Levert wel legendarische gespreksstof voor bij het koffie apparaatquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan ja beginnen te roepen en die mensen snappen er niks van
slechte tapasbar dan, dat hoor je aan te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tapas, ook zo'n verschrikking. Uren op kleine porties eten wachten
Dat wordt niks met onsquote:
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef crv het volgende:
[..]hoi
hoe is tie "mams"?
[..]
Hee brother...sosolal en jij ?
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menuquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar gooi eens een menukaart deze kant op dan?
we zijn er ook de vrijdag de hele dagquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Videoconference terwijl er iemand onder je bureau zit. Mhhh, moet ik nog steeds proberen
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groentenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
jij at vanavond nog zwarte bonen shizzle toch?
zo'n twitch in je ooghoekquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heel spastisch je gezicht niet willen vertrekken
Temptingquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
we zijn er ook de vrijdag de hele dag![]()
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt hadquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed hoor, en wat klinkt dat eng volwassen
Ik ga lekker op zoek naar een andere baan, want stommer wordend werk. Gaat vast goed komen
Hoe is het met jou?
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
het zijn portugezen, die doen niet aan goeie PR, want lui, dus crappy website zonder menu
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
saus is toch gefermenteerd manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
pekingeend pannenkoekjes + noodles + saus en verse groenten
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker manquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Oh hai, Monica.quote:
wel vleesch met kruiden en soms saus hequote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, die vis mogen ze achterwegen laten. Maar vleesch gaat er altijd in.
Ik las gister dat die kut vegetariers de bokkenpootjes willen verbieden
Dit, is amazingly precies hoe dat eruit ziet jaquote:
Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooiquote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
wel vleesch met kruiden en soms saus he
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
dude. ik eet heel veel gefermenteerde shit.
ik lust geen zuurkool, daarom zei ik dat
Volgens mij hoor jij in die vuilnisbak te wonenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
ups and downs geen verandering, maar miste jullie onwijs gedurende mijn cooling down. was ook niet echt wat ik ervan gehoopt had
Portugezen dus nopequote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kruiden prima. Saus als het er maar naast ligt dat ik zelf kan kiezen of ik het er op gooi
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellendequote:
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post lasquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, is amazingly precies hoe dat eruit ziet ja![]()
![]()
![]()
Ik hou van je weet je dat![]()
Hey crvquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
afgelopen 2 maanden waren extreem K hier en nog niet geheel over. Lijkt wel of alle ellende in dit jaar over me heen krijg. enige wat nog goed gaat is mijn baan, enkel het nieuwe projekt is ook een brok ellende
wat voor werk ga je zoeken ?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, gewoon blijven dus hier, dat is leuker man
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
rabbquote:
QFTquote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Koen66 het volgende:
TapasGrieks
Sushi
Vis
Chinees
Thais
Italiaans
Oftewel
eten![]()
Ach, je kan het er altijd afschrapenquote:
hehehe, heerlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het erg knap van mezelf dat ik deze vrij snel gevonden had. Precies deze was de MI die ik kreeg nadat ik jouw post las
quote:
Ik ben vandaag helemaal vergeten om een handvol condooms mee te nemen in het ziekenhuis. Bij de studentenvereniging hebben ze een grote bak staan, kan je gratis meenemenquote:
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalenquote:
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, heerlijk
ik ken te weinig mensen IRL die dit snappen
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)quote:
dat wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je kan het er altijd afschrapen
Als je maar een recept of plaatje van hebt, naam is niet nodig danquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer hebquote:
op zich wel slim, scheelt hoop gedoequote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal vergeten om een handvol condooms mee te nemen in het ziekenhuis. Bij de studentenvereniging hebben ze een grote bak staan, kan je gratis meenemen
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalen
Liefst als baas van Miauw
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Dan is er 10% hoopquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Dat is minder.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressief
ja, maar mensen zijn engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!
pas op je zaakiequote:
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressief
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangenquote:
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer heb
quote:
omdat het voor sommigen lekker isquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer heb
jij snapt hetquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangen
Sommige mensen.... mafketels.quote:
kan niet, dat weet je toch .... ben op mezelf aangewezenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werk
me haz a sadquote:
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms hadquote:
heb jou wel gezien.... was lurkendequote:
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagnequote:Op woensdag 16 november 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.
Oh ja, condooms stinken ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms had
ja maar tweede deel van de zin deed me beter lezen waar je op reageerdequote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagne![]()
preciesquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, ik heb geen blauw vinkje, ik besta niet
Maar beter stinkend rubber dan een stinkende druiper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |