Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten nietquote:
"Thuiskantoor".quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We moesten de volgende dag weer werken
Wat serveren die portugezen dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wordt het als het aan mij ligt Portugees
I know, maar als ik grieks eet wil ik toch wel altijd die twee knagen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is meer Grieks dan Souvlaki en Gyros
Waarom zoveel vragen?! hiervan raak ik in hysterische paniek!quote:
*bitchslapt*quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waarom zoveel vragen?! hiervan raak ik in hysterische paniek!![]()
![]()
* Saisai rent in paniek rondjes om de tafel met haar handen wapperend in de lucht
Jemigquote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten niet
Tapas, ook zo'n verschrikking. Uren op kleine porties eten wachten
Kan je dat filmen en er een gifje van maken?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
![]()
* Saisai rent in paniek rondjes om de tafel met haar handen wapperend in de lucht
Dank uquote:
zou in principe kunnen, ik heb tevens een ronde tafelquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dat filmen en er een gifje van maken?
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hier blijven, thuis moven
Verder: haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Hee brother...sosolal en jij ?quote:
Maar gooi eens een menukaart deze kant op dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
I know, maar als ik grieks eet wil ik toch wel altijd die twee knagen eigenlijk.
En gezicht van AI bij zoiets is altijd leuk
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberenquote:
/pets op je wang.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
![]()
Vis, verse en gedroogde schaal/schelpdieren, vleesch, groenten, heerlijke gebakjes en taart. Van alles.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat serveren die portugezen dan?
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberen
nee.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
/pets op je wang.
Kappen nou!
Ademen.
En mee uit eten gaan!
Tapasquote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met gewoon. Ik snap dat gehype om gek eten niet
Tapas, ook zo'n verschrikking. Uren op kleine porties eten wachten
jij at vanavond nog zwarte bonen shizzle toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef Saisai het volgende:
ik hou van al het eten wat vers is en goed klaargemaakt
zuurkool is nooit vers.
En dan ja beginnen te roepen en die mensen snappen er niks vanquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |