Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:03 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dealer doet er zelf 5,000,- er op en dan verkoopt die het makkelijk aangezien de prijs van mijn auto op marktplaats 17k is.
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto hebquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto heb
Ja. Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Genoeg geld om alles te betalen hoor. Alleen loop liever met schulden rond dan dat de overheid weet dat ik veel netto heb
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?quote:
En hoe ziet je golf er verder uit? Weet je zeker dat er niet 'per ongeluk' iets kapot aan is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn golf terug gekregen en hij heeft zijn mercedes terug gekregen! is allemaal opgelost en ik heb niks betaald.
Je zal vandaag of morgen wel de overschrijving zien op de mercedes. heb hem gisteravond terug op zijn naam gezet
Ik geef wel inkomsten aan hoor, dat zeg ik niet.quote:
Golf ziet er prima uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
En hoe ziet je golf er verder uit? Weet je zeker dat er niet 'per ongeluk' iets kapot aan is?
Dan weten ze hoe veel geld je hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik geef wel inkomsten aan hoor, dat zeg ik niet.
Km stand? Echt goed vanonder gekeken? Jij zei dat je hebt gezien dat er geen zand in je carter zat... hoe heb je dat gezien?quote:
Nou, die nieuwste mercedes was zo 'nieuw' niet meer, en die heb je ook niet. Overigens is die Golf ook niet van jou. Maar inderdaad, ik ben jaloers op iemand die een Golf 7 nog niet afbetaald heeft en daarna een Mercedes NIET heeft waar vanalles niet aan klopte. Echt welquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?
Wil een auto kopen vragen ze zich af wat een jonge man van 20 jaar in de nieuwste mercedes doet...
Als je hard werkt kan je je zelf belonen. Mijn god zeg vandaar dat vele mensen zeggen dat er veel jaloezie hier in dit land is
Zwart zaakje? Ik heb een slimme boekhouder laten we het daarbij houden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan weten ze hoe veel geld je hebt.
Of je moet het over een zwart zaakje hebben, maar dan een mercedes van 30k op afbetaling kopen is echt heel erg dom.
[..]
Km stand? Echt goed vanonder gekeken? Jij zei dat je hebt gezien dat er geen zand in je carter zat... hoe heb je dat gezien?
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja.. Waarom is er zoveel afgunst hier?
Wil een auto kopen vragen ze zich af wat een jonge man van 20 jaar in de nieuwste mercedes doet...
Als je hard werkt kan je je zelf belonen. Mijn god zeg vandaar dat vele mensen zeggen dat er veel jaloezie hier in dit land is
De golf kan ik afbetalen indien ik dat wil maar dat wil ik niet. Maar dat zijn niet jouw zaken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, die nieuwste mercedes was zo 'nieuw' niet meer, en die heb je ook niet. Overigens is die Golf ook niet van jou. Maar inderdaad, ik ben jaloers op iemand die een Golf 7 nog niet afbetaald heeft en daarna een Mercedes NIET heeft waar vanalles niet aan klopte. Echt wel![]()
We maken allemaal wel eens fouten. Zal mij niet de tweedekeer gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.
Nee klopt. Ik heb geen 2e hands niet kloppende auto van een schimmige dealer op afbetaling nodig om een fatsoenlijke auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:18 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De golf kan ik afbetalen indien ik dat wil maar dat wil ik niet. Maar dat zijn niet jouw zaken.
Dude,.. de staat van de auto boeit niet. Dat wat boeit en status geeft is de ster op de motorkap.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst eens op je autokoop skills gaan oefenen voordat je zulke 2e hands Mercedessen gaat aanschaffen.
Overigens 3x raden waarom die Mercedes snel aangehouden werd en die Golf niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens fouten. Zal mij niet de tweedekeer gebeuren
wil net zeggen vriend.Zie hem hier niet staan op de parkeerplaats....quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn golf terug gekregen en hij heeft zijn mercedes terug gekregen! is allemaal opgelost en ik heb niks betaald.
Je zal vandaag of morgen wel de overschrijving zien op de mercedes. heb hem gisteravond terug op zijn naam gezet
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil net zeggen vriend.Zie hem hier niet staan op de parkeerplaats....
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:21 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dude,.. de staat van de auto boeit niet. Dat wat boeit en status geeft is de ster op de motorkap.
Ik ook niet, dus wat probeer je nu te zeggen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb geen 2e hands niet kloppende auto van een schimmige dealer op afbetaling nodig om een fatsoenlijke auto te kunnen rijden.
Week zonder auto zitten. Wil je niet...quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een niet spannend eind.
Wel fijn dat het goedgekomen is.
Koop je voor je zus toch een andere auto? Je hebt toch geld zat. Afbetalinkje kan er nog wel bij toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Week zonder auto zitten. Wil je niet...
Pakte elke dag de auto van mijn zus. daarin wil je niet gezien worden
Heeft ze ook. Ze heeft 2016 polo maar is een handgeschakelde want ze wilde geen automaatquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Koop je voor je zus toch een andere auto? Je hebt toch geld zat. Afbetalinkje kan er nog wel bij toch?
Wat is daarquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook. Ze heeft 2016 polo maar is een handgeschakelde want ze wilde geen automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |