abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166706034
Hallo fokkers,

Ik zit met een probleem en ik wil graag meningen van jullie horen en wie zich in recht staat. Ik heb mijn advocaat nog niet gesproken ( ga ik vandaag doen )

Ik heb via marktplaats een auto gevonden die precies aan mijn principes voldoen. Ik heb contact opgenomen met de eigenaar en die vertelde mij dat ik de auto kon bezichtigen. Het was 200km rijden en toen kwam ik daar aan. Een hele mooie Mercedes C220 uit 2015 die niet eens 10,000 km gereden had. Ik zou mijn golf 7 in ruilen en zijn auto overnemen met een bedrag van mijn kant. De auto stond in de showroom en ik vroeg of ik er even in kon rijden. Hij vertelde mij dat hij de sleutels van de overige auto's niet bij zich had dus een proefrit kon ik niet maken jammer genoeg. Toen ik de sleutel in het contact van de auto stopte zagik al een motor lichtje branden en vroeg waarom die brandde, hij zei dat het aan de accu lag en dat zo weg was goed zei ik. Ik ging weer naar huis en dagen gingen voorbij en ik contacteerde mijn Lease financiering aangezien ik niet in 1x een hele grote bedrag wil overmaken. Die zouden de betalingen voor mij regelen enkel wat ik hoefde te doen was een handtekening zetten in het contract die zij mij stuurde.

Mij goed dacht ik. ik wacht het contract af en het was donderdag avond en de eigenaar vroeg mij wanneer ik de auto kon ophalen. Ik zei ik wacht op de financiering die mij tot een oke seintje geven waarop hij antwoorde dat hij zei dat het al kon en ik belde de financiering en die vertelde mij dat ik de auto al kon ophalen en de contract daar bij hun teken. Geen probleem dacht ik dan hoef ik geen weekend te wachten op mijn auto. Ik ging er naar toe en we gingen als eerst naar een postkantoor en hij zette de auto op mijn naam. Terug naar de garage bleek dat hij zijn 'sleutels' niet bij zich had en hij het contract niet kon uitprinten en mij geen garantie bewijs kon meegeven. Geen probleem dacht ik, ik ben geen moeilijke type dus dan kom ik morgen wel langs om het contract te tekenen zei ik. Dat is goed zei de man. Dus ik gaf mijn golf 7 aan hem die nog steeds op mijn naam stond en hij gaf zijn mercedes aan mij die op dat moment op mijn naam stond. Op weg naar huis hoorde ik hele rare dingen onder de auto en brandde het motorlichtje weer. Morgen ochtend bracht ik de auto naar de mercedes dealer en die vertelde mij dat het om een schade auto ging en de kosten ongeveer 5000,- zou kosten.

Ik contacteerde de eigenaar van de auto en vertelde hem dat dit niet de bedoeling is en hij mij duidelijk heeft gemaakt dat er geen problemen met de auto waren. Het eerste wat hij vroeg was of ik de contract al had ingevuld en opgestuurd had en ik zei nee, want ik annuleer de koop zei ik. Hij was boos en vertelde mij dat ik de auto kon brengen en mijn auto kon ophalen. Goed dacht ik ik ging met een vriend er naar toe en kwam bij zijn garage aan en hij vroeg mij om de mercedes sleutel we stapten in en ik dacht dat hij ons naar de golf 7 zou brengen waarop hij ons dus naar centraal bracht. Waarop ik zei dat dit niet klopte en ik mijn golf terug wilde hebben.Hij trok mij uit de mercedes en ik zei niet aanraken, waarop hij zei van wat wilde je er aan gaan doen terwijl ik heel netjes vroeg laten we het als een normaal manier oplossen. Hij luisterde niet en ik zei dan bel ik de politie wel, hij werd heel aggressief en begon mij te duwen en bedreigen met dat als ik de politie bel dat hij mensen op mij af zou sturen en hij weet waar ik woon etc Mij maak je daarmee niet bang zei ik. Toen stapte hij en zijn vriend de auto in en ik liep naar het politiebureau om aangifte te doen. Zij vertelde mij dat hij nu mijn eigendom verduisterd wat strafbaar is en het om een civiele zaak ging en zij niet echt veel kunnen doen :?

Maar goed, nu was ik dus met de trein naar huis gegaan 200km en heb hem verteld zo snel mogelijk mijn golf 7 terug te geven waarop hij zei dat de golf 7 al verkocht was. Maar dat kan niet zei ik want beiden auto's staan nog steeds op mijn naam. Ik heb de financiering gebeld en die stonden achter mij en hebben de koop ook geannuleerd. Ik heb de man gecontacteerd dat ik er een rechtzaak van zou maken en hij geen poot heeft om op te staan aangezien 1 zijn auto niet voldoet aan wat er op zijn advertentie staat 2 hij mij bedreigd heeft en aangerand heeft 3 er niks was getekend.
Nu sta ik zonder auto en heeft hij mijn golf en de Mercedes terwijl beide auto's op mijn naam staan.

Hij vertelde mij dat hij een factuur zou maken en ik die moet betalen om zo alsnog de golf terug te krijgen.
Hier het factuur :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vraagt zonder pardon 3500¤ omdat hij zelf de mercedes op mijn naam heeft gezet en 500 euro dat hij mijn golf rijklaar heeft gemaakt en een onderhoud gegeven heeft ZONDER dat de koop nog rond was ( contracten etc waren nog niet getekend)

Ik heb hem verteld dat ik al een advocaat heb ingeschakeld aangezien ik daarvoor verzekerd ben.

Ik heb hem ook meerdere malen verteld dat ik het niet zover wil krijgen om het tot een rechtzaak te schoppen want ik heb hem verteld dat het om een civiele rechtzaak en als hij verliest hij voor de alle opkomende kosten moet betalen en hij nog meer geld moet betalen. maar hij wilt niet luisteren en wilt zo graag mij ''afpersen'' en 3500 euro ontvangen terwijl hij tegen een politie agent zei enkel 250 euro te willen omdat hij de auto al gepoetst had.

In ieder geval bedankt voor het lezen ik zou graag jullie mening hierover willen
  donderdag 17 november 2016 @ 00:00:16 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166706040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Want dan is het zijn woord tegen die van mij.
Dat komt daarna pas.. Die aangifte (van geweld) kan gewoon opgenomen worden..
(sterker: het is nog wenselijk ook, vanwege de volgende in de rij)
pi_166706059
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat komt daarna pas.. Die aangifte kan gewoon opgenomen worden..
Heeft geen nut zei de agent.
Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
  donderdag 17 november 2016 @ 00:02:56 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166706071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Morgenochtend bel ik gelijk mijn advocaat even. Kijken wat de verdere stappen zijn.
Volgens mij heb je een zaak zodra er nog een aangifte volgt, maar dat weet je advocaat beter dan ik..
pi_166706095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:01 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?
pi_166706106
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Achterin gaan zitten was niet zo slim maar je hebt de reserve sleutels van Mercedes toch nog?
Ja, die heb ik nog.
Ik zat achterin omdat ik dacht dat hij mij naar de golf zou brengen dat heb ik de agenten ook uitgelegd aangezien dat de afspraak ook was.
pi_166706156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:05 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik nog.
Ik zat achterin omdat ik dacht dat hij mij naar de golf zou brengen dat heb ik de agenten ook uitgelegd aangezien dat de afspraak ook was.
Ja bekende methode om iemand te lozen is dat, hier is het station, doei.
pi_166706194
Wanneer TS verhaal verzonnen heeft dan is het goed gedaan wel, het kenteken van de Golf is dat al genoemd?
pi_166706206
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer TS verhaal verzonnen heeft dan is het goed gedaan wel, het kenteken van de Golf is dat al genoemd?
Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
pi_166706216
De bedrijven achter die Mercedes zijn sowieso wel interessant.
pi_166706221
Ik zeg het nog een keer, TS zal het toch weer negeren maar dat moet hij dan zelf maar weten.
De aangiftes kun je doen, politie doet toch niets aan gestolen auto's, tenzij het een mega-oplichter is. Kvk-nummer bestaat niet meer.
Je kunt hem voor het gerecht slepen, 99% kans dat hij niet komt opdagen.
Mocht je hem de golf via de rechter terug kunnen krijgen zou ik daar zeer van staan te kijken. En in die tussentijd heb je de kans dat je golf meer in waarde is gedaald dan ¤3500.

In dergelijke zaken heb je helemaal niks aan de politie. Dus je bent overgeleverd aan het gerecht.
pi_166706227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Ja, is ook al genoemd En dit is geen verzonnen verhaal. Jeetje denk je echt dat ik dit zit te verzinnen?
In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.
pi_166706230
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In grote lijnen klopt je verhaal wel met hier en daar een slippertje.

Auto was showroom klaar gemaakt.

Nou, geloof je mij nu wel?
pi_166706256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:14 schreef Policy2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Auto was showroom klaar gemaakt.

Nou, geloof je mij nu wel?
Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.
pi_166706262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik zeg het nog een keer, TS zal het toch weer negeren maar dat moet hij dan zelf maar weten.
De aangiftes kun je doen, politie doet toch niets aan gestolen auto's, tenzij het een mega-oplichter is. Kvk-nummer bestaat niet meer.
Je kunt hem voor het gerecht slepen, 99% kans dat hij niet komt opdagen.
Mocht je hem de golf via de rechter terug kunnen krijgen zou ik daar zeer van staan te kijken. En in die tussentijd heb je de kans dat je golf meer in waarde is gedaald dan ¤3500.

In dergelijke zaken heb je helemaal niks aan de politie. Dus je bent overgeleverd aan het gerecht.
Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.
De golf zou ik echt niet voor een lange tijd kwijt raken aangezien hij nu beiden auto's niet kan gebruiken,
Ik zal ook pas de mercedes terug op zijn naam zetten pas als de golf goed in staat is. Hoe ik het naar hem gebracht heb.
pi_166706266
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb enige twijfel hier en daar maar het verhaal wat je aankaart is zeker geen onzin in bepaalde takken van de autohandel.
Auto is wel een mooie bak vind je niet?
  donderdag 17 november 2016 @ 00:18:00 #17
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Wat is het kenteken van die golf dan? Niet gezien.

Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.

Belangrijke vraag: in geval van een rechtszaak, wie gaat je advocaat aanspreken als tegenpartij? Dat lijkt me wel een aardige om te weten eigenlijk. De genoemde partij is opgeheven. Dus van wie was die auto eigenlijk en wie handelde in opdracht van wie bij de verkoop?
pi_166706277
Denk dat het bedrijf hier niet blij van gaat worden.
pi_166706288
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Kenteken van de malafide mercedes die al tig keer verkocht is en die flink in de poeder heeft gelegen heb ik wel gelezen. Iemand met rancune naar het bewuste autobedrijf kan deze een flinke hak zetten door deze mercedes voorgoed als 'besmet' neer te zetten wat de verhandelbaarheid ervan zeker niet tegen goede zal komen.

Belangrijke vraag: in geval van een rechtszaak, wie gaat je advocaat aanspreken als tegenpartij? Dat lijkt me wel een aardige om te weten eigenlijk. De genoemde partij is opgeheven. Dus van wie was die auto eigenlijk en wie handelde in opdracht van wie bij de verkoop?
Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staan
pi_166706289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Niet mijn smaak met NL belasting en 12K per jaar.
pi_166706290
quote:

[..]

Het gaat niet om een gestolen auto. Dat is wat de politie mij duidelijk heeft gemaakt.
De golf zou ik echt niet voor een lange tijd kwijt raken aangezien hij nu beiden auto's niet kan gebruiken,
Ik zal ook pas de mercedes terug op zijn naam zetten pas als de golf goed in staat is. Hoe ik het naar hem gebracht heb.
Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.
pi_166706294
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Denk dat het bedrijf hier niet blij van gaat worden.
Welk bedrijf? Zijn bedrijf ?
  donderdag 17 november 2016 @ 00:20:09 #23
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706298
quote:

[..]

Alsof ie net opnieuw is gespoten ):O
pi_166706300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Je beseft dat hij degene is met de touwtjes in zijn handen toch? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je de Golf nog terug krijgt. In het oostblok geven ze niet zoveel om dat papiertje van jou.
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
pi_166706311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Op de autoambulance zonder kentekenplaten...
pi_166706312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Naam heb ik al. Hij verhandelde in naam van een bedrijf wat niet bestaat. En ik heb het op zwart wit staan
Je handelde met een stroman van iets wat zoals ik kan inschatten wel een onderzoekje waard is.
pi_166706313
quote:

[..]

Heerlijk zo naïef O+
pi_166706323
quote:

[..]

Ander chassisnummer erin en hoppa.
  donderdag 17 november 2016 @ 00:24:39 #29
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706340
quote:

[..]

Alsof elke wagen gecontroleerd wordt. Genoeg wagens gaan richting Oostblok zonder onderschept te worden. Of in een container naar Afrika. Nouja, daar zullen die lui ook wel verstand van hebben. Desnoods rijden ze een paar km om.
pi_166706359
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealer
pi_166706360
TS, heb je een woon adres van deze verkoper en een naam die daadwekelijk bestaat?
pi_166706371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Vliegbaard het volgende:
TS, heb je een woon adres van deze verkoper en een naam die daadwekelijk bestaat?
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
pi_166706374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Golf kan denk ik heus wel opgespoord worden door volkswagen dealer
Criminelen weten wel hoe ze de gps-zender onklaar moeten maken. Vaak nog voordat de VW-monteurs het zelf weten.
pi_166706375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:19 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Welk bedrijf? Zijn bedrijf ?
Dat account op MP is nu waardeloos wanneer iemand beetje google gebruikt.
pi_166706387
quote:

[..]

Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
Het is maar de vraag of verkoper ook eigenaar was.
  donderdag 17 november 2016 @ 00:33:50 #36
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706446
quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat account op MP is nu waardeloos wanneer iemand beetje google gebruikt.
De naam bij de advertentie kun je zo wijzigen ;) En anders maak je toch gewoon een nieuw account aan?
pi_166706467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:18 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Dan exporteer je toch gewoon? Niemand komt op dit topic uit omdat alle kentekens weg zijn.
Cindy De Vuyst
pi_166706470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

De naam bij de advertentie kun je zo wijzigen ;) En anders maak je toch gewoon een nieuw account aan?
Dat kan, bedrijf bestaat toch niet meer, komt de volgende weer.
pi_166706475
quote:

[..]

Zwitserland? :D

Hot, kom er maar in :P
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_166706489
quote:

[..]

Van buiten/boven/binnen wel ja.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_166706493
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
pi_166706499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Zwitserland? :D

Hot, kom er maar in :P
Misschien kwam de Mercedes uit Zwitserland?
pi_166706509
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
pi_166706512
quote:

[..]

Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.

Als je je Golf terug krijgt laat hem maar grondig onderzoeken, wagen zal wel flink in waarde gedaald zijn.
Cindy De Vuyst
  donderdag 17 november 2016 @ 00:41:53 #45
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166706517
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er zijn "vlooienmarkten" voor onderdelen in Polen
90% van de onderdelen zijn door de serienummers te herleiden tot gestolen auto's, of het serienummer is aangepast/verwijderd

Kieper hier wat auto's in een vrachtwagentrailer, rijd naar polen
(zolang je zegt dat je het voor iemand doet waar je alleen een telefoonnummer van hebt kom je er nog mee weg ook als ze je betrappen..),

Draai ze compleet uit elkaar en verkoop de delen.. (genoeg programma's waar dat al eens voorbij gekomen is)

Zal me niets verbazen dat er op die manier genoeg onderdelen aan de mercedes zijn vervangen door "geleende" onderdelen (zijn aan de hand van de serienummers te herleiden)

Vanaf 3:43
pi_166706531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.
pi_166706537
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heeft er niets met te maken, die straat in Apeldoorn is wel berucht net zoals de P.Calandweg in Arnhem.
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellen
pi_166706539
quote:
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.
pi_166706541
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:41 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Dat is nu het probleem niet, als hij wil lukt het wel. Je zegt dat het een Oostblokker is, je moet hen er trucjes niet leren. Die Golf 7 gaat naar het Oostblok en wordt daar voor 16 000 euro verkocht. Bij terugbrengen van die Mercedes wordt die wagen daar ook voor 32 000 euro verkocht en niemand die gaat malen.

Als je je Golf terug krijgt laat hem maar grondig onderzoeken, wagen zal wel flink in waarde gedaald zijn.
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.
pi_166706546
quote:

[..]

Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.
  donderdag 17 november 2016 @ 00:46:03 #51
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166706548
quote:

[..]

Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoon :P ) ook maar niet. ;)

Heb 2 vorige adressen gevonden 1 in Apeldoorn (lachen bij streetview staat de tuin vol met auto's) en 1 in Rheden. Maar volgens echtgenote woont ze in Arnhem en zij houdt Facebook iets meer up to date.

Maar goed ik ga wat nuttigers doen en rol mijn bed in. :W
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166706561
quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.
>:) >:)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoon :P ) ook maar niet. ;)

Heb 2 vorige adressen gevonden 1 in Apeldoorn (lachen bij streetview staat de tuin vol met auto's) en 1 in Rheden. Maar volgens echtgenote woont ze in Arnhem en zij houdt Facebook iets meer up to date.

Maar goed ik ga wat nuttigers doen en rol mijn bed in. :W
Kan je die adressen mij even dmen aub?
pi_166706564
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.
Populaire plek wel net zoals die huurhoekwoning in Apeldoorn met 3 bedrijven.
pi_166706578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:44 schreef Policy2 het volgende:

[..]

hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellen
Legale intimidatie.
  donderdag 17 november 2016 @ 00:50:29 #55
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166706583
quote:

[..]

Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..

De meeste autos waren twee of meer compleet aan elkaar gelaste exemplaren
De huidige eigenaren kregen allemaal een brief van de rdw thuis..
pi_166706611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.
Denk ik ook. Zo'n Bosniër maalt er niet om om voor de rechter te verschijnen. Ze zijn daar enorm laks in.
De autohandelaar zal over 5 jaar met een kogel door z'n hoofd wel op een vuilnisbelt gevonden worden.

Zijn heel vaak types die 2 of 3 bedrijven oprichten om er mee aan oplichting te doen en ondertussen een uitkering trekken. Vroeg of laat loopt het mis als ze verkopen aan de verkeerde die er not amused mee is.
Cindy De Vuyst
pi_166706621
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..

De meeste autos waren twee of meer compleet aan elkaar gelaste exemplaren
De huidige eigenaren kregen allemaal een brief van de rdw thuis..
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek denk ik..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 00:55:41 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 00:58:09 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166706656
quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek lijkt me.
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..
Hier nog een video met wat voorbeelden hoeveel moeite ze in het opknappen steken
pi_166706698
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..
Hier nog een video met wat voorbeelden hoeveel moeite ze in het opknappen steken
Ken de praktijken, heeft niet de hoogste prioriteit bij politie maar FIOD heeft vaak wel interesse vanwege belastingontduiking en witwassen.
pi_166706723
SOwieso een rechtszaak van maken. Het is niet zeker dat je daarmee je golf terug hebt maar je gaat die zaak wel winnen. Extra belastend voor hem is omdat de kans groot is dat hij niet komt opdagen.

Als hij daarna komt vertellen dat die Golf verkocht is, dan zal een expert de waarde schatten en die zal hij moeten betalen aan jou + kosten voor de rechtszaak en een evt. Schadevergoeding naar jou toe.

Kans dat je die krijgt is klein want zo'n Oostblokker vlucht naar zijn thuisland en laat zich niet meer zien in Nederland.

Maar toch gewoon doen!!!
Cindy De Vuyst
pi_166706742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:07 schreef einzeinz het volgende:
SOwieso een rechtszaak van maken. Het is niet zeker dat je daarmee je golf terug hebt maar je gaat die zaak wel winnen. Extra belastend voor hem is omdat de kans groot is dat hij niet komt opdagen.

Als hij daarna komt vertellen dat die Golf verkocht is, dan zal een expert de waarde schatten en die zal hij moeten betalen aan jou + kosten voor de rechtszaak en een evt. Schadevergoeding naar jou toe.

Kans dat je die krijgt is klein want zo'n Oostblokker vlucht naar zijn thuisland en laat zich niet meer zien in Nederland.

Maar toch gewoon doen!!!
Heb ik al een paar keer duidelijk proberen te maken. TS reageert daar blijkbaar niet op.

^O^ Succes TS
pi_166706804
Ik reageer inhoudelijk niet maar moet toch even zeggen dat ik al een paar dagen enorm aan het genieten ben van dit topic :)
dat is het !
pi_166706822
Ooit werd ik klemgereden en bijna uit mijn wagen getrokken omdat 2 tokkies mijn wagen wilden carjacken. Ik heb toen in paniek de politie gebeld via het noodnummer, heb heb thuis een mail gestuurd omdat op die plaats camera's gingen en het enige antwoord dat ik kreeg was om een aangifte te doen en een hoop papieren in te vullen. Als er nog een melding binnen kwam gingen ze het onderzoeken.

Ik was zo teleurgesteld in de politie dat ik het zo gelaten heb. Een week later had ik spijt dat ik het niet gedaan heb maar na een week moet je ook niet meer komen met je verhaal. Camerabeelden werden 73 uur bewaard. Dat is 3 dagen.
Als TS nog een week wacht moet hij ook niets meer ondernemen!!!
Cindy De Vuyst
pi_166706854
Ach ik heb samen met wat maten een huis leeggetrokken van iemand die nog moest betalen vroeger.
  donderdag 17 november 2016 @ 01:22:25 #65
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706866
quote:
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.

Een bedrijf huurt een pand, probeert vervolgens omzet te maken en geld te verdienen. Lukt niet altijd, schulden ontstaan. Schuldeisers zijn neit blij en het bedrijf wordt failliet verklaard. Huur wordt opgezegd, enz.

Vervolgens heeft de verhuurder een pand dat ie opnieuw kan verhuren. Een nieuwe ondernemer ziet daar heil in, en samen besluiten ze een huurovereenkomst aan te gaan. Et voila, een tweede bedrijf zit gevestigd op een plek waar eerder een failliet bedrijf zat.

En dan komt Piet_Piraat, en die zegt heel wijselijk: Zie je nou wel! Dat is een malafide bedrijf, want eerder was ie al failliet! Zichzelf kennelijk niet realiserend dat een adres niets meer is dan een adres e in geval van een bedrijventerrein vaak een adres van waaruit diverse ondernemers in de loop van de jaren hun boterham bij elkaar kunnen verdienen.
pi_166706897
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:22 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.

Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
  donderdag 17 november 2016 @ 01:31:11 #67
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166706937
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat moet je toch wel weten?
Vorige bedrijf is failliet verklaard. Het bedrijf dat nu in hetzelfde pand is MOET volgens jouw bovenstaande redenatie hetzelfde bedrijf zijn of er in ieder geval verband mee houden.
pi_166706966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:31 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Dat moet je toch wel weten?
Vorige bedrijf is failliet verklaar. Het bedrijf dat nu in hetzelfde pand is MOET volgens jouw bovenstaande redenatie hetzelfde bedrijf zijn of er in ieder geval verband mee houden.
Koos zit er nu. http://www.managementadviesdata.nl/id-koos_van_elk_beheer/
pi_166706984
quote:

[..]

Super! Heb je echt goed uitgezocht! :')
Echt een geweldige auto voor het geld. Het is net alsof het niet waar is. Oh wacht :') :')

Auto heeft waarschijnlijk minstens een ton gelopen, en is daarna met 80 tegen een muur geknald.
Toen naar nederland geimporteerd, half gerepareerd, een keer goed opgepoetst, en gewacht op een ontzettend stomme koper.
Die hebben ze gevonden.
Echt super goed gedaan. Misschien kan je een bod doen? Aangezien je op een andere manier nooit meer iets van die auto gaat zien... :W
quote:

[..]

Ja, een auto kan absoluut niet het land uit komen zonder papieren... :+

Dan nog denken dat die kerel hem gaat laten repareren bij een dealer op zijn kosten. _O-

Fiod en politie, en dan denken dat er zo maar iets gebeurt, bij een zaak van 1 persoon, is ook ontzettend naief. Van iedereen in dit topic die dit denkt.

Maar ja, zo serieus reageren is misschien ook wel naief :+

[ Bericht 4% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 17-11-2016 01:46:50 ]
Niks interessants hier.
pi_166707003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

Fiod en politie, en dan denken dat er zo maar iets gebeurt, bij een zaak van 1 persoon, is ook ontzettend naief. Van iedereen in dit topic die dit denkt.
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.
pi_166707017
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.
Die reageren niet zomaar op 1 of 2 meldingen.
Er is ook geen aangifte gedaan van dit incident, want daar wou de politie geen aangifte voor maken. :X Daar kan je dus ook helemaal niets mee bij een rechtzaak.

Bij een civiele zaak liggen er dan een paar brieven bij meneer op de deurmat. (of misschien bij de buren ;)
Dan is hij natuurlijk al lang met de noorderzon vertrokken.

[ Bericht 15% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 17-11-2016 01:58:32 ]
Niks interessants hier.
pi_166707026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:48 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.
Die reageren niet zomaar op 1 of 2 meldingen.
Op korte termijn zeker niet maar door wat onderzoek ligt er wel wat meer druk op verkoper om het recht te breien maar de kans dat ie boos is zeker aanwezig.
pi_166707050
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 01:57:08 ]
pi_166707081
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Kleine edit gedaan ;) Nee, zou er niet op rekenen. Anders zouden al die schimmige bedrijven niet meer bestaan.
En als je met een paar verdenkingen een bedrijf opgerold kan krijgen, kan ik met een paar maten elk bedrijf oprollen.
Daarbij, waar haal jij vandaan dat ze verbonden zijn?
En als ze dan al verbonden zijn, is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk bewezen. Ze zijn namelijk niet helemaal gek. Anders hadden ze ook geen auto's van 30K staan. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 17-11-2016 02:07:41 ]
Niks interessants hier.
  donderdag 17 november 2016 @ 02:03:49 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166707083
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat onderzoek naar die lui in Swalmen heeft meer dan een jaar geduurd.. en dat was nadat ze al een inval hadden gedaan, dus daar ging ook nog heel wat aan vooraf..

Ondertussen is tante annie haar portemonnee gestolen en heeft dirk zn buurman de muziek te hard aan, worden achmed en pietje geliquideerd etc..

Die paar arme sjacheraars die een paar autotjes doen, die zijn niet zo belangrijk in de publieke opinie om daar met heel veel aandacht naar te kijken...
pi_166707093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:02 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Kleine edit gedaan ;) Nee, zou er niet op rekenen. Anders zouden al die schimmige bedrijven niet meer bestaan. En zou ik met een paar maten een bedrijf op kunnen rollen.
Daarbij, waar haal jij vandaan dat ze verbonden zijn?
En als ze dan al verbonden zijn, is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk bewezen. Ze zijn namelijk niet helemaal gek. Anders hadden ze ook geen auto's van 30K staan. ;)
Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.
pi_166707105
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Je zou zeggen dat politie dan ook wakker wordt.
pi_166707111
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het stinkt aardig daar, een amateur als ik kan al heleboel linkjes leggen met alleen handig zoeken.
Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.
Ja, het ene bedrijf verkoopt schade auto's aan het andere bedrijf. Die het andere bedrijf vervolgens weer opknapt.
Daar is op zich niks illegaals aan.
Had je nog meer gevonden?
Niks interessants hier.
pi_166707120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:10 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Het kan er op internet verdacht uit zien, maar als het er op papier allemaal goed uit ziet, ga je ook niet snel de aandacht krijgen.
Ja, het ene bedrijf verkoopt schade auto's aan het andere bedrijf. Die het andere bedrijf vervolgens weer opknapt.
Daar is op zich niks illegaals aan.
Had je nog meer gevonden?
1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.
pi_166707123
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

1x Failliet en de rest na korte tijd weer opgeheven.
En dat bewijst wat precies?
Niks interessants hier.
  donderdag 17 november 2016 @ 02:14:25 #81
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166707130
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik beschuldig niet maar zo'n wrak kun je aardig oplappen met gestolen model in dezelfde kleur.
Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..

Autoschade word niets mee gedaan.. met diefstal iets meer.. maar dat gaat ook nergens over.. ;)

En auto's zijn nog maar een topje van de ijsberg... genoeg ander spul wat geen kentekens heeft..
pi_166707134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.
pi_166707146
quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat mag de FIOD uitzoeken, die hebben de gegevens van al die bedrijven.
Helemaal niets dus. Ok.
Als mijn bedrijf falliet gaat, en ik daarna een paar bedrijven begin die niet helemaal slagen, maakt mij niet gelijk verdacht.
Dan gaat er helemaal niemand iets uitzoeken. Ook niet als er 1 aangifte binnenkomt.
Als ze een onderzoek moeten starten voor elke aangifte kunnen ze wel bezig blijven.
En dan zou je zoals ik al zei bedrijven ontzettend lastig kunnen vallen door met een paar vrienden aangifte te gaan doen.
Niks interessants hier.
pi_166707150
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Slapende honden worden wel wakker.. maar mogen nog niet bijten zonder bewijs of heterdaad... en ondertussen krijgen ze een melding.. en moeten ze hun kop daar weer bij hebben..

Autoschade word niets mee gedaan.. met diefstal iets meer.. maar dat gaat ook nergens over.. ;)

En auto's zijn nog maar een topje van de ijsberg... genoeg ander spul wat geen kentekens heeft..
Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.
pi_166707155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.

Sorry, maar als je met je botte verstand een auto van 33k gaat kopen zonder proefrit, waarbij je weet dat eenzelfde auto minimaal 10k meer waard is, dan vraag je er zelf om. Daarnaast laat hij een auto achter waar nog een financiering op zit waar TS zelf voor verantwoordelijk is.

Vervolgens blijkt het bedrijf niet echt te bestaan, wordt het een civiele zaak waarbij iemand aansprakelijk moet worden gesteld waar geen adresgegevens van bekend zijn.

Een hele dure les.
  donderdag 17 november 2016 @ 02:22:17 #86
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166707156
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer geen letsel dan komt politie niet bij aanrijding of er moet iemand 112 bellen die ongeluk ziet gebeuren en denkt dat is ernstig.
Ik heb het niet over aanrijdingen.. :N
Ik heb het over autocriminaliteit
pi_166707157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:19 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Helemaal niets dus. Ok.
Als mijn bedrijf falliet gaat, en ik daarna een paar bedrijven begin die niet helemaal slagen, maakt mij niet gelijk verdacht.

Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?
pi_166707165
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je hebt gelijk weer aanbod van aardig dure auto's dan?
Ja, als ik een autohandelaar ben met een paar vrienden in de handel, lukt dat zeker wel ja.
Die parkeren hun auto's op mijn terrein, en als ik ze verkoop krijg ik een percentage. Vrij normaal in de autohandel.
Niks interessants hier.
pi_166707166
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb het niet over aanrijdingen.. :N
Ik heb het over autocriminaliteit
Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.
  roze donderdag 17 november 2016 @ 02:26:51 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166707173
Wow alles gelezen. :D Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Your beauty never ever scared me.
pi_166707181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Helemaal niks. Politie gaat in ieder geval TS niet aan zijn auto helpen, zoveel is duidelijk.

Sorry, maar als je met je botte verstand een auto van 33k gaat kopen zonder proefrit, waarbij je weet dat eenzelfde auto minimaal 10k meer waard is, dan vraag je er zelf om. Daarnaast laat hij een auto achter waar nog een financiering op zit waar TS zelf voor verantwoordelijk is.

Vervolgens blijkt het bedrijf niet echt te bestaan, wordt het een civiele zaak waarbij iemand aansprakelijk moet worden gesteld waar geen adresgegevens van bekend zijn.

Een hele dure les.
Precies.
Niks interessants hier.
  donderdag 17 november 2016 @ 02:32:40 #92
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166707190
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik deed ff brief op de post, liet de auto lopen en ineens ging er iemand met vandoor, dat is ook lastig verhaal bij de politie.
Met een jammer zorg je eenvoudig voor dat de auto niet op slot gaat bij het afsluiten, starten doe je met software op een telefoon of tablet/laptop.. en als je dat op het juiste tijdstip doet kun je nadat je boodschappen hebt gedaan, en een driegangen menu gegeten hebt, nog gewoon rijden zonder dat er uberhaupt een melding van diefstal is gedaan...
pi_166707307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Precies.
Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.
pi_166707346
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166707356
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl(...)-performance-09.html
pi_166707365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

SPOILER
Sinds 8 November.

SPOILER
Gaat snel daar in die hal.
pi_166707371
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoeft niet eens dezelfde kleur te zijn. Dat blijkt uit de laatste foto van deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl(...)-performance-09.html
De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.
pi_166707372
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Sinds 8 November.

SPOILER
Gaat snel daar in die hal.
Ja, die bedoel ik inderdaad. Maar als ik op T&H Garage klik, krijg je deze pagina:
SPOILER
pi_166707377
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat het geen doordachte actie was van TS snapt elk weldenkend mens, wat je in zo'n geval zoal kunt doen lijkt me nuttiger om te weten.
Wat je nu nog legaal kan doen? Weinig.
Maar als mijn advocaat tegen mij zou zeggen ga maar een week op een aangetekende brief zitten wachten, zou ik toch heel snel naar een ander op zoek gaan.

En dan is het weer achteraf, maar TS had gewoon fatsoenlijk aangifte moeten doen, en zich niet zo snel moeten laten afschepen. Op het politiebureau niet, maar al helemaal bij die kerel niet.
Ik was niet weggegaan zonder 1 van mijn auto's. Ja, dan kan hij gaan bedreigen of wat dan ook, dan bel ik de politie, en heb ik een ijzersterke zaak. Ik ben dan ook niet zo bang aangelegd moet ik zeggen ;) Nu, achteraf, heb je heel erg weinig, en word het heel lastig te bewijzen hoe of wat precies.

quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De velgen lijken ook verdacht veel op elkaar.
_O- _O- Dat is het hele punt van amg velgen. Die zien er allemaal hetzelfde uit. Hoeveel mercedessen er wel niet op amg velgen rijden.....
Dit soort dingen zie jij als bewijs? Ja dan snap ik dat je denkt dat ze een sterke zaak hebben :')

En even voor de goede orde, ik sta absoluut niet aan de kant van dit bedrijf, maar ik bekijk het gewoon realistisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 17-11-2016 03:48:47 ]
Niks interessants hier.
pi_166707394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
_O- _O- Dat is het hele punt van amg velgen. Die zien er allemaal hetzelfde uit. Hoeveel mercedessen er wel niet op amg velgen rijden.
Dit soort dingen zie jij als bewijs? Ja dan snap ik dat je denkt dat ze een sterke zaak hebben :')

Mocht er een zaak komen is het hele verhaaltje wel hard te maken, dat zal het probleem niet zijn.
In de tussentijd heeft TS geen auto en is het om verschillende redenen maar de vraag of hij die terug gaat krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')