AWYEAHHHHHquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartement
Rabbitje dear, zet jij 'm erin?quote:
Ik ken er geen een.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in Nederland
Bom Gusto in Rotterdam is goed, al viel de octopus tegen, maar Lissabon is toch leukerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen ook gewoon Portugees eten in een goed Portugees restaurant in Nederland
quote:
quote:
Dames... wie heeft er nu gelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2,5 uur.
Maar je mag weer naast mij hoor
ja ik wist het niet meer johquote:
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baasquote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warm
yesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging richting de Algarve zeker
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
zoek maar snel want nu ben ik benieuwd
Ieniminimuis.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dames... wie heeft er nu gelijk?
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit paar dagen in de Algarve voor mijn werk dus dan kan ik lekker heen en weer vliegen op kosten van de baas
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nouquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die taart die bestaat uit koekjes vind ik ook lekker.
En er is iets met vla achtig met biskwietjes.
En sowieso andere taartjes die van amandel enzo.
Ik zoek wel even wat op
staat op mijn labia getattooeerdquote:
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
mag ik dan gratis mee als mevrouw Rabbit?
Epipenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
oh die amandeltaart ken ik wel ja, godsamme, hoe heette die nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |