SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.With the stars as her umbrella![]()
Precies dat ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW🐙![]()
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.Zonder wrijving geen glans![]()
*mening deeltquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ooit op te hebben...
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Bis vincit qui se vincit!![]()
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit in ieder geval en waarschijnlijk zeg ik neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
With the stars as her umbrella![]()
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
nee hier zit er cacao op. Jij bedoelt creme brulee denk ikquote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Das crème bruleequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da;s crème brûléequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?![]()
Jaquote:
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy types
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tiramisu uit de supermarkt is sowieso veel minder lekker dan zelfgemaakte.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgtZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: