SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.With the stars as her umbrella![]()
Precies dat ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW
PIEUW🐙![]()
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.Zonder wrijving geen glans![]()
*mening deeltquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die tiramisu dus niets aan vindt.![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ooit op te hebben...
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Bis vincit qui se vincit!![]()
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit in ieder geval en waarschijnlijk zeg ik neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee als ik het krijg maar als ik wat anders kan kiezen dan waarschijnlijk liever dat andere.
With the stars as her umbrella![]()
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
nee hier zit er cacao op. Jij bedoelt creme brulee denk ikquote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Das crème bruleequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da;s crème brûléequote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
Is dat waar dat geblakerde zwart op zit altijd? Met zon brander?![]()
Jaquote:
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy types
Tiramisu uit de supermarkt is sowieso veel minder lekker dan zelfgemaakte.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij 9 van de 10 tiramisu's dit ja.
Had een keer een Italiaanse patiënt die voor de hele afdeling tiramisu had gemaakt en die was aanzienlijk lekkerder dan wat je normaal krijgtZonder wrijving geen glans![]()
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.With the stars as her umbrella![]()
Het krakje geeft voldoening.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.Trotste mama van Ambar
Ik snap.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy typesWith the stars as her umbrella![]()
Lekkerste gefikte dessert is toch wel pastel de nata
Volgende meet in lissabon mensen?
Zet maar in de OPquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?![]()
![]()
Ik doe niet aan quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.I'm surrounded by morons!
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Zonder wrijving geen glans![]()
Als we in april gaan ben ik voorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Trotste mama van Ambar
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartementquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
I'm surrounded by morons!
Hoe ver is dat vliegen?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?Bis vincit qui se vincit!![]()
Vind ik ook nietsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Volgende meet in lissabon mensen?![]()
Lissabon
ook goedquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warmquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we in april gaan ben ik voor
zoek maar snel want nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.
AWYEAHHHHHquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartement
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandTrotste mama van Ambar
Rabbitje dear, zet jij 'm erin?quote:![]()
![]()
Ik ken er geen een.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandZonder wrijving geen glans![]()
Bom Gusto in Rotterdam is goed, al viel de octopus tegen, maar Lissabon is toch leukerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in NederlandOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:quote:Dames... wie heeft er nu gelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2,5 uur.
Maar je mag weer naast mij hoorBis vincit qui se vincit!![]()
ja ik wist het niet meer johquote:
paar maanden terug nog op Faro gevlogen
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baasquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warm
yesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging richting de Algarve zeker
maar ben ook weleens op lissabon gevlogen, ben alleen dement
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
zoek maar snel want nu ben ik benieuwd
En er is iets met vla achtig met biskwietjes.
En sowieso andere taartjes die van amandel enzo.
Ik zoek wel even wat opTrotste mama van Ambar
Ieniminimuis.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dames... wie heeft er nu gelijk?
Porto is 2,5 uur.With the stars as her umbrella![]()
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baas
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nouquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.
En er is iets met vla achtig met biskwietjes.
En sowieso andere taartjes die van amandel enzo.
Ik zoek wel even wat op
staat op mijn labia getattooeerdquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Epipenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nou
I'm surrounded by morons!
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou niet toetjes geloof ik![]()
Alleen ijs
Ik heb mijn ijs liever koudquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is![]()
![]()
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugeesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik wist het niet meer joh
paar maanden terug nog op Faro gevlogen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het viel reuze mee hèquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, gezellig. Dat overleef ik wel naast jou dan.![]()
Alleen het opstijgen vind ik nog steeds niet tof, maar hé.With the stars as her umbrella![]()
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het viel reuze mee hè![]()
Alleen het opstijgen vind ik nog steeds niet tof, maar hé.
Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben en Jerry, favoriete mannenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is
Jammer van die lactose alleen
Ben jij lactose intolerant?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben en Jerry, favoriete mannen
Jammer van die lactose alleenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
QFT! en dan vooral Italiaans ijsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sinds de basisschool hoor ik dat alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
klinkt wel als wat voor mij jaquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?
Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijnquote:
mja, maar neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugees
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: