SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vraagt zonder pardon 3500¤ omdat hij zelf de mercedes op mijn naam heeft gezet en 500 euro dat hij mijn golf rijklaar heeft gemaakt en een onderhoud gegeven heeft ZONDER dat de koop nog rond was ( contracten etc waren nog niet getekend)
Ik heb hem verteld dat ik al een advocaat heb ingeschakeld aangezien ik daarvoor verzekerd ben.
Ik heb hem ook meerdere malen verteld dat ik het niet zover wil krijgen om het tot een rechtzaak te schoppen want ik heb hem verteld dat het om een civiele rechtzaak en als hij verliest hij voor de alle opkomende kosten moet betalen en hij nog meer geld moet betalen. maar hij wilt niet luisteren en wilt zo graag mij ''afpersen'' en 3500 euro ontvangen terwijl hij tegen een politie agent zei enkel 250 euro te willen omdat hij de auto al gepoetst had.
In ieder geval bedankt voor het lezen ik zou graag jullie mening hierover willen
Dat komt daarna pas.. Die aangifte (van geweld) kan gewoon opgenomen worden..quote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Want dan is het zijn woord tegen die van mij.
Heeft geen nut zei de agent.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat komt daarna pas.. Die aangifte kan gewoon opgenomen worden..
Volgens mij heb je een zaak zodra er nog een aangifte volgt, maar dat weet je advocaat beter dan ik..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft geen nut zei de agent.
Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heeft geen nut zei de agent.
Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
Ja, die heb ik nog.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?
Ja bekende methode om iemand te lozen is dat, hier is het station, doei.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:05 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog.
Ik zat achterin omdat ik dacht dat hij mij naar de golf zou brengen dat heb ik de agenten ook uitgelegd aangezien dat de afspraak ook was.
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer TS verhaal verzonnen heeft dan is het goed gedaan wel, het kenteken van de Golf is dat al genoemd?
In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.
Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:14 schreef Policy2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Auto was showroom klaar gemaakt.
Nou, geloof je mij nu wel?
Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik zeg het nog een keer, TS zal het toch weer negeren maar dat moet hij dan zelf maar weten.
De aangiftes kun je doen, politie doet toch niets aan gestolen auto's, tenzij het een mega-oplichter is. Kvk-nummer bestaat niet meer.
Je kunt hem voor het gerecht slepen, 99% kans dat hij niet komt opdagen.
Mocht je hem de golf via de rechter terug kunnen krijgen zou ik daar zeer van staan te kijken. En in die tussentijd heb je de kans dat je golf meer in waarde is gedaald dan ¤3500.
In dergelijke zaken heb je helemaal niks aan de politie. Dus je bent overgeleverd aan het gerecht.
Auto is wel een mooie bak vind je niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.
Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.
Belangrijke vraag: in geval van een rechtszaak, wie gaat je advocaat aanspreken als tegenpartij? Dat lijkt me wel een aardige om te weten eigenlijk. De genoemde partij is opgeheven. Dus van wie was die auto eigenlijk en wie handelde in opdracht van wie bij de verkoop?
Niet mijn smaak met NL belasting en 12K per jaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto is wel een mooie bak vind je niet?
Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.
De golf zou ik echt niet voor een lange tijd kwijt raken aangezien hij nu beiden auto's niet kan gebruiken,
Ik zal ook pas de mercedes terug op zijn naam zetten pas als de golf goed in staat is. Hoe ik het naar hem gebracht heb.
Welk bedrijf? Zijn bedrijf ?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Denk dat het bedrijf hier niet blij van gaat worden.
Alsof ie net opnieuw is gespotenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.
Op de autoambulance zonder kentekenplaten...quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Je handelde met een stroman van iets wat zoals ik kan inschatten wel een onderzoekje waard is.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staan
Heerlijk zo naïefquote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Ander chassisnummer erin en hoppa.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Alsof elke wagen gecontroleerd wordt. Genoeg wagens gaan richting Oostblok zonder onderschept te worden. Of in een container naar Afrika. Nouja, daar zullen die lui ook wel verstand van hebben. Desnoods rijden ze een paar km om.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealerquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Vliegbaard het volgende:
TS, heb je een woon adres van deze verkoper en een naam die daadwekelijk bestaat?
Criminelen weten wel hoe ze de gps-zender onklaar moeten maken. Vaak nog voordat de VW-monteurs het zelf weten.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealer
Het is maar de vraag of verkoper ook eigenaar was.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat account op MP is nu waardeloos wanneer iemand beetje google gebruikt.
Dan exporteer je toch gewoon? Niemand komt op dit topic uit omdat alle kentekens weg zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.
Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.
Dat kan, bedrijf bestaat toch niet meer, komt de volgende weer.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigenEn anders maak je toch gewoon een nieuw account aan?
Zwitserland?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Van buiten/boven/binnen wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vindquote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Er zijn "vlooienmarkten" voor onderdelen in Polenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ander chassisnummer erin en hoppa.
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.
Als je je Golf terug krijgt laat hem maar grondig onderzoeken, wagen zal wel flink in waarde gedaald zijn.
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoonquote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.
Kan je die adressen mij even dmen aub?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoon) ook maar niet.
Heb 2 vorige adressen gevonden 1 in Apeldoorn (lachen bij streetview staat de tuin vol met auto's) en 1 in Rheden. Maar volgens echtgenote woont ze in Arnhem en zij houdt Facebook iets meer up to date.
Maar goed ik ga wat nuttigers doen en rol mijn bed in.
Populaire plek wel net zoals die huurhoekwoning in Apeldoorn met 3 bedrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.
Legale intimidatie.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:44 schreef Policy2 het volgende:
[..]
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellen
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zo'n Bosniër maalt er niet om om voor de rechter te verschijnen. Ze zijn daar enorm laks in.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek denk ik..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..
De meeste autos waren twee of meer compleet aan elkaar gelaste exemplaren
De huidige eigenaren kregen allemaal een brief van de rdw thuis..
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek lijkt me.
Ken de praktijken, heeft niet de hoogste prioriteit bij politie maar FIOD heeft vaak wel interesse vanwege belastingontduiking en witwassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..
Hier nog een video met wat voorbeelden hoeveel moeite ze in het opknappen steken
Heb ik al een paar keer duidelijk proberen te maken. TS reageert daar blijkbaar niet op.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:07 schreef einzeinz het volgende:
SOwieso een rechtszaak van maken. Het is niet zeker dat je daarmee je golf terug hebt maar je gaat die zaak wel winnen. Extra belastend voor hem is omdat de kans groot is dat hij niet komt opdagen.
Als hij daarna komt vertellen dat die Golf verkocht is, dan zal een expert de waarde schatten en die zal hij moeten betalen aan jou + kosten voor de rechtszaak en een evt. Schadevergoeding naar jou toe.
Kans dat je die krijgt is klein want zo'n Oostblokker vlucht naar zijn thuisland en laat zich niet meer zien in Nederland.
Maar toch gewoon doen!!!
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:22 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.
Dat moet je toch wel weten?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
Koos zit er nu. http://www.managementadviesdata.nl/id-koos_van_elk_beheer/quote:Op donderdag 17 november 2016 01:31 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel weten?
Vorige bedrijf is failliet verklaar. Het bedrijf dat nu in hetzelfde pand is MOET volgens jouw bovenstaande redenatie hetzelfde bedrijf zijn of er in ieder geval verband mee houden.
Super! Heb je echt goed uitgezocht!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, een auto kan absoluut niet het land uit komen zonder papieren...quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Fiod en politie, en dan denken dat er zo maar iets gebeurt, bij een zaak van 1 persoon, is ook ontzettend naief. Van iedereen in dit topic die dit denkt.
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.
Op korte termijn zeker niet maar door wat onderzoek ligt er wel wat meer druk op verkoper om het recht te breien maar de kans dat ie boos is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:48 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.
Die reageren niet zomaar op 1 of 2 meldingen.
Kleine edit gedaanquote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Dat onderzoek naar die lui in Swalmen heeft meer dan een jaar geduurd.. en dat was nadat ze al een inval hadden gedaan, dus daar ging ook nog heel wat aan vooraf..quote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:02 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Kleine edit gedaanNee, zou er niet op rekenen. Anders zouden al die schimmige bedrijven niet meer bestaan. En zou ik met een paar maten een bedrijf op kunnen rollen.
Daarbij, waar haal jij vandaan dat ze verbonden zijn?
En als ze dan al verbonden zijn, is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk bewezen. Ze zijn namelijk niet helemaal gek. Anders hadden ze ook geen auto's van 30K staan.
Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.
1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:10 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.
Ja, het ene bedrijf verkoopt schade auto's aan het andere bedrijf. Die het andere bedrijf vervolgens weer opknapt.
Daar is op zich niks illegaals aan.
Had je nog meer gevonden?
En dat bewijst wat precies?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.
Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..quote:Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Je zou zeggen dat politie dan ook wakker wordt.
Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En dat bewijst wat precies?
Helemaal niets dus. Ok.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.
Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..
Autoschade word niets mee gedaan.. met diefstal iets meer.. maar dat gaat ook nergens over..
En auto's zijn nog maar een topje van de ijsberg... genoeg ander spul wat geen kentekens heeft..
Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En dat bewijst wat precies?
Ik heb het niet over aanrijdingen..quote:Op donderdag 17 november 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.
Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:19 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Helemaal niets dus. Ok.
Als mijn bedrijf falliet gaat, en ik daarna een paar bedrijven begin die niet helemaal slagen, maakt mij niet gelijk verdacht.
Ja, als ik een autohandelaar ben met een paar vrienden in de handel, lukt dat zeker wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?
Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aanrijdingen..![]()
Ik heb het over autocriminaliteit
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.
Sorry, maar als je met je botte verstand een auto van 33k gaat kopen zonder proefrit, waarbij je weet dat eenzelfde auto minimaal 10k meer waard is, dan vraag je er zelf om. Daarnaast laat hij een auto achter waar nog een financiering op zit waar TS zelf voor verantwoordelijk is.
Vervolgens blijkt het bedrijf niet echt te bestaan, wordt het een civiele zaak waarbij iemand aansprakelijk moet worden gesteld waar geen adresgegevens van bekend zijn.
Een hele dure les.
Met een jammer zorg je eenvoudig voor dat de auto niet op slot gaat bij het afsluiten, starten doe je met software op een telefoon of tablet/laptop.. en als je dat op het juiste tijdstip doet kun je nadat je boodschappen hebt gedaan, en een driegangen menu gegeten hebt, nog gewoon rijden zonder dat er uberhaupt een melding van diefstal is gedaan...quote:Op donderdag 17 november 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.
Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:quote:Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Je zou zeggen dat politie dan ook wakker wordt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:26 schreef Physsic het volgende:
[..]Sinds 8 November.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat snel daar in die hal.
De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl(...)-performance-09.html
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds 8 November.Ja, die bedoel ik inderdaad. Maar als ik op T&H Garage klik, krijg je deze pagina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat snel daar in die hal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je nu nog legaal kan doen? Weinig.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.
quote:Op donderdag 17 november 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.
Mocht er een zaak komen is het hele verhaaltje wel hard te maken, dat zal het probleem niet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
![]()
Dat is het hele punt van amg velgen. Die zien er allemaal hetzelfde uit. Hoeveel mercedessen er wel niet op amg velgen rijden.
Dit soort dingen zie jij als bewijs? Ja dan snap ik dat je denkt dat ze een sterke zaak hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |