SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.With the stars as her umbrella![]()
Precies dat ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW🐙![]()
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.Zonder wrijving geen glans![]()
*mening deeltquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ooit op te hebben...
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Bis vincit qui se vincit!![]()
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit in ieder geval en waarschijnlijk zeg ik neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
With the stars as her umbrella![]()
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
nee hier zit er cacao op. Jij bedoelt creme brulee denk ikquote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Das crème bruleequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da;s crème brûléequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?![]()
Jaquote:
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy types
Tiramisu uit de supermarkt is sowieso veel minder lekker dan zelfgemaakte.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgtZonder wrijving geen glans![]()
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.With the stars as her umbrella![]()
Het krakje geeft voldoening.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.Trotste mama van Ambar
Ik snap.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy typesWith the stars as her umbrella![]()
Lekkerste gefikte dessert is toch wel pastel de nata
Volgende meet in lissabon mensen?
Zet maar in de OPquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?![]()
![]()
Ik doe niet aan quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.I'm surrounded by morons!
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Zonder wrijving geen glans![]()
Als we in april gaan ben ik voorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Trotste mama van Ambar
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartementquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
I'm surrounded by morons!
Hoe ver is dat vliegen?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Bis vincit qui se vincit!![]()
Vind ik ook nietsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?![]()
Lissabon
ook goedquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warmquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we in april gaan ben ik voor
zoek maar snel want nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.
AWYEAHHHHHquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartement
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandTrotste mama van Ambar
Rabbitje dear, zet jij 'm erin?quote:![]()
![]()
Ik ken er geen een.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandZonder wrijving geen glans![]()
Bom Gusto in Rotterdam is goed, al viel de octopus tegen, maar Lissabon is toch leukerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:quote:Dames... wie heeft er nu gelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2,5 uur.
Maar je mag weer naast mij hoorBis vincit qui se vincit!![]()
ja ik wist het niet meer johquote:
paar maanden terug nog op Faro gevlogen
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baasquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warm
yesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging richting de Algarve zeker
maar ben ook weleens op lissabon gevlogen, ben alleen dement
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
zoek maar snel want nu ben ik benieuwd
En er is iets met vla achtig met biskwietjes.
En sowieso andere taartjes die van amandel enzo.
Ik zoek wel even wat opTrotste mama van Ambar
Ieniminimuis.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dames... wie heeft er nu gelijk?
Porto is 2,5 uur.With the stars as her umbrella![]()
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baas
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nouquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.
En er is iets met vla achtig met biskwietjes.
En sowieso andere taartjes die van amandel enzo.
Ik zoek wel even wat op
staat op mijn labia getattooeerdquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Epipenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nou
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou niet toetjes geloof ik![]()
Alleen ijs
Ik heb mijn ijs liever koudquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is![]()
![]()
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugeesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik wist het niet meer joh
paar maanden terug nog op Faro gevlogen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het viel reuze mee hèquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, gezellig. Dat overleef ik wel naast jou dan.![]()
Alleen het opstijgen vind ik nog steeds niet tof, maar hé.With the stars as her umbrella![]()
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het viel reuze mee hè![]()
Alleen het opstijgen vind ik nog steeds niet tof, maar hé.
Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben en Jerry, favoriete mannenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is
Jammer van die lactose alleen
Ben jij lactose intolerant?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben en Jerry, favoriete mannen
Jammer van die lactose alleenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
QFT! en dan vooral Italiaans ijsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sinds de basisschool hoor ik dat alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
klinkt wel als wat voor mij jaquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?
Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijnquote:
mja, maar neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugees
Bij de Griek neem ik toch altijd wel voorgerecht, hoofdgerecht en toetje.
Kijk, dit is het materiaal dat we zoekenquote:
sow echt hequote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit is het materiaal dat we zoekenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit is het materiaal dat we zoeken
In ieder geval een mooi beginnetjequote:
jawel.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval een mooi beginnetjeZonder wrijving geen glans![]()
Ja sorry, katachtigen hèquote:Op woensdag 16 november 2016 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijn
Oe Die Antwoord, even aanzettenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
I rub my dick in expensive shitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heerlijk nummer dat.quote:
I rub my dick on expensive shit
die antwoord is toch met die chick met die zwarte ogen?
ik heb erykah badu aan staan en die blijft ff aan nuO+![]()
Jij bent echt de enige die dat allemaal weg krijgtquote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zou niet snel naar de Griek gaanquote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
dat nummer en die clip zijn wel geil, voor mij de meneer eruit dan, maar goed, no more latino'squote:
NIET HATEN OP JOLANDI!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb erykah badu aan staan en die blijft ff aan nuOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
doneer aan de Grieken, stort op gyros 555.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef Saisai het volgende:
wow what de hell, 3 gerechten bij de griek?!Zonder wrijving geen glans![]()
Je was er zelf bijquote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die dat allemaal weg krijgt
Mama's gun is een geweldig album.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb erykah badu aan staan en die blijft ff aan nuDie heb ik op vinyl
2 weken geleden nog gedraaid.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef Saisai het volgende:
wow what de hell, 3 gerechten bij de griek?!
Ooit eens twee maal hoofdgerecht gegetenMaar dat was zonder voorgerecht, maar wel met toetje.
Nu denken jullie allemaal dat ik obesitas heb ofzo
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mama's gun is een geweldig album.Die heb ik op vinyl
2 weken geleden nog gedraaid.heerlijke muziek
O+![]()
Jij wilde wel naar de Italiaan toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou niet snel naar de Griek gaan
dat bedoel ikquote:
ik ken alleen Chinezen die zoveel eten manOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dat was ene matige poging tot humorquote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
hoezo haten? ze heeft toch wit haar en zwarte ogen ofniedan
nee hoor, mn vriend heeft een collega en die eet zo 3 hoofdgerechten per 1x uit eten gaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja
Ooit eens twee maal hoofdgerecht gegetenMaar dat was zonder voorgerecht, maar wel met toetje.
Nu denken jullie allemaal dat ik obesitas heb ofzo
die gast is superslank/ dun. Geen idee waar dat blijft
O+![]()
Ik luister Goldfrapp, willen jullie vast weten.
Wil nog steeds naar een concert van haar
oh. ik dacht dat dat gewoon kunst was ofzo, net als lady gaga met haar gekke uitspattingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
dat was ene matige poging tot humorO+![]()
CChinees?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee hoor, mn vriend heeft een collega en die eet zo 3 hoofdgerechten per 1x uit eten gaan.
die gast is superslank/ dun. Geen idee waar dat blijftOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
de wiequote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dat klinkt echt als een of ander ranzig pornoartikelquote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Maar we belandden bij de Thaiquote:Op woensdag 16 november 2016 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij wilde wel naar de Italiaan toch?
Ik kijk Lethal Weapon serie..quote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
En luister nu naar Goldfrapp om te kijken wat het is...Bis vincit qui se vincit!![]()
koen begrijptquote:
Waarom niet gewoon in Thailand belanden?quote:I'm surrounded by morons!
Maar hij vroeg het aan Miauwquote:
ik hou ook wel van Italiaans, Thais, Turks, etc , maar Grieks blijft altijd favorietquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik met iedereen die gewoon relaxed isquote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
Maar wie gaan er uit eten met elkaar dan?
licht, licht disturbing ditquote:
wij hebben het trouwens nog steeds over "die progeria" na de Enter de Ninja clip
iedereen, is de nieuwe second love jeweetzquote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
Maar wie gaan er uit eten met elkaar dan?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Miauw reageerde op jouquote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar hij vroeg het aan Miauw
Same shit, different day
SC hopper present![]()
oh die misschien ook welquote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar hij vroeg het aan Miauw
De 30ste wij toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
iedereen, is de nieuwe second love jeweetzBis vincit qui se vincit!![]()
ik ben hysterisch.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik met iedereen die gewoon relaxed isO+![]()
1 grote vreet-date-bendequote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
Maar wie gaan er uit eten met elkaar dan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
hier blijven, thuis movenquote:
Verder: haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
licht, licht disturbing dit
wij hebben het trouwens nog steeds over "die progeria" na de Enter de Ninja clip
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Grieks, dan kom ik ookquote:
ooit iemand met koolmonoxidevergiftiging op de IC gezien, leek verbazingwekkend veel hier opquote:
quote:hoezo? hoezo?
goeie tetten!quote:
nu verder kijken en luisterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zoiets kon je wel weer verwachten uit jouw mondquote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ooit iemand met koolmonoxidevergiftiging op de IC gezien, leek verbazingwekkend veel hier op
We moesten de volgende dag weer werkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in Thailand belanden?
dan wordt het als het aan mij ligt Portugeesquote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat mij zoals elke woensdageetmeet gewoon verrassen...
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoiets kon je wel weer verwachten uit jouw mond
Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten nietquote:
Tapas, ook zo'n verschrikking. Uren op kleine porties eten wachten
"Thuiskantoor".quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We moesten de volgende dag weer werkenI'm surrounded by morons!
Wat serveren die portugezen dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wordt het als het aan mij ligt PortugeesHaters can be so lame and vicious
I know, maar als ik grieks eet wil ik toch wel altijd die twee knagen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is meer Grieks dan Souvlaki en Gyros
En gezicht van AI bij zoiets is altijd leuk
Waarom zoveel vragen?! hiervan raak ik in hysterische paniek!quote:![]()
![]()
* Saisai rent in paniek rondjes om de tafel met haar handen wapperend in de luchtO+![]()
*bitchslapt*quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waarom zoveel vragen?! hiervan raak ik in hysterische paniek!![]()
![]()
* Saisai rent in paniek rondjes om de tafel met haar handen wapperend in de lucht
Doe eens rustig
Jemigquote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten niet
dat is geen gehype man
AI's culinaire opvoeding, educatief dit dat.
En eten is gewoon lekker, kun je prrrrima lekker eindeloos mee variëren, is leuk.
Kan je dat filmen en er een gifje van maken?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
![]()
* Saisai rent in paniek rondjes om de tafel met haar handen wapperend in de lucht
Dank uquote:
zou in principe kunnen, ik heb tevens een ronde tafelquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dat filmen en er een gifje van maken?
O+![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hier blijven, thuis moven
Verder: haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
hoi
hoe is tie "mams"?Hee brother...sosolal en jij ?quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Maar gooi eens een menukaart deze kant op dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
I know, maar als ik grieks eet wil ik toch wel altijd die twee knagen eigenlijk.
En gezicht van AI bij zoiets is altijd leukHaters can be so lame and vicious
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberenquote:
/pets op je wang.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
![]()
Kappen nou!
Ademen.
En mee uit eten gaan!Bis vincit qui se vincit!![]()
Vis, verse en gedroogde schaal/schelpdieren, vleesch, groenten, heerlijke gebakjes en taart. Van alles.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat serveren die portugezen dan?
Oh en sangriaOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberen
nee.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
/pets op je wang.
Kappen nou!
Ademen.
En mee uit eten gaan!O+![]()
Tapasquote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten niet
jij at vanavond nog zwarte bonen shizzle toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef Saisai het volgende:
ik hou van al het eten wat vers is en goed klaargemaakt
zuurkool is nooit vers.
En dan ja beginnen te roepen en die mensen snappen er niks vanquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekken
Levert wel legendarische gespreksstof voor bij het koffie apparaatquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan ja beginnen te roepen en die mensen snappen er niks van
slechte tapasbar dan, dat hoor je aan te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* Saisai heeft in drie verschillende gewerktO+![]()
Dat wordt niks met onsquote:
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef crv het volgende:
[..]hoi
hoe is tie "mams"?
[..]
Hee brother...sosolal en jij ?
Ik ga lekker op zoek naar een andere baan, want stommer wordend werk. Gaat vast goed komen
Hoe is het met jou?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menuquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar gooi eens een menukaart deze kant op dan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
we zijn er ook de vrijdag de hele dagquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberen![]()
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groentenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
jij at vanavond nog zwarte bonen shizzle toch?O+![]()
zo'n twitch in je ooghoekquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekken
Temptingquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
we zijn er ook de vrijdag de hele dag![]()
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt hadquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassen
Ik ga lekker op zoek naar een andere baan, want stommer wordend werk. Gaat vast goed komen
Hoe is het met jou?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menu
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden![]()
O+![]()
saus is toch gefermenteerd manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groenten
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Oh hai, Monica.quote:I'm surrounded by morons!
wel vleesch met kruiden en soms saus hequote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit, is amazingly precies hoe dat eruit ziet jaquote:![]()
![]()
![]()
Ik hou van je weet je dat![]()
Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooiquote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
wel vleesch met kruiden en soms saus he
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
dude. ik eet heel veel gefermenteerde shit.
ik lust geen zuurkool, daarom zei ik dat
Volgens mij hoor jij in die vuilnisbak te wonenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Portugezen dus nopequote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooi
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellendequote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post lasquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, is amazingly precies hoe dat eruit ziet ja![]()
![]()
![]()
Ik hou van je weet je dat![]()
Hey crvquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellende
wat voor werk ga je zoeken ?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker manThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
rabbquote:
QFTquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten
Ach, je kan het er altijd afschrapenquote:
hehehe, heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post las
ik ken te weinig mensen IRL die dit snappen
quote:hoi snoes
Ik ben vandaag helemaal vergeten om een handvol condooms mee te nemen in het ziekenhuis. Bij de studentenvereniging hebben ze een grote bak staan, kan je gratis meenemenquote:
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalenquote:
Liefst als baas van Miauw
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, heerlijk
ik ken te weinig mensen IRL die dit snappenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)quote:
Beetje op zeg maar en was enigzins depressiefThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
dat wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je kan het er altijd afschrapen
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Als je maar een recept of plaatje van hebt, naam is niet nodig danquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.
mag het weten![]()
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer hebquote:
op zich wel slim, scheelt hoop gedoequote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal vergeten om een handvol condooms mee te nemen in het ziekenhuis. Bij de studentenvereniging hebben ze een grote bak staan, kan je gratis meenemenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalen
Liefst als baas van Miauwje gaat Miauw exploiteren ?
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauwI'm surrounded by morons!
Dan is er 10% hoopquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Dat is minder.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressief
Sterkte en lekker jezelf op plaats 1 zetten de komende tijd!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja, maar mensen zijn engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!
pas op je zaakiequote:
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressiefOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangenquote:
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer hebOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:D.eejjjjj
omdat het voor sommigen lekker isquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer heb
jij snapt hetquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangen
Sommige mensen.... mafketels.quote:I'm surrounded by morons!
kan niet, dat weet je toch .... ben op mezelf aangewezenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
me haz a sadquote:
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms hadquote:
heb jou wel gezien.... was lurkendequote:
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagnequote:Op woensdag 16 november 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.![]()
Oh ja, condooms stinken ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms had
ja maar tweede deel van de zin deed me beter lezen waar je op reageerdequote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagne![]()
preciesquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, ik heb geen blauw vinkje, ik besta nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maar beter stinkend rubber dan een stinkende druiper.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: