Je handelde met een stroman van iets wat zoals ik kan inschatten wel een onderzoekje waard is.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staan
Heerlijk zo naïefquote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Ander chassisnummer erin en hoppa.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Alsof elke wagen gecontroleerd wordt. Genoeg wagens gaan richting Oostblok zonder onderschept te worden. Of in een container naar Afrika. Nouja, daar zullen die lui ook wel verstand van hebben. Desnoods rijden ze een paar km om.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealerquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Vliegbaard het volgende:
TS, heb je een woon adres van deze verkoper en een naam die daadwekelijk bestaat?
Criminelen weten wel hoe ze de gps-zender onklaar moeten maken. Vaak nog voordat de VW-monteurs het zelf weten.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealer
Het is maar de vraag of verkoper ook eigenaar was.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat account op MP is nu waardeloos wanneer iemand beetje google gebruikt.
Dan exporteer je toch gewoon? Niemand komt op dit topic uit omdat alle kentekens weg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.
Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.
Dat kan, bedrijf bestaat toch niet meer, komt de volgende weer.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenEn anders maak je toch gewoon een nieuw account aan?
Zwitserland?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Van buiten/boven/binnen wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto is wel een mooie bak vind je niet?
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vindquote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Er zijn "vlooienmarkten" voor onderdelen in Polenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.
Als je je Golf terug krijgt laat hem maar grondig onderzoeken, wagen zal wel flink in waarde gedaald zijn.
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |