Levert wel legendarische gespreksstof voor bij het koffie apparaatquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan ja beginnen te roepen en die mensen snappen er niks van
slechte tapasbar dan, dat hoor je aan te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tapas, ook zo'n verschrikking. Uren op kleine porties eten wachten
Dat wordt niks met onsquote:
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef crv het volgende:
[..]hoi
hoe is tie "mams"?
[..]
Hee brother...sosolal en jij ?
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menuquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar gooi eens een menukaart deze kant op dan?
we zijn er ook de vrijdag de hele dagquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberen
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groentenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
jij at vanavond nog zwarte bonen shizzle toch?
zo'n twitch in je ooghoekquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekken
Temptingquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
we zijn er ook de vrijdag de hele dag![]()
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt hadquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassen
Ik ga lekker op zoek naar een andere baan, want stommer wordend werk. Gaat vast goed komen
Hoe is het met jou?
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menu
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
saus is toch gefermenteerd manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groenten
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Oh hai, Monica.quote:
wel vleesch met kruiden en soms saus hequote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |