Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooiquote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
wel vleesch met kruiden en soms saus he
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
dude. ik eet heel veel gefermenteerde shit.
ik lust geen zuurkool, daarom zei ik dat
Volgens mij hoor jij in die vuilnisbak te wonenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Portugezen dus nopequote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooi
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellendequote:
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post lasquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, is amazingly precies hoe dat eruit ziet ja![]()
![]()
![]()
Ik hou van je weet je dat![]()
Hey crvquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellende
wat voor werk ga je zoeken ?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker man
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
rabbquote:
QFTquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Ach, je kan het er altijd afschrapenquote:
hehehe, heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post las
quote:
Ik ben vandaag helemaal vergeten om een handvol condooms mee te nemen in het ziekenhuis. Bij de studentenvereniging hebben ze een grote bak staan, kan je gratis meenemenquote:
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalenquote:
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, heerlijk
ik ken te weinig mensen IRL die dit snappen
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |