupt een melding van diefstal is gedaan...quote:Op donderdag 17 november 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.
Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:quote:Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Je zou zeggen dat politie dan ook wakker wordt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:26 schreef Physsic het volgende:
[..]Sinds 8 November.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat snel daar in die hal.
De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl(...)-performance-09.html
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds 8 November.Ja, die bedoel ik inderdaad. Maar als ik op T&H Garage klik, krijg je deze pagina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat snel daar in die hal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je nu nog legaal kan doen? Weinig.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.
Mocht er een zaak komen is het hele verhaaltje wel hard te maken, dat zal het probleem niet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
![]()
Dat is het hele punt van amg velgen. Die zien er allemaal hetzelfde uit. Hoeveel mercedessen er wel niet op amg velgen rijden.
Dit soort dingen zie jij als bewijs? Ja dan snap ik dat je denkt dat ze een sterke zaak hebben![]()
Mwah. Als jij allerlei papieren hebt van een bedrijf wat niet meer bestaat, ga je ook niet veel bereiken. En dat er op 2 vergelijkbare auto's amg velgen zitten is natuurlijk al helemaal geen bewijs. Op die types zitten bijna alleen amg velgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mocht er een zaak komen is het hele verhaaltje wel hard te maken, dat zal het probleem niet zijn.
In de tussentijd heeft TS geen auto en is het om verschillende redenen maar de vraag of hij die terug gaat krijgen.
Ik bedenk me terwijl ik een reactie aan het typen was dat het voor de verkoper net zo goed hard te maken is dat TS de boel wil flessen en gewoon zijn auto zou hebben verkocht en hem later terug wou op een onrechtmatige manier.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:50 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Mwah. Als jij allerlei papieren hebt van een bedrijf wat niet meer bestaat, ga je ook niet veel bereiken.
Daarbij, voordat het voorkomt zijn die auto's waarschijnlijk al lang weg, en is de vogel al gevlogen.
Ja, dat is dus juist het punt wat ik probeer te makenquote:Op donderdag 17 november 2016 04:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedenk me terwijl ik een reactie aan het typen was dat het voor de verkoper net zo goed hard te maken is dat TS de boel wil flessen en gewoon zijn auto zou hebben verkocht en hem later terug wou op een onrechtmatige manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toevallig zat/zit daar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die toevallig dezelfde auto te koop hadden op Speurders tijdje eerder.
Om vervolgens de Mercedes met sleutels terug te brengen naar de verkoper en zonder auto('s) weer naar huis te vertrekken?quote:Op donderdag 17 november 2016 04:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedenk me terwijl ik een reactie aan het typen was dat het voor de verkoper net zo goed hard te maken is dat TS de boel wil flessen en gewoon zijn auto zou hebben verkocht en hem later terug wou op een onrechtmatige manier.
quote:Op donderdag 17 november 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op dat adres van bedrijf op factuur kom je een vestigingsadres tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toevallig zat/zit daar:Ja, dat was allemaal al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die toevallig dezelfde auto te koop hadden op Speurders tijdje eerder.
Ohnee, faillisementsgegevens niet. Adressen en bedrijfsnamen wel.
Ja, waarom niet? Hij heeft zijn golf ingerolen voor de mercedes, die beviel achteraf niet, (om wat voor reden dan ook) nu wil de verkoper die auto niet terugnemen, en probeert hij op deze manier de verkoop ongedaan te maken.quote:Op donderdag 17 november 2016 04:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Om vervolgens de Mercedes met sleutels terug te brengen naar de verkoper en zonder auto('s) weer naar huis te vertrekken?
Ook als TS de koop op een onrechtmatige manier ongedaan wilde maken, is het niet de bedoeling dat de verkoper dan maar beide auto's achterhoudt.
Ingerolen.quote:Op donderdag 17 november 2016 04:34 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Hij heeft zijn golf ingerolen voor de mercedes, die beviel achteraf niet, (om wat voor reden dan ook) nu wil de verkoper die auto niet terugnemen, en probeert hij op deze manier de verkoop ongedaan te maken.
Bij de RDW kunnen ze precies nakijken wie er voor laatste overschrijving eigenaar waren van die bak, online gegevens zijn niet altijd accuraat.quote:Op donderdag 17 november 2016 04:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal al bekend.
Ohnee, faillisementsgegevens niet. Adressen en bedrijfsnamen wel.
Als de golf nog niet betaald is, en dus niet overgeschreven kan worden, en daardoor dus de rekening van de Mercedes nog open staat, zou ik ze ook beide achter houden. Golf is niets waard, kan niet over geschreven worden, en daardoor is ook niet voor de Mercedes betaald, die krijg je dus ook niet mee...quote:Op donderdag 17 november 2016 04:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ingerolen.
Als de verkoper de auto niet wil terugnemen, wanneer neemt hij dan wel de sleutels aan en de auto mee? Niet echt geloofwaardig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de tegenpartij vervolgens van de aardbodem verdwijnt ben je dat geld kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2016 04:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Als TS toch een rechtszaak wil, betaal die ¤3500 en vecht die dan later aan.
Dan heb je igg wel je Golf van 17k terug.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:07 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als de tegenpartij vervolgens van de aardbodem verdwijnt ben je dat geld kwijt.
Wat wijsheid is kun je pas achteraf zeggen. Zo lang zijn Marktplaats-account nog actief is zit ie nog in de buurt en die Golf kan hij in elk geval niet in Nederland of langs officiële weg in het buitenland verkopen.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je igg wel je Golf van 17k terug.
Als ze van de aardbodem verdwijnen terwijl je je Golf niet terug hebt heb je een groter probleem.
Het voelt misschien als diefstal maar een rechter hoeft daar niet per se in mee te gaan. De politie vindt het tot nu toe ook een civiele zaak dus ik betwijfel of zij mee gaan doen aan zo'n filmscenario.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:16 schreef einzeinz het volgende:
Het is tenslotte ook een vorm van diefstal.
Politieagenten moeten eens leren zich heel ver weg te houden van het doen van uitspraken over rechten. Ze zijn politieagent, geen jurist/advocaat/ovj. Het is aan de ovj om te beslissen of er mee gedaan wordt.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef Barrah het volgende:
[..]
Het voelt misschien als diefstal maar een rechter hoeft daar niet per se in mee te gaan. De politie vindt het tot nu toe ook een civiele zaak dus ik betwijfel of zij mee gaan doen aan zo'n filmscenario.
Dat hangt er een beetje vanaf of je Badr Hari of de klokkenluider van de NotreDam voor je heb staan. Ik kan me voorstellen dat je in het eerste geval de trein pakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:45 schreef SOG het volgende:
Als je bij het station wordt afgezet... en dus blijkt dat die die golf niet wil afgeven.. dan eis je toch in ieder geval de Mercedes (die sws nog op jouw naam staat) weer terug in plaats van dat je met de trein naar huis vertrekt....
Maar die had hij niet kunnen financieren.quote:[b]Op donderdag 17 november 2016 10:56 schreef SOG het volgende:[/b
Bottom line: als ie de Mercedes had teruggevraagd had ie in ieder geval nog iets van waarde in zijn bezit...
Betalen aan dat leasebedrijf moet hij nu ook gewoon lijkt mij (voor die golf)quote:Op donderdag 17 november 2016 11:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar die had hij niet kunnen financieren.
Ik ga zometeen naar het politiebureau weer en dan moeten ze mijn aangifte gewoon opnemen. Advocaat heeft verteld dat zij niet mogen oordelen of ze wel of niet een aangifte moeten opnemen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:10 schreef SOG het volgende:
[..]
Betalen aan dat leasebedrijf moet hij nu ook gewoon lijkt mij (voor die golf)
Dus het feit dat ie de Mercedes niet kan financieren maakt toch niet zoveel uit?
Ik betaal zeker geen cent. Op het moment als ik 3500 euro betaal kan ik fluiten naar mijn geld.quote:Op donderdag 17 november 2016 04:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Als TS toch een rechtszaak wil, betaal die ¤3500 en vecht die dan later aan.
Ik heb het heel erg druk met mijn zaak. Ik zelf heb een weekend gewacht omdat ik hem probeerde over te halen toch mijn auto te geven maar dat mocht niet baten.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:03 schreef einzeinz het volgende:
TS hoe staat het er nu mee?
Feiten dateren van vorige week donderdag. We zijn intussen alweer donderdag? Wat zei de advocaat?
Ik kan me echt niet voorstellen als je zo opgelicht bent dat je nu pas je eerste gesprek hebt? Dan had je vrijdag/zaterdag ten laatste maandag al moeten hebben.
Voor een auto'tje van 15,000 euro zou je alles toch niet opgeven neem ik aan? Je huis, je vrouw die zwanger is.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:07 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als de tegenpartij vervolgens van de aardbodem verdwijnt ben je dat geld kwijt.
Gemiddeld salaris in Bosnie is 400 euro per maand. Dus dit is bijna 4 jaarsalarissen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:25 schreef Policy2 het volgende:
Voor een auto'tje van 15,000 euro zou je alles toch niet opgeven neem ik aan? Je huis, je vrouw die zwanger is.
Je staat er nu beter voor?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:25 schreef Policy2 het volgende:
Ik betaal zeker geen cent. Op het moment als ik 3500 euro betaal kan ik fluiten naar mijn geld.
Zou jij wel betalen dan? Wie zegt jou dat je dan na het betalen niet weer op het centraal station wordt gezet?quote:
Ik zou afgaande op de advertentie al niet eens de moeite hebben genomen om te gaan kijken maar dat geheel terzijde, dat heb ik al vaker aangegeven en daar heeft TS net zo goed niks aan.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef SOG het volgende:
[..]
Zou jij wel betalen dan? Wie zegt jou dat je dan na het betalen niet weer op het centraal station wordt gezet?
Goed dat je dat advies gaat opvolgen. Was ook nog maar een paar keer voorbijgekomen in deze reeksquote:Op donderdag 17 november 2016 11:21 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar het politiebureau weer en dan moeten ze mijn aangifte gewoon opnemen. Advocaat heeft verteld dat zij niet mogen oordelen of ze wel of niet een aangifte moeten opnemen.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:21 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar het politiebureau weer en dan moeten ze mijn aangifte gewoon opnemen. Advocaat heeft verteld dat zij niet mogen oordelen of ze wel of niet een aangifte moeten opnemen.
Dat is toch mijn vraag niet... zou je nu die 3500 aftikken?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zou afgaande op de advertentie al niet eens de moeite hebben genomen om te gaan kijken maar dat geheel terzijde, dat heb ik al vaker aangegeven en daar heeft TS net zo goed niks aan.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef SOG het volgende:
Dat is toch mijn vraag niet... zou je nu die 3500 aftikken?
Ik niet iig.
Nee, dat werd blijkbaar op tijd geannuleerd. TS is dus geen geld kwijt alleen zijn Golf.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:10 schreef SOG het volgende:
[..]
Betalen aan dat leasebedrijf moet hij nu ook gewoon lijkt mij (voor die golf)
Dus het feit dat ie de Mercedes niet kan financieren maakt toch niet zoveel uit?
Bedoel je daarmee te zeggen dat er niet zo veel aan de hand is?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:24 schreef einzeinz het volgende:
Nee, dat werd blijkbaar op tijd geannuleerd. TS is dus geen geld kwijt alleen zijn Golf.
Het is een Oost-Blokker, dat zegt genoeg. Die neemt gewoon zijn vrouw mee en begint opnieuw. Je zal misschien ook de Enige niet zijn. Als hij het zo bij 2 mensen lapt heeft ie al snel 50000 euro, genoeg voor een klein huis in een dorp daar.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:25 schreef Policy2 het volgende:
Voor een auto'tje van 15,000 euro zou je alles toch niet opgeven neem ik aan? Je huis, je vrouw die zwanger is.
Heb je nog meer vooroordelen?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het is een Oost-Blokker, dat zegt genoeg.
Ik ook. Al zou ik wel proberen er minder van te maken.quote:
Ik zou ook niet betalen. Die kerel heeft ondertussen al bewezen dat hij niet te vertrouwen is. TS zal geld geven en die kerel hoor of zie je nergens meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:42 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik ook. Al zou ik wel proberen er minder van te maken.
Als je voor wat geld gewoon alles geregeld hebt, is het veel makkelijker.
Anders ben je misschien wel gewoon beide auto's kwijt, en is de vogel gevlogen.
Of je hebt straks mensen aan de deur staan, die even een "praatje" komen maken.
Of je komt in een langslepende rechtzaak terecht.
Beide gaat waarschijnlijk meer kosten dan 3500... En een hele hoop stress.
Nee inderdaad zeg, in tegenstelling tot het Oostblok is Bosnie al eeuwen een prachtige democatie.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef vaduz het volgende:
Heb je nog meer vooroordelen?
P.S.: Bosnie heeft nooit deel uitgemaakt van het Oost-Blok.
Goed idee, ik zou zeggen rennen. Ik sta achter je! (letterlijk)quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
Kunnen we er niet met de Fok! knokploeg er naar toe en beide auto's ophalen?
Wat een plot-twistquote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Policy2 het volgende:
Mercedes heeft de auto in beslag genomen. Auto staat nu op het bureau in Arnhem. Ze hebben mij gebeld en ze gaan mij zometeen terug bellen had diegene het verhaal verteld
Een commercieel bedrijf dat een auto in beslag neemt?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Policy2 het volgende:
Mercedes heeft de auto in beslag genomen.
You're joking?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee inderdaad zeg, in tegenstelling tot het Oostblok is Bosnie al eeuwen een prachtige democatie.
Het is echt mijn droom om een huisje in Srebrenica te hebben een stad met een prachtige historie en warme banden met Nederland.
De politie, belastingdienst of de rdw ed neemt auto's in beslag.. Geen enkel merk die dat kan in NL..quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Policy2 het volgende:
Mercedes heeft de auto in beslag genomen. Auto staat nu op het bureau in Arnhem. Ze hebben mij gebeld en ze gaan mij zometeen terug bellen had diegene het verhaal verteld
Mercedes kan geen auto's in beslag nemen!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Policy2 het volgende:
Misschien heeft de advocaat van TS iets met een dealer weten te regelen. Een dealer die vervolgens de poltitie inschakeld of weet ik het wat. Iets anders kan ik niet verzinnenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De politie, belastingdienst of de rdw ed neemt auto's in beslag.. Geen enkel merk die dat kan in NL..
Begin ook dit gevoel te hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:18 schreef Habbezak het volgende:
3 afgewerkte topics later blijkt het toch allemaal hoax te zijn, waren sommigen na 2 pagina's al achter hoor
Nouja kom je met een auto vol onderdelen met gestolen nummers bij een dealer dan moet ie ze wel eerst herkennen als zodanig.. en dus moeten ze gecheckt worden.. ik zie niet in waarom ze dat zouden doen en ik weet ook niet of ze die gegevens bij een wel bij een dealer hebben..quote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien heeft de advocaat van TS iets met een dealer weten te regelen. Een dealer die vervolgens de poltitie inschakeld of weet ik het wat. Iets anders kan ik niet verzinnen
#14quote:Op donderdag 17 november 2016 16:18 schreef Habbezak het volgende:
3 afgewerkte topics later blijkt het toch allemaal hoax te zijn, waren sommigen na 2 pagina's al achter hoor
mercedes heeft de auto ter controle/reparatie aangeboden gekregen, daarbij twijfels gekregen en doet nu moeilijk om de auto aan de aanbieder zonder papieren te geven. Daarnaast hebben ze in het rdw bestand gekeken en de gegevens van de eigenaar achterhaald en deze gebeld.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Een commercieel bedrijf dat een auto in beslag neemt?
Ze vooral vragen of je ze terug mag bellen en het telefoonnummer controleren. Het zou zo maar kunnen dat je in een nieuwe val gaat lopen.
Sinds wanneer heeft een dealer papieren nodig ter controle of reparatie?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef lipje het volgende:
[..]
mercedes heeft de auto ter controle/reparatie aangeboden gekregen, daarbij twijfels gekregen en doet nu moeilijk om de auto aan de aanbieder zonder papieren te geven. Daarnaast hebben ze in het rdw bestand gekeken en de gegevens van de eigenaar achterhaald en deze gebeld.
In beslag nemen doen ze niet (dan wordt het feitelijk hun eigendom), ze weigeren de auto mee te geven aan iemand die geen eigendomspapieren kan laten zien.
Ik weet niet hoe het bij Mercedes zit, bij de meeste merken staan de chasisnummers niet op bepaalde onderdelen buiten de ruiten.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nouja kom je met een auto vol onderdelen met gestolen nummers bij een dealer dan moet ie ze wel eerst herkennen als zodanig.. en dus moeten ze gecheckt worden.. ik zie niet in waarom ze dat zouden doen en ik weet ook niet of ze die gegevens bij een wel bij een dealer hebben..
Volgens mij heeft alleen de importeur/fabrikant de data die onderdeelnummers bij een kenteken kan matchen, en geven ze die gegevens enkel op aanvraag van de politie en verstrekken ze die ook enkel aan hun..
Dan zou de verkoper die auto dus bij een dealer aan moeten hebben geboden. Dat gaat hij natuurlijk nooit doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef lipje het volgende:
[..]
mercedes heeft de auto ter controle/reparatie aangeboden gekregen, daarbij twijfels gekregen en doet nu moeilijk om de auto aan de aanbieder zonder papieren te geven. Daarnaast hebben ze in het rdw bestand gekeken en de gegevens van de eigenaar achterhaald en deze gebeld.
In beslag nemen doen ze niet (dan wordt het feitelijk hun eigendom), ze weigeren de auto mee te geven aan iemand die geen eigendomspapieren kan laten zien.
Het zijn ook geen chassisnummers.. het zijn onderdeelnummers die terug te herleiden zijn naar het vin (chassisnummer) waar ze origineel (in de fabriek) op geschroefd zijn..quote:Op donderdag 17 november 2016 16:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Mercedes zit, bij de meeste merken staan de chasisnummers niet op bepaalde onderdelen buiten de ruiten.
Hij heeft de auto verduisterd en zo'n auto verstoppen bij de Mercedes dealert is natuurlijk heel slim.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Dan zou de verkoper die auto dus bij een dealer aan moeten hebben geboden. Dat gaat hij natuurlijk nooit doen.
wel als ze een slecht gerepareerde auto ter reparatie/controle krijgen en bij een check in een diefstal-database deze auto als verdacht/gestolen/betwist vermeldt staat.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een dealer papieren nodig ter controle of reparatie?
Ik meen dat dit een AMG-versie betrof. Ik kan me voorstellen die dat niet een auto is zoals 'de meeste merken'.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik weet niet hoe het bij Mercedes zit, bij de meeste merken staan de chasisnummers niet op bepaalde onderdelen buiten de ruiten.
Heeft een dealer beschikking over die database dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:30 schreef lipje het volgende:
[..]
wel als ze een slecht gerepareerde auto ter reparatie/controle krijgen en bij een check in een diefstal-database deze auto als verdacht/gestolen/betwist vermeldt staat.
Dat word hier veel gezegd, maar amg maakt geen auto's met een 2.2 diesel.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik meen dat dit een AMG-versie betrof. Ik kan me voorstellen die dat niet een auto is zoals 'de meeste merken'.
Jazeker. over hun eigen auto'squote:Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heeft een dealer beschikking over die database dan?
Ik zou die agent toch echt nog wel wat te vertellen hebben. Eerst geen aangifte willen opnemen en nu in eens willen ze jouw hulp.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Policy2 het volgende:
Werd vandaag anoniem gebeld. Eerste keer had ik niet opgenomen en de tweede keer deed ik het wel waaruit bleek dat ik met één of andere agent in gesprek was. Hij vroeg mij of de Mercedes van mij was en ik zei dat klopt en dan nog paar vragen etc
Hoax!-roepers heb je overal.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:18 schreef Habbezak het volgende:
vast wel anders kan hij gestolen auto's inkopenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heeft een dealer beschikking over die database dan?
Was de politie, had even een typefoutje gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Hoax!-roepers heb je overal.
Als dit een hoax is, is het goed in elkaar gezet. Van contract, tot malafide autobedrijf tot vervalste contracten en stromannetjes bij de RDW die een auto zichtbaar in het systeem overschrijven.
Enige wat mij tot nu toe bevreemd is dat ie nu zegt dat Mercedes (!!!) de auto in beslag heeft genomen en dat de malafide handelaar die auto heeft overgeschreven, zonder daadwerkelijk euro's te hebben ontvangen.
Mercedes zal die auto niet in beslag laten nemen, dat kunnen zij niet en bovendien zulle zij geen enkele reden te hebben. De politie, douane/belastingdienst en wellicht het RDW, dat zijn wel instanties die een inbeslagname kunnen vorderen en wellicht kan een verzekeraar/financier ook wel ergens invloed uitoefenen om die auto veilig te stellen. Maar mercedes niet, die staat hier absoluut buiten als fabrikant of partij.
Ik denk eerder dat het een vriendje van die knakker is, die je onder druk probeert te zetten met een prachtverhaal. Straks bellen ze, om de papieren en sleutels op te halen.
Ai, nee daar weigert AMG zijn handtekening op te zetten.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dat word hier veel gezegd, maar amg maakt geen auto's met een 2.2 diesel.
Dit is gewoon een mercedes met amg pakketje.
Wat is een VIN-nummer volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het zijn ook geen chassisnummers.. het zijn onderdeelnummers die terug te herleiden zijn naar het vin (chassisnummer) waar ze origineel (in de fabriek) op geschroefd zijn..
Is de auto met een bepaald vin gejat, dan geld dat ook voor die bepaalde onderdeelnummers..
Voorbeeld filmpje staat wel ergens in de reeks..![]()
Ik hoop dat je gevraagd hebt welk bureau want anders sta jij morgen na 16 uur treinen en 11 bureau's later nog steeds zonder autoquote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Policy2 het volgende:
Oplichter zit in het nauw op dit moment. Hij heeft zijn mercedes kwijt en hij heeft niks aan die golf op dit moment. Ik kan nu direct mijn mercedes ophalen op het politiebureau zei de agent
Vanaf 6:29 ergensquote:Op donderdag 17 november 2016 16:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is een VIN-nummer volgens jou?![]()
Die gaan ze niet voor elke auto , op elk onderdeel apart in slaan heOok niet op een AMG versie.
Nou goeie deal dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Policy2 het volgende:
Oplichter zit in het nauw op dit moment. Hij heeft zijn mercedes kwijt en hij heeft niks aan die golf op dit moment. Ik kan nu direct mijn mercedes ophalen op het politiebureau zei de agent
naam en dienstnummer genoteerd?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Policy2 het volgende:
Hij heeft zijn naam gegeven. Ik heb daarna het politiebureau in arnhem gebeld en dit klopt. ze hebben serieus de mercedes meegenomen.quote:
Vehicel Identification Number, is gewoon een code met bouwdatum en model en serienummer. Een deel van dat nummer zal wel op een streepjescode staan, zodat men het juiste onderdeel op de juiste auto schroeft.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is een VIN-nummer volgens jou?![]()
Die gaan ze niet voor elke auto , op elk onderdeel apart in slaan heOok niet op een AMG versie.
Misschien daar laten staan? Dan weet je zeker dat hij vannacht niet wordt teruggestolen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam gegeven. Ik heb daarna het politiebureau in arnhem gebeld en dit klopt. ze hebben serieus de mercedes meegenomen.
Pffff gelukkig... en nu maar even aankijken wat er nu gaat gebeuren.. ik kan nu zo de auto al ophalen maar of dat slim is is een ander verhaal. ik heb namelijk nog de reserve sleutel van de mercedes gelukkig
Dus ze geven jou bewijsmateriaal gewoon mee? Er is volgens jou van alles mis met die auto, waardoor mercedes hem kon invorderen. Maar vervolgens krijg jij hem wel gewoon mee? Heel vreemd.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Policy2 het volgende:
En uit het magazijn pakt.. (orderpicking enzo)quote:Op donderdag 17 november 2016 16:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Vehicel Identification Number, is gewoon een code met bouwdatum en model en serienummer. Een deel van dat nummer zal wel op een streepjescode staan, zodat men het juiste onderdeel op de juiste auto schroeft.
Ik denk dat je dit prima als pressiemiddel kunt gebruiken: jij de auto terug op jouw naam en pas dan samen bij de politie de mercedes ophalen en overschrijven. Zal ie vast leuk vinden, om zelf naar het politiebureau te moeten gaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam gegeven. Ik heb daarna het politiebureau in arnhem gebeld en dit klopt. ze hebben serieus de mercedes meegenomen.
Pffff gelukkig... en nu maar even aankijken wat er nu gaat gebeuren.. ik kan nu zo de auto al ophalen maar of dat slim is is een ander verhaal. ik heb namelijk nog de reserve sleutel van de mercedes gelukkig
Aangifte wilde de politie niet opnemen, toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Help, Golf, Mercedes, Bosnie, Arnhem, trein, aangifte, politie, opgelost.
Dat geldt niet voor alle onderdelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En uit het magazijn pakt.. (orderpicking enzo)
word van kop tot kont geregistreerd.. (ook ivm terugroepacties)
Duh!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Policy2 het volgende:
Had ook de mercedes dealer gebeld, waarop hij even in zijn computer ging kijken en vertelde dat de mercedes totaal niet bekend is in hun systeem, maw de auto is nooit bij een dealer langs geweest voor een onderhoud of reparatie
Er staat ook geen vin op.. de onderdeel nummers zijn te herleiden naar het vinquote:Op donderdag 17 november 2016 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle onderdelen.
Ik heb hier een Renault staan die aan de voorkant in elkaar zit. Ik heb even gauw de onderdelen bekeken. Zijschermen, Motorkap, bumpers, koplampen, geen vin nummer te vinden, enkel onderdeelnummers.
Daarnaast vraag ik me af welke dealer er VIN-nummers gaat checken als daar (in eerste instantie) geen aanleiding toe is.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Opgelost?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nou het wel een Mercedes waar de historie niet heel best is.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:00 schreef einzeinz het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je er financieel dus aan gewonnen? De bijbetaling van jou kant is er dus niet gekomen?
Golf 7 voor deze Mercedes?
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er staat ook geen vin op.. de onderdeel nummers zijn te herleiden naar het vin
Vin nummer is trouwens een pleonasme.. vin: Vehicle Identfication Number
Met opgelost bedoelde ik ook dat ie verdwenen is. 'Oplossen' kan ook met zoutzuur.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
Hij heeft de golf toch nog niet terug? Als Bosnie de golf teruggeeft moet je maar afwachten in welke staat/
VIN nummer staan ook niet op elk onderdeel. Niet auto's in ieder geval. Wel hebben bepaalde onderdelen unieke nummers, die zouden moeten matchen met de bijbehorende auto en waarmee evt. de identiteit van de auto achterhaald kan worden mbv de fabrieksgegevens. De motor bijvoorbeeld, die zal een uniek nummer hebben, dat per direct gekoppeld kan worden aan een auto met een bepaald VIN-nummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle onderdelen.
Ik heb hier een Renault staan die aan de voorkant in elkaar zit. Ik heb even gauw de onderdelen bekeken. Zijschermen, Motorkap, bumpers, koplampen, geen vin nummer te vinden, enkel onderdeelnummers.
Daarnaast vraag ik me af welke dealer er VIN-nummers gaat checken als daar (in eerste instantie) geen aanleiding toe is.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.
Trouwens ook een vrij nutteloze discussie, maar goed
Naast het onderdeelnummer heb je zoiets als een serienummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.
Motor, carrosserie, aandrijving en chasis zijn inderdaad voorzien van nummer (=verplicht) de rest is geheel aan de fabrikant. Waarbij ik het me voor kan stellen dat ze die ook in de airbags slaan want die blijken nogal veelvuldig in gestolen variant naar het Oostblok te verdwijnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:07 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
VIN nummer staan ook niet op elk onderdeel. Niet auto's in ieder geval. Wel hebben bepaalde onderdelen unieke nummers, die zouden moeten matchen met de bijbehorende auto en waarmee evt. de identiteit van de auto achterhaald kan worden mbv de fabrieksgegevens. De motor bijvoorbeeld, die zal een uniek nummer hebben, dat per direct gekoppeld kan worden aan een auto met een bepaald VIN-nummer.
Een normale dealer zal niet snel die dingen checken, maar bij een APK-controle dat wel standaard gedaan moet worden. En als een dealer een dubieuze auto aantreft, kan ik me ook heel goed voorstellen dat ze een en ander even nakijken. Die zullen vast wel een lijst hebben met gestolen auto's en bloknummers.
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als Bosnie de golf teruggeeft moet je maar afwachten in welke staat/
Of zand in de motor ofzo. Genoeg dingetjes te bedenken om wraak te nemen inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit.
Sjjjt je mag dat niet zeggen volgens sommigen! Maar ik geef je gewoon gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naamquote:Op donderdag 17 november 2016 16:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien daar laten staan? Dan weet je zeker dat hij vannacht niet wordt teruggestolen.
Anders even een stalling zoeken tot het moment dat dit is opgelost.
Straks zegt de rechter dat je de auto moet teruggeven, maar heb je hem niet meer. Ik neem aan dat de Bosnier de tweede sleutel heeft.
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhemquote:Op donderdag 17 november 2016 16:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dus ze geven jou bewijsmateriaal gewoon mee? Er is volgens jou van alles mis met die auto, waardoor mercedes hem kon invorderen. Maar vervolgens krijg jij hem wel gewoon mee? Heel vreemd.
Eens.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.
En zo is etnisch profileren toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naam
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhem
Haha, nu wordt het nog mooierquote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naam
[..]
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhem
Nee hehe, die Mercedes is nog geen jaar in Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Policy2 het volgende:
Had ook de mercedes dealer gebeld, waarop hij even in zijn computer ging kijken en vertelde dat de mercedes totaal niet bekend is in hun systeem, maw de auto is nooit bij een dealer langs geweest voor een onderhoud of reparatie
Dat zegt ie ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Staat ie bij het bureau Marconiplein?
Je kan daar langs het parkeerterrein achter het politiebureau lopen. Bij 20 likes op dees bericht ga ik ff kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:27 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dat zegt ie ja.
Met een beetje geluk zit er nog ergens wat kilo'tjes coke verstopt in die auto
Doen!!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan daar langs het parkeerterrein achter het politiebureau lopen. Bij 20 likes op dees bericht ga ik ff kijken.
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan daar langs het parkeerterrein achter het politiebureau lopen. Bij 20 likes op dees bericht ga ik ff kijken.
Likequote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zijn er dan al 8.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:51 schreef Halle_Luja het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://az616578.vo.msecnd.net/files/2016/08/22/636074358206691355472989184_like-all.png[/img[img]http://az616578.vo.msecnd.net/files/2016/0822/636074358206691355472989184_like-all.png]afbeelding[/url] ]
leuke wijk is dat ook, maar; doen!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog eens terug of versta je geen duits?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een golf heeft geen chassis...quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Bij deze een likjequote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft hij wel. Hoe blijft hij anders in elkaar zitten?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een golf heeft geen chassis...
Het heet in gewoon nederlands een zelfdragende carrosseriequote:Op donderdag 17 november 2016 18:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Heeft hij wel. Hoe blijft hij anders in elkaar zitten?
Jij bedoelt dat hij geen ladderchassis heeft. Elke auto heeft een chassis.
De golf heeft een unibody chassis.
Kon er ff niet op komen hahaquote:Op donderdag 17 november 2016 19:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het heet in gewoon nederlands een zelfdragende carrosserie
likequote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boven, voor, linker en rechterkant...... de auto bestaat uit vele aan elkaar ge(punt)laste delenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:04 schreef Fer het volgende:
Nou, misschien is deze Mercedes wel opgebouwd uit een aparte boven en onderkant op elkaar gelast.
Ik lik je bericht. Zie mijn tong over het scherm glijden.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Like de post van fiets ook ff dan..quote:Op donderdag 17 november 2016 19:25 schreef hottentot het volgende:
TS kan de mercedes gelijk weer verkopen want de financierder wil zijn geld zien.
Maar het verhaal was al grappig, maar onderhand geloof ik er echt helemaal geen ruk meer van.
Like. Je zit er ondertussen wel aan Aan die 20quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is blijkbaar toch nog een behoorlijk eind tietsen.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Like. Je zit er ondertussen wel aan Aan die 20
Ze zei tieten! Oh wacht..quote:Op donderdag 17 november 2016 19:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is blijkbaar toch nog een behoorlijk eind tietsen.
Like!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over? De leasemaatschappij heeft helemaal niks overgemaakt omdat zij de contractstukken niet in hun handen gekregen hebben.quote:
Ik heb mijn golf terug gekregen en hij heeft zijn mercedes terug gekregen! is allemaal opgelost en ik heb niks betaald.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef freak1 het volgende:
mooi topique.
verzonnen of niet, ben benieuwd naar morgen.
Heb gelukkig mijn auto terug. Nu maar even kijken naar een andere Mercedes.. of zal ik kijken voor een A6 ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef RaymonRK het volgende:
Opgelost? Begon net zo spannend te worden
Ja, heb het goed nagekekenquote:
quote:Edit: Niet doen![]()
Nee. alles netjes afgehandeld.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:29 schreef Barrah het volgende:
Eind goed al goed! Heeft die knakker verder nog wat te stellen gehad met de politie? Ze zullen hem wel in de gaten blijven houden?
En heb je wel een factuur naar die handelaar gestuurd?
Je Golf is door dit gezeik wel veel minder waard geworden natuurlijk.
Ik kan hem nog steeds naaien bij de belastingdienst en wie weet zullen zij het onderzoeken maar dat doe ik niet. Iedereen zijn eigen wegquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:42 schreef Halle_Luja het volgende:
Bekijk je de gegevens van JJ-151-Z dan zie je inderdaad dat ie gisteravond weer is overgeschreven.
Voor de nieuwe eigenaar hangt dr toch een leuk verhaal aan vast. Hij koopt wel een unieke mercedes met historie
Die knakker heeft mazzel gehad dat de politie niets doet en ie dr mee wegkomt. En jij eigenlijk ook wel ee eetje, dt je zonder rechtszaak van een opgelapte schadebak afkomt.
Leer quoten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:55 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over? De leasemaatschappij heeft helemaal niks overgemaakt omdat zij de contractstukken niet in hun handen gekregen hebben.
Succes!quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:05 schreef Norma_Jeane het volgende:
Yeah fijn dat het is opgelost.![]()
En lekker op tijd want ik ga een forum-vakantie proberen te nemen vanaf dit weekend.
Let op het woord proberen.
Hoeveel eigenaren heeft hij nu gehad volgens RDW?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:43 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, heb het goed nagekeken
[..]
[..]
Nee. alles netjes afgehandeld.
Waarom zou mijn golf hierdoor minder waard zijn?
Niet meer dan eerst; die gast heeft immers geen overschrijvingspapieren. Die liggen bij de eigenaar van de auto; de VW-dealert.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:15 schreef Meeuwenbaas het volgende:
[..]
Hoeveel eigenaren heeft hij nu gehad volgens RDW?
2.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:15 schreef Meeuwenbaas het volgende:
[..]
Hoeveel eigenaren heeft hij nu gehad volgens RDW?
Bij de dealer wordt je ook genaaid.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:24 schreef lipje het volgende:
En waarom lease je geen nieuwe benz?, scheelt je een hoop ellende (vooral full operational)
Zo heel abnormaal is dat niet, en daar kan een dealer niks aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:00 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Bij de dealer wordt je ook genaaid.
Had 2 jaar geleden mijn golf gekocht voor 24,000,- ging 2 weken geleden naar de mercedes dealer en die zei dat ze er max 13,000,- voor konden geven. in 2 jaar tijd 11,000,- afgeschreven.
Daarom wil ik geen nieuwe auto kopen maar een tweede hands met max 30,000km
Bij zo'n slecht gerepareerde import schadebak met niet kloppende Km stand maakt een eigenaar meer niet veel uit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:58 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Mijn golf is niet overgeschreven maar de mercedes wel. Die is denk ik wel door meerdere eigenaren gedaald
Dealer doet er zelf 5,000,- er op en dan verkoopt die het makkelijk aangezien de prijs van mijn auto op marktplaats 17k is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:02 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Zo heel abnormaal is dat niet, en daar kan een dealer niks aan doen.
Een dealer bepaalt de restwaarde van een auto natuurlijk niet
Top idee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:06 schreef Policy2 het volgende:
Of gewoon geen auto kopen en investeren in een huis op een ander land hmm de huidige auto afbetalen en daarna geen geld meer uitgeven dat ik niet heb.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:03 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dealer doet er zelf 5,000,- er op en dan verkoopt die het makkelijk aangezien de prijs van mijn auto op marktplaats 17k is.
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto hebquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto heb
Ja. Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto heb
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?quote:
En hoe ziet je golf er verder uit? Weet je zeker dat er niet 'per ongeluk' iets kapot aan is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn golf terug gekregen en hij heeft zijn mercedes terug gekregen! is allemaal opgelost en ik heb niks betaald.
Je zal vandaag of morgen wel de overschrijving zien op de mercedes. heb hem gisteravond terug op zijn naam gezet
Ik geef wel inkomsten aan hoor, dat zeg ik niet.quote:
Golf ziet er prima uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
En hoe ziet je golf er verder uit? Weet je zeker dat er niet 'per ongeluk' iets kapot aan is?
Dan weten ze hoe veel geld je hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik geef wel inkomsten aan hoor, dat zeg ik niet.
Km stand? Echt goed vanonder gekeken? Jij zei dat je hebt gezien dat er geen zand in je carter zat... hoe heb je dat gezien?quote:
Nou, die nieuwste mercedes was zo 'nieuw' niet meer, en die heb je ook niet. Overigens is die Golf ook niet van jou. Maar inderdaad, ik ben jaloers op iemand die een Golf 7 nog niet afbetaald heeft en daarna een Mercedes NIET heeft waar vanalles niet aan klopte. Echt welquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?
Wil een auto kopen vragen ze zich af wat een jonge man van 20 jaar in de nieuwste mercedes doet...
Als je hard werkt kan je je zelf belonen. Mijn god zeg vandaar dat vele mensen zeggen dat er veel jaloezie hier in dit land is
Zwart zaakje? Ik heb een slimme boekhouder laten we het daarbij houden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan weten ze hoe veel geld je hebt.
Of je moet het over een zwart zaakje hebben, maar dan een mercedes van 30k op afbetaling kopen is echt heel erg dom.
[..]
Km stand? Echt goed vanonder gekeken? Jij zei dat je hebt gezien dat er geen zand in je carter zat... hoe heb je dat gezien?
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?
Wil een auto kopen vragen ze zich af wat een jonge man van 20 jaar in de nieuwste mercedes doet...
Als je hard werkt kan je je zelf belonen. Mijn god zeg vandaar dat vele mensen zeggen dat er veel jaloezie hier in dit land is
De golf kan ik afbetalen indien ik dat wil maar dat wil ik niet. Maar dat zijn niet jouw zaken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, die nieuwste mercedes was zo 'nieuw' niet meer, en die heb je ook niet. Overigens is die Golf ook niet van jou. Maar inderdaad, ik ben jaloers op iemand die een Golf 7 nog niet afbetaald heeft en daarna een Mercedes NIET heeft waar vanalles niet aan klopte. Echt wel![]()
We maken allemaal wel eens fouten. Zal mij niet de tweedekeer gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.
Nee klopt. Ik heb geen 2e hands niet kloppende auto van een schimmige dealer op afbetaling nodig om een fatsoenlijke auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:18 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De golf kan ik afbetalen indien ik dat wil maar dat wil ik niet. Maar dat zijn niet jouw zaken.
Dude,.. de staat van de auto boeit niet. Dat wat boeit en status geeft is de ster op de motorkap.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.
Overigens 3x raden waarom die Mercedes snel aangehouden werd en die Golf niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens fouten. Zal mij niet de tweedekeer gebeuren
wil net zeggen vriend.Zie hem hier niet staan op de parkeerplaats....quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn golf terug gekregen en hij heeft zijn mercedes terug gekregen! is allemaal opgelost en ik heb niks betaald.
Je zal vandaag of morgen wel de overschrijving zien op de mercedes. heb hem gisteravond terug op zijn naam gezet
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil net zeggen vriend.Zie hem hier niet staan op de parkeerplaats....
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:21 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dude,.. de staat van de auto boeit niet. Dat wat boeit en status geeft is de ster op de motorkap.
Ik ook niet, dus wat probeer je nu te zeggen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb geen 2e hands niet kloppende auto van een schimmige dealer op afbetaling nodig om een fatsoenlijke auto te kunnen rijden.
Week zonder auto zitten. Wil je niet...quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een niet spannend eind.
Wel fijn dat het goedgekomen is.
Koop je voor je zus toch een andere auto? Je hebt toch geld zat. Afbetalinkje kan er nog wel bij toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Week zonder auto zitten. Wil je niet...
Pakte elke dag de auto van mijn zus. daarin wil je niet gezien worden
Heeft ze ook. Ze heeft 2016 polo maar is een handgeschakelde want ze wilde geen automaatquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Koop je voor je zus toch een andere auto? Je hebt toch geld zat. Afbetalinkje kan er nog wel bij toch?
Wat is daarquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook. Ze heeft 2016 polo maar is een handgeschakelde want ze wilde geen automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |