Duh!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Policy2 het volgende:
Had ook de mercedes dealer gebeld, waarop hij even in zijn computer ging kijken en vertelde dat de mercedes totaal niet bekend is in hun systeem, maw de auto is nooit bij een dealer langs geweest voor een onderhoud of reparatie
Er staat ook geen vin op.. de onderdeel nummers zijn te herleiden naar het vinquote:Op donderdag 17 november 2016 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle onderdelen.
Ik heb hier een Renault staan die aan de voorkant in elkaar zit. Ik heb even gauw de onderdelen bekeken. Zijschermen, Motorkap, bumpers, koplampen, geen vin nummer te vinden, enkel onderdeelnummers.
Daarnaast vraag ik me af welke dealer er VIN-nummers gaat checken als daar (in eerste instantie) geen aanleiding toe is.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Help, Golf, Mercedes, Bosnie, Arnhem, trein, aangifte, politie, opgelost.
Opgelost?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Help, Golf, Mercedes, Bosnie, Arnhem, trein, aangifte, politie, opgelost.
Nou het wel een Mercedes waar de historie niet heel best is.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:00 schreef einzeinz het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je er financieel dus aan gewonnen? De bijbetaling van jou kant is er dus niet gekomen?
Golf 7 voor deze Mercedes?
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er staat ook geen vin op.. de onderdeel nummers zijn te herleiden naar het vin
Vin nummer is trouwens een pleonasme.. vin: Vehicle Identfication Number
Met opgelost bedoelde ik ook dat ie verdwenen is. 'Oplossen' kan ook met zoutzuur.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
Hij heeft de golf toch nog niet terug? Als Bosnie de golf teruggeeft moet je maar afwachten in welke staat/
VIN nummer staan ook niet op elk onderdeel. Niet auto's in ieder geval. Wel hebben bepaalde onderdelen unieke nummers, die zouden moeten matchen met de bijbehorende auto en waarmee evt. de identiteit van de auto achterhaald kan worden mbv de fabrieksgegevens. De motor bijvoorbeeld, die zal een uniek nummer hebben, dat per direct gekoppeld kan worden aan een auto met een bepaald VIN-nummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle onderdelen.
Ik heb hier een Renault staan die aan de voorkant in elkaar zit. Ik heb even gauw de onderdelen bekeken. Zijschermen, Motorkap, bumpers, koplampen, geen vin nummer te vinden, enkel onderdeelnummers.
Daarnaast vraag ik me af welke dealer er VIN-nummers gaat checken als daar (in eerste instantie) geen aanleiding toe is.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.
Trouwens ook een vrij nutteloze discussie, maar goed
Naast het onderdeelnummer heb je zoiets als een serienummer.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus als ik bij de dealer een originele bumper bestel, met exact hetzelfde onderdeelnummer als mijn oude nummer, is dat terug te leiden naar mijn VIN-nummer.
Trouwens ook een vrij nutteloze discussie, maar goed
Motor, carrosserie, aandrijving en chasis zijn inderdaad voorzien van nummer (=verplicht) de rest is geheel aan de fabrikant. Waarbij ik het me voor kan stellen dat ze die ook in de airbags slaan want die blijken nogal veelvuldig in gestolen variant naar het Oostblok te verdwijnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:07 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
VIN nummer staan ook niet op elk onderdeel. Niet auto's in ieder geval. Wel hebben bepaalde onderdelen unieke nummers, die zouden moeten matchen met de bijbehorende auto en waarmee evt. de identiteit van de auto achterhaald kan worden mbv de fabrieksgegevens. De motor bijvoorbeeld, die zal een uniek nummer hebben, dat per direct gekoppeld kan worden aan een auto met een bepaald VIN-nummer.
Een normale dealer zal niet snel die dingen checken, maar bij een APK-controle dat wel standaard gedaan moet worden. En als een dealer een dubieuze auto aantreft, kan ik me ook heel goed voorstellen dat ze een en ander even nakijken. Die zullen vast wel een lijst hebben met gestolen auto's en bloknummers.
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als Bosnie de golf teruggeeft moet je maar afwachten in welke staat/
Of zand in de motor ofzo. Genoeg dingetjes te bedenken om wraak te nemen inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit.
Sjjjt je mag dat niet zeggen volgens sommigen! Maar ik geef je gewoon gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naamquote:Op donderdag 17 november 2016 16:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien daar laten staan? Dan weet je zeker dat hij vannacht niet wordt teruggestolen.
Anders even een stalling zoeken tot het moment dat dit is opgelost.
Straks zegt de rechter dat je de auto moet teruggeven, maar heb je hem niet meer. Ik neem aan dat de Bosnier de tweede sleutel heeft.
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhemquote:Op donderdag 17 november 2016 16:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dus ze geven jou bewijsmateriaal gewoon mee? Er is volgens jou van alles mis met die auto, waardoor mercedes hem kon invorderen. Maar vervolgens krijg jij hem wel gewoon mee? Heel vreemd.
Eens.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die Golf linea recta laten controleren, zou me niks verbazen als ze er iets mee uitgespookt hebben uit wraak. Een flinke klap op het chassis met een moker of gekloot met de remleidingen oid. sluit ik niet uit. Het blijft Oostblok tuig tenslotte.
En zo is etnisch profileren toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naam
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhem
Haha, nu wordt het nog mooierquote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Klopt. Dat ga ik ook doen en ik laat hem maar naar het politie bureau komen en dan geeft hij de golf maar en ik zet de auto weer terug op zijn naam
[..]
Auto staat op mijn naam. Ik ben de eigenaar dus ik werd gebeld. De agent zei kom de auto maar ophalen op marconiplein in Rotterdam ( Auto is daar dus gevonden MET iemand anders in de auto hoorde ik nu net ) Hij beweert de auto gekocht te hebben van een man uit Arnhem
Nee hehe, die Mercedes is nog geen jaar in Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Policy2 het volgende:
Had ook de mercedes dealer gebeld, waarop hij even in zijn computer ging kijken en vertelde dat de mercedes totaal niet bekend is in hun systeem, maw de auto is nooit bij een dealer langs geweest voor een onderhoud of reparatie
Dat zegt ie ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Staat ie bij het bureau Marconiplein?
Je kan daar langs het parkeerterrein achter het politiebureau lopen. Bij 20 likes op dees bericht ga ik ff kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:27 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dat zegt ie ja.
Met een beetje geluk zit er nog ergens wat kilo'tjes coke verstopt in die auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |