Ja!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.
Het krakje geeft voldoening.quote:
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed drank als dessert pakken ipv dessert met drank erin.
Ik snap.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Britse gozert met Britse humor, heb ik wel een zwak voor ja. Zeker de nerdy types
Zet maar in de OPquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Lekkerste gefikte dessert is toch wel pastel de nata
Volgende meet in lissabon mensen?
Ik doe niet aan quota.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drank is dessert is verborgen drank dus telt niet mee bij je drank quota.
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Als we in april gaan ben ik voorquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Klinkt als een plan! Ik weet een goed appartementquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Hoe ver is dat vliegen?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Vind ik ook nietsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
ook goedquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag het wat dichter bij huis? Ik stel Kaap de goede Hoop voor!
waarom specifiek april? En ik vind het prima, want niet te warmquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we in april gaan ben ik voor
zoek maar snel want nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken betere Portugese desserts waar ik de naam niet van ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |