Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoonquote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik, ook die van zijn vrouw.
Zijn woonadres niet maar wellicht als ik via facebookvriendjes van hem met iemand praat en dan net de goeie pak en hij mij wel wilt helpen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die willen ze echt niet op hun dak, dat is je voordeel nu.
Kan je die adressen mij even dmen aub?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik heb eens vluchtig naar zijn facebookvriendjes gekeken, maar die weg zou ik niet durven nemen. Via zijn zwangere vrouw (hoera het wordt een zoon) ook maar niet.
Heb 2 vorige adressen gevonden 1 in Apeldoorn (lachen bij streetview staat de tuin vol met auto's) en 1 in Rheden. Maar volgens echtgenote woont ze in Arnhem en zij houdt Facebook iets meer up to date.
Maar goed ik ga wat nuttigers doen en rol mijn bed in.
Populaire plek wel net zoals die huurhoekwoning in Apeldoorn met 3 bedrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op 8 november heeft een 'nieuw' bedrijf zich ingeschreven bij de KvK op dat adres.
Legale intimidatie.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:44 schreef Policy2 het volgende:
[..]
hmm.. ik ga morgen even de fiod bellen en hun ook hierover vertellen
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:40 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wow, ik bekijk even fiod website kijk wat ik vind
http://www.belastingdiens(...)_op_tientallen_autos
Denk ik ook. Zo'n Bosniër maalt er niet om om voor de rechter te verschijnen. Ze zijn daar enorm laks in.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De kans dat hij die terug krijgt zonder te betalen lijkt me zeer gering.
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek denk ik..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Laatst was er een bedrijf in Swalmen waar 300 schadeauto's zijn verhandeld opgedoekt door de politie..
De meeste autos waren twee of meer compleet aan elkaar gelaste exemplaren
De huidige eigenaren kregen allemaal een brief van de rdw thuis..
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..quote:Op donderdag 17 november 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vage Mercedes verhaal lijkt me met alle info die er inmiddels in alle topics staat wel genoeg aanleiding voor nader onderzoek lijkt me.
Ken de praktijken, heeft niet de hoogste prioriteit bij politie maar FIOD heeft vaak wel interesse vanwege belastingontduiking en witwassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach er is zoveel info, dat je zo 1000 man er op kunt zetten en nog niets opschiet.. en das niets van de laatste jaren..
Hier nog een video met wat voorbeelden hoeveel moeite ze in het opknappen steken
Heb ik al een paar keer duidelijk proberen te maken. TS reageert daar blijkbaar niet op.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:07 schreef einzeinz het volgende:
SOwieso een rechtszaak van maken. Het is niet zeker dat je daarmee je golf terug hebt maar je gaat die zaak wel winnen. Extra belastend voor hem is omdat de kans groot is dat hij niet komt opdagen.
Als hij daarna komt vertellen dat die Golf verkocht is, dan zal een expert de waarde schatten en die zal hij moeten betalen aan jou + kosten voor de rechtszaak en een evt. Schadevergoeding naar jou toe.
Kans dat je die krijgt is klein want zo'n Oostblokker vlucht naar zijn thuisland en laat zich niet meer zien in Nederland.
Maar toch gewoon doen!!!
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 bedrijf was er kortgeleden failliet op adres van factuur, de rest dat er omheen hangt is opgeheven, leuk zaakje voor de FIOD wel.
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:22 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Weet je hoe zoiets gaat? Nee? Ok, dan leg ik het even uit.
Dat moet je toch wel weten?quote:Op donderdag 17 november 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe het werkt, wat is de naam van nieuwe bedrijf en welk adres?
Koos zit er nu. http://www.managementadviesdata.nl/id-koos_van_elk_beheer/quote:Op donderdag 17 november 2016 01:31 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel weten?
Vorige bedrijf is failliet verklaar. Het bedrijf dat nu in hetzelfde pand is MOET volgens jouw bovenstaande redenatie hetzelfde bedrijf zijn of er in ieder geval verband mee houden.
Super! Heb je echt goed uitgezocht!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto is wel een mooie bak vind je niet?
Ja, een auto kan absoluut niet het land uit komen zonder papieren...quote:Op donderdag 17 november 2016 00:20 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hoe wilt hij langs de douane van zwitserland etc? zonder papieren van de auto kan de auto niet mee.
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:41 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Fiod en politie, en dan denken dat er zo maar iets gebeurt, bij een zaak van 1 persoon, is ook ontzettend naief. Van iedereen in dit topic die dit denkt.
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, TS werd min of meer zijn gekochte auto uitgezet op station, waar de auto's nu zijn is vaag , Houston we have a problem.
Op korte termijn zeker niet maar door wat onderzoek ligt er wel wat meer druk op verkoper om het recht te breien maar de kans dat ie boos is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:48 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat de politie of fiod dit gaat oplossen.
Die reageren niet zomaar op 1 of 2 meldingen.
Kleine edit gedaanquote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
Dat onderzoek naar die lui in Swalmen heeft meer dan een jaar geduurd.. en dat was nadat ze al een inval hadden gedaan, dus daar ging ook nog heel wat aan vooraf..quote:Op donderdag 17 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer al hun schimmige bedrijven in beeld komen dan wordt er toch wel 1 wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |