quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
iets anders waar ze me willen hebben en beetje leuk betalen
Liefst als baas van Miauw
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Dan is er 10% hoopquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dat wel ja
90% van de gerechten bevat trouwens wel bacalau, dat is gedroogde en gezouten kabeljauw
Dat is minder.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressief
ja, maar mensen zijn engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook wat meer rare mensen gaan opzoeken!
pas op je zaakiequote:
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik had een time-out genomen en zat in een diep dal (waar ik ook nog niet echt uit ben)
Beetje op zeg maar en was enigzins depressief
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangenquote:
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer heb
quote:
omdat het voor sommigen lekker isquote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat spul stinkt. Snap niet dat het zo populair is.
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal als ik eens uitgebreid ga koken en het is af heb ik tussendoor al zoveel lopen vreten dat ik dan geen honger meer heb
jij snapt hetquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval gewoon lekker 's avonds op Fok! rondhangen
Sommige mensen.... mafketels.quote:
kan niet, dat weet je toch .... ben op mezelf aangewezenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is crap zeg, wel hulp voor gezocht of aan het zoeken hoop ik?
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zelfde hier, daarom kook ik dan liefste voro een groep, anders is het helemaal zo zonde van ej werk
me haz a sadquote:
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms hadquote:
heb jou wel gezien.... was lurkendequote:
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagnequote:Op woensdag 16 november 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook alleen als ik voor een groep kook. Of het moet al lasagna zijn, maar daar maak ik altijd een dubbele familie portie van en flikker (bijna) alles in de vriezer voor als ik geen zin/tijd heb om goed te koken.
Oh ja, condooms stinken ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht trouwens eerst dat je het over die gratis condooms had
ja maar tweede deel van de zin deed me beter lezen waar je op reageerdequote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik eet dan gewoon 3 dagen achter elkaar lasagne![]()
preciesquote:Op woensdag 16 november 2016 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, ik heb geen blauw vinkje, ik besta niet
Maar beter stinkend rubber dan een stinkende druiper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |